![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Ares 50 wielen
Dat stukje was 150m en lijkt me niet representatief voor de RVV
Ik zou er niet de RVV mee durven rijden (laat staan willen).
-
- Forum-lid
Ja, want los van het merk of kwaliteit wil je niet met hoge carbon velgen kasseien rijden en al zeker niet icm een stijf carbon frame. Vorige week kwam ik per toeval aan den doorn, een gekende en slechte kasseistrook uit de ronde en ik ben er heel mooi rondgereden!
Ge moet zére rijen als ge moet zére rijen en nie zére rijen als ge niet zére moet rijen.
Overigens wel in goede nederlands neergezet dat hij er mee stopt
(bijna onleesbaar)
Voor degene die nog een tube setje 38mm zoekt is hij zeker niet te duur met zn opruimingsaanbieding. voor 375€ kan je het bijna niet zelf importeren
Voor degene die nog een tube setje 38mm zoekt is hij zeker niet te duur met zn opruimingsaanbieding. voor 375€ kan je het bijna niet zelf importeren
Die velgen waren toch van Taiwanees fabrikaat? Dat is i.h.a. beter dan Chinees dacht ik.
volgens mij zijn de naven Taiwanees....de velgen komen denk ik toch uit Chinalvgh schreef:Die velgen waren toch van Taiwanees fabrikaat? Dat is i.h.a. beter dan Chinees dacht ik.
misschien wel een idee om de business over te nemen, ik heb al een mailtje gestuurdjesper90 schreef:Erg jammer! Ik wilde volgende week een setje van hem bestellen, dus dat valt nu even in duigen.
Maar snap zijn keuze wel. Nu maar even een mailtje en eventueel zelf importeren uit het verre china
Ja daar had ik ook al aan gedacht inderdaad haha. Zou interessant kunnen zijn.karluk schreef:misschien wel een idee om de business over te nemen, ik heb al een mailtje gestuurdjesper90 schreef:Erg jammer! Ik wilde volgende week een setje van hem bestellen, dus dat valt nu even in duigen.
Maar snap zijn keuze wel. Nu maar even een mailtje en eventueel zelf importeren uit het verre china
Ik heb hem eergisteren gemaild en gevraagd of hij nog contactpersonen weet. Maar nog geen antwoord gehad, zal wel met vakantie te maken hebben.