Amstel Gold Race
-
- Forum-lid HC
Nou ja, gefeliciteerd. Meestal is het niet zo een geweldige tocth hoor.
Volgens mij is dit de tocht met het hoogste aantal 'zolen"
Volgens mij is dit de tocht met het hoogste aantal 'zolen"
[quote="japie carbon"]Nou ja, gefeliciteerd. Meestal is het niet zo een geweldige tocth hoor.
Volgens mij is dit de tocht met het hoogste aantal 'zolen"[/quote]
Beter had ik het niet kunnen omschrijven
Maar wel gezellig, heb me ingeschreven voor de 150. En de volgende dag lekker op de Cauberg staan, mist het weer toelaat natuurlijk. Ik ben wel een mooi weer AG rijder.
Groet,
Peter
Volgens mij is dit de tocht met het hoogste aantal 'zolen"[/quote]
Beter had ik het niet kunnen omschrijven
Maar wel gezellig, heb me ingeschreven voor de 150. En de volgende dag lekker op de Cauberg staan, mist het weer toelaat natuurlijk. Ik ben wel een mooi weer AG rijder.
Groet,
Peter
hier niet gelukt.
12.05 gaan zitten site lag er uit.
ff snel broodje gedaan bij terugkomst vol......
huisje en alles al geboekt maar is zien wat ik ga doen.
mischien me teammaatjes die wel ingeschreven hbben maar aanmoeddigen met een pilsje in de hand.
en de mensen die moesten werken hebben idd weinigkans gehad om zich n te schrijven.
is ook gelijk de laatste x geweest dat ik agr heb geprobeerd in te schrijven.
12.05 gaan zitten site lag er uit.
ff snel broodje gedaan bij terugkomst vol......
huisje en alles al geboekt maar is zien wat ik ga doen.
mischien me teammaatjes die wel ingeschreven hbben maar aanmoeddigen met een pilsje in de hand.
en de mensen die moesten werken hebben idd weinigkans gehad om zich n te schrijven.
is ook gelijk de laatste x geweest dat ik agr heb geprobeerd in te schrijven.
niet zeuren maar trappen
Om 11.55 ingeschreven voor de 150km. Ging soepeltjes. Ik weet nog niet of ik ook daadwerkelijk ga. Mijn weekenden zitten tegen al flink vol met toertochten en ik moet mijn gezinnetje ook te vriend houden. Ga ik niet, dan mag iemand het inschrijfbewijs voor een absurde woekerprijs overnemen.