Over de wielersport en zijn beoefenaars.

WK Mendrisio

sprintbom
Forum-lid

sprintbom 27 sep 2009 18:37

Er zijn geen goede wielercommentaars meer. Alle koersen die ik bezie mis ik meer een meer Fred Debruyne en of Jean Nelissen.

rob74
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar rob74 27 sep 2009 19:31

Cadel Evans WERELDKAMPIOEN!!!

wie had hem eigenlijk om zijn lijstje met favourieten staan?
Live fast; die young. mijn blog

masterb
Forum-lid

masterb 27 sep 2009 19:32

Bah...

Maar je kan zeggen wat je wilt, hij heeft het niet gestolen.

spook
Forum-lid

spook 27 sep 2009 19:33

Wat een flutwereldkampioen! Zitten we een heel jaar tegen een verongelijkt kind aan te kijken die niet meer kan dan wieltjesplakken en drijnen.

Ik zeg, morgen opnieuw fietsen die wedstrijd!
'I have too many bikes', said no cyclist ever.

rob74
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar rob74 27 sep 2009 19:38

spook schreef:Wat een flutwereldkampioen! Zitten we een heel jaar tegen een verongelijkt kind aan te kijken die niet meer kan dan wieltjesplakken en drijnen.

welk een KUL opmerking!!!
Evans heeft ervoor gereden en hij heeft niets gestolen. De perfecte aanval geplaatst en perfect afgemaakr. Niets dan hulde voor deze man.
Live fast; die young. mijn blog

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 27 sep 2009 19:39

spook schreef:Wat een flutwereldkampioen! Zitten we een heel jaar tegen een verongelijkt kind aan te kijken die niet meer kan dan wieltjesplakken en drijnen.

Je hebt dit jaar dus net zo weinig koersen gevolgd als Mart Smeets? Dit is toch een mooi moment om Smeets te ontslaan, hoe vaak je wilt gaan roepen dat Evans nooit aanvalt... Alleen dit jaar al heeft hij genoeg koersen zich helemaal suf gereden met demareren :rolleye:
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

arepol
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar arepol 27 sep 2009 19:40

rob74 schreef:Cadel Evans WERELDKAMPIOEN!!!

wie had hem eigenlijk om zijn lijstje met favourieten staan?

josdecoach schreef:Maar goed, het parcours schijnt heel zwaar te zijn, een soort L-B-L parcours, in dat geval verwacht ik dus renners die daar goed uit de voeten kunnen: Sanchez, Valverde, Cunego, Gesink, Evans

andromeda
Forum-lid HC

Gebruikersavatar andromeda 27 sep 2009 19:44

Nu krijgt ie waarschijnlijk nog meer praatjes, alleen is het nu terecht aangezien hij Wereldkampioen is.

Mijn renner zal het nooit worden maar hij heeft het niet gestolen, juist slim gereden en het juiste moment gekozen. Dat kan je niemand kwalijk nemen.
"Try not. Do or do not......there is no try"

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 27 sep 2009 19:47

Amclassic-fan schreef:

Je hebt dit jaar dus net zo weinig koersen gevolgd als Mart Smeets? Dit is toch een mooi moment om Smeets te ontslaan, hoe vaak je wilt gaan roepen dat Evans nooit aanvalt... Alleen dit jaar al heeft hij genoeg koersen zich helemaal suf gereden met demareren :rolleye:

Precies, iemand die na een demarage alleen aankomt voor wieltjesplakker en flutwereldkampioen uitmaken getuigt van weinig respect en van nog minder realiteitszin.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

jpp
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar jpp 27 sep 2009 19:50

Even alle (voor)oordelen opzij zetten: mooie blijdschap van Evans tijdens de huldiging. Die blijdschap zat heel diep. Prachtig moment voor deze sportman!
... más allá ...

erikvdmaat
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar erikvdmaat 27 sep 2009 19:54

Evans is gewoon op tijd gaan rijden. Niks mis mee toch? Hij is op dit moment de sterkste/slimste. Gefeliciteerd zou ik zeggen!

De rest heeft gewoon zitten te pitten en niet adequaat gereageerd. Gisteren zat mevrouw Vos ook niet helemaal op te letten. Tja, dan ben je gewoon even niet de beste.
Ook ik fiets: http://www.erikvandermaat.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

spook
Forum-lid

spook 27 sep 2009 20:08

Ja, ja, ja... Inderdaad, 't klopt allemaal wel. Prachtig gereden van die man, slim en attent gekoerst, en natuurlijk is hij meer dan een wieltjesplakker.

Hulde voor Evans.

Het is alleen niet een figuur en renner waar ik erg warm voor loop. Ik was (ben, haha...) er dus nogal chagerijnig van om te zien dat uitgerekend hij Wereldkampieon wordt.
'I have too many bikes', said no cyclist ever.

Plaats reactie