Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!
-
herera
- Forum-lid
herera
31 okt 2009 20:35
Glenn_Janssens schreef:BianchiSL3 schreef:Hier loop ik dus niet warm voor. Wat een lelijke lasrups bij 'mijn' merk Pinarello
Bij zo'n frame zou je dat toch niet verwachten en mogen aanvaarden, toch?
Echt afschuwelijk!!!
Pinarello (Card sport)is in afwachting hoe dit zou aanslaan bij het Nederlandsche publiek. Zoals verwacht zijn de reacties hierop negatief, alsof de fiets zo uit de draaimolen is gerukt van de kermis in Tilburg. Navraag leert dat de Dogma wellicht straks op de Nederlandsche markt wordt gebracht waarbij dit metallic kermischroom wordt vervangen door een signaal kleur die past bij de rest van de fiets. Dus voor al diegene die de Dogma op hun verlanglijstje hadden staan en dit inmiddels hadden door gestreept, er is weer hoop!
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."
-
Theo V
- Forum-lid HC
Theo V
31 okt 2009 20:46
Herera schreef:Pinarello (Card sport)is in afwachting hoe dit zou aanslaan bij het Nederlandsche publiek. Zoals verwacht zijn de reacties hierop negatief, alsof de fiets zo uit de draaimolen is gerukt van de kermis in Tilburg. Navraag leert dat de Dogma wellicht straks op de Nederlandsche markt wordt gebracht waarbij dit metallic kermischroom wordt vervangen door een signaal kleur die past bij de rest van de fiets. Dus voor al diegene die de Dogma op hun verlanglijstje hadden staan en dit inmiddels hadden door gestreept, er is weer hoop!
Begrijp ik het nu verkeerd maar BianchiSL3 heeft het over lasrupsen en jij begint over kleuren.:/
In mijn ogen is dit appels met peren vergelijken.:rolleye:
-
bianchisl3
- Forum-lid
bianchisl3
31 okt 2009 20:56
Er lopen hier 2 dingen door elkaar, de lasrupsen van de Pista zijn te triest voor woorden maar de Dogma (ik durfde die ivm de kans op overbelichting niet te fotograferen) heeft een soort glitter benaming. Ook heel fout. Je wil niet dat ze je tijdens het fietsen naroepen met: "hé daar gaat Gary Gliiter"
-
herera
- Forum-lid
herera
31 okt 2009 22:04
Theo V schreef:Herera schreef:Pinarello (Card sport)is in afwachting hoe dit zou aanslaan bij het Nederlandsche publiek. Zoals verwacht zijn de reacties hierop negatief, alsof de fiets zo uit de draaimolen is gerukt van de kermis in Tilburg. Navraag leert dat de Dogma wellicht straks op de Nederlandsche markt wordt gebracht waarbij dit metallic kermischroom wordt vervangen door een signaal kleur die past bij de rest van de fiets. Dus voor al diegene die de Dogma op hun verlanglijstje hadden staan en dit inmiddels hadden door gestreept, er is weer hoop!
Begrijp ik het nu verkeerd maar BianchiSL3 heeft het over lasrupsen en jij begint over kleuren.:/
In mijn ogen is dit appels met peren vergelijken.:rolleye:
mmm... sorry.. die foto zag ik niet, enkel een X
Appels met peren vergelijk doe ik niet ik weet immers hoe dat smaakt
Hoe dan ook de boodschap is duidelijk en het een heeft dus niets met het ander te maken.
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."