Ervaringen met bike-components.de
4 ultegra kettingen besteld, voor een prijs waar je er hier 3 voor krijgt. Volgens mij had ik ze 3 dagen later in huis.
Ben al jaren klant bij BC, zeker 15x iets besteld. Altijd 100% in orde. Levering is redelijk snel. Prijzen zijn megascherp en als je het elders goedkoper ziet kun je altijd mailen en krijg je het meestal voor dezelfde prijs.
ja die prijsgarantie is echt geniaal
ik had een zadel gezien bij een nederlandse webshop, maar die kon hem niet meer krijgen. deze winkel had hem nog net niet gratis in het assortiment dus ik die prijsgarantie ingevuld, hoppa 25 euro ervanaf!
ik zeg top geregeld! goede service, redelijk vlotte levering.
ik had een zadel gezien bij een nederlandse webshop, maar die kon hem niet meer krijgen. deze winkel had hem nog net niet gratis in het assortiment dus ik die prijsgarantie ingevuld, hoppa 25 euro ervanaf!
ik zeg top geregeld! goede service, redelijk vlotte levering.
accepteren kun je leren!
Over het algemeen lees ik hier goede ervaringen. Wil er ook het een en ander bij gaan bestellen.
Heeft er iemand ervaring met de betrouwbaarheid van de levertijdindicatie?
Ofwel: als er staat 2-7 dagen, is het dan ook echt 2-7 dagen? Of kan het zomaar eens een paar weken worden?
Ofwel: als er staat 2-7 dagen, is het dan ook echt 2-7 dagen? Of kan het zomaar eens een paar weken worden?
MrT schreef: Over het algemeen lees ik hier goede ervaringen. Wil er ook het een en ander bij gaan bestellen.
mits op voorraad en de wijze van betaling is de levering binnen 2-7 werkdagen
2-7 dagen is voor dingen die niet op voorraad zijn en die indicatie is niet betrouwbaar.
MrT schreef: als er staat 2-7 dagen, is het dan ook echt 2-7 dagen? Of kan het zomaar eens een paar weken worden?
Heb eens een Campa Chorus cassette besteld. Levertijd stond op 2-7 dagen.
Uiteindelijk kwam het uit op 8 dagen, werd wel keurig geinformeerd over de vertraging. Verder alleen maar goede ervaringen met deze winkel.
Bianchi 928 C2C, Chorus 11s, Kuiper 50mm
-
- Forum-lid
Ook niets dan lof over de shop.
Is het niet op voorraad dan krijg je toch vrij snel een mail
Is het niet op voorraad dan krijg je toch vrij snel een mail
Aan mijn fiets zal het niet liggen!