Bottecchia schreef:Ach, het is toch geen verrassing? Contador is bekend met de Saxobank ploeg. Zowel hun manier van koersen als de kwaliteiten van de renners. Die weet echt wel dat ze daar gas gaan geven.
Zal ie wel van voren moeten zitten als 2 oud Paris-Roubaix winnaars (O-Grady en Cancellara) gas geven. Contador heeft een minder goede ploeg dit jaar dan Schleck. Hij is ook niet van staal en als je de oude beelden van 2007 op nos.nl kijkt dan zie je dat Contador door Rasmussen werd gepareerd en in the end toch brak, zie ook Paris-Nice 2009. Blijft toch dat zijn tijdrit sterker is en denk ik ook blijft dan die van Andy Schleck
Ik denk dat Armstrong ook sterker zal zijn dan vorig jaar maar of ie wint? Dat denk ik niet. Zijn militarisme is toch een keer over.
Gesink zal zeker vlammen, rijdt top 5 mits Menchov pas op de plaats maakt en voor Gesink gaat rijden. Lijkt me toch wel mogelijk als Gesink na de eerste week wel scherp is gebleken en Menchov zijn gebruikelijke 2 minuten al aan de broek heeft. Daarnaast zie ik Gesink ook meer doen bij de drie aankomsten bergop. Ik heb best fiducie in een Raboploeg met Geesink, Menchov, Boom, Ten Dam, Tankink, Garate, Nuyens, Moerenhout en Posthuma.
We moeten natuurlijk nog het voorseizoen afwachten maar ik denk, gewoon zomaar even uit de losse pols dat de top 7 niet veel af zal wijken van deze:
1. Contador
2. A. Schleck
3. Armstrong
4. Gesink
5. F. Schleck
6. Evans
7. Nibali
nb: ik denk dat Valverde niet mag starten van de ASO ivm de fuentes-affaire