SKITS Monstertijdrit 2009
[quote="Robbebopper"]Hee Zorro, fijn dat je ergens bij het parcours gaat staan met opvallende kledij. Dan heb ik tijdens de rit wat te doen; "TelhoeveelkanariegeleZorro'sjeziet".[/quote]
Hehehe........dus als je er meer dan 1 telt is er iets mis.
Je kunt leuk doorsteken op het parcours dus.....
Geen idee of dit ook weer een probleem is van het Fiets Forum maar die route (JPEG) verdwijnt af en toe net zoals de avatars.
Hier de directe link: http://img17.imageshack.us/img17/3449/mtrd.jpg
[img=http://img17.imageshack.us/img17/3449/mtrd.jpg]
Hehehe........dus als je er meer dan 1 telt is er iets mis.
Je kunt leuk doorsteken op het parcours dus.....
Geen idee of dit ook weer een probleem is van het Fiets Forum maar die route (JPEG) verdwijnt af en toe net zoals de avatars.
Hier de directe link: http://img17.imageshack.us/img17/3449/mtrd.jpg
[img=http://img17.imageshack.us/img17/3449/mtrd.jpg]
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
[quote="Corniel"]Nog een tip voor het fotograferen: van de rechterkant heeft de voorkeur (zodat het crankstel goed te zien is. )[/quote]
Hoezo?
Heb je jezelf zowaar (eindelijk ) een cadootje gedaan met een nieuw aero-ding?
Hoezo?
Heb je jezelf zowaar (eindelijk ) een cadootje gedaan met een nieuw aero-ding?
-
- Forum-lid
Nou we zijn aanwezig. Nu begint het wachtem tot de start van 10 over 11. ideale weersomstandigheden alleen beetje mistig. Kon erger..
Alles doet pijn. Lopen met moeite, bukken is uitgesloten.
Auke: 3:10:11 (38,62 km/u)
Corniel: 3:17:53 (37,11 km/u)
Het parcoursrecord is gesneuveld. 2:50 nog iets. Later meer. Ik ga maar eens douchen...
Auke: 3:10:11 (38,62 km/u)
Corniel: 3:17:53 (37,11 km/u)
Het parcoursrecord is gesneuveld. 2:50 nog iets. Later meer. Ik ga maar eens douchen...
-
- Forum-lid
Respect Corniel, wij hebben de 37,11 niet gehaald. Bij ons is het blijven steken op 26,5 km/u.
pittige tijden ! beter weer hadden jullie niet kunnen wensen denk ik, of viel de wind alsnog wel tegen ?
Ben ook benieuwd naar de tijden van de andere (forum) deelnemers en of zorro nog foto's heeft kunnen schieten. Ik was voornemens ook even te gaan kijken maar toch zelf maar voor een rondje markermeer gegaan.
Ben ook benieuwd naar de tijden van de andere (forum) deelnemers en of zorro nog foto's heeft kunnen schieten. Ik was voornemens ook even te gaan kijken maar toch zelf maar voor een rondje markermeer gegaan.
Ik was ook deelnemer maar na een maand van relatieve gedwongen rust omdat ik tijdens
Almere een vervelende bilspierblessure kreeg
Ik merkte wel dat mijn duurvermogen een behoorlijk deuk had gekregen en wilde niets forceren zodat de blessure niet terug kwam
82 km heb ik gereden met een gemiddelde van 37 km per uur
Mooie wedstrijd en dit was voor mij de eerste keer als deelnemer maar volgend jaar ben ik er weer bij en dan rij ik hem wel uit
We hadden wel ontzettend veel mazzel GEEN WIND in Almere dat was een maand geleden wel anders ( windkracht 6 )
Almere een vervelende bilspierblessure kreeg
Ik merkte wel dat mijn duurvermogen een behoorlijk deuk had gekregen en wilde niets forceren zodat de blessure niet terug kwam
82 km heb ik gereden met een gemiddelde van 37 km per uur
Mooie wedstrijd en dit was voor mij de eerste keer als deelnemer maar volgend jaar ben ik er weer bij en dan rij ik hem wel uit
We hadden wel ontzettend veel mazzel GEEN WIND in Almere dat was een maand geleden wel anders ( windkracht 6 )
-
- Forum-lid
Mooie prestaties mannen!
Geen wind? Hmn, dan ben ik echt stilgevallen de laatste ronde zeg, en ik maar denken dat er wind was opgestoken. Dat was overigens wel degelijk zo, maar de waarheid ligt in het midden denk ik. Het laatste rondje was echt afzien. De eerste twee rondes voelde ik me echt super en reed ik in resp. 59 en 58 minuten, om uiteindelijk stil te vallen en te finishen in 3.03.20.
Matthijs en Coulthard nog gesproken, Corniel nog even wat toegeroepen ergens na ca. 60 km, voor hem wellicht al 100 km. Na de koers was ik echt kapot en heb ik als een dood vogeltje nog even naar de prijsuitreiking gekeken (respect voor de winnaar, wat een brommer!!) en daarna snel naar huis om Evans nog WK te zien worden.
Net een goed bord pasta en ijs toe gegeten, vanavond maar eens aan het eerste stuk gevuld speculaas van het jaar. Stiekem wel verdiend vind ik =).
Ciao
Matthijs en Coulthard nog gesproken, Corniel nog even wat toegeroepen ergens na ca. 60 km, voor hem wellicht al 100 km. Na de koers was ik echt kapot en heb ik als een dood vogeltje nog even naar de prijsuitreiking gekeken (respect voor de winnaar, wat een brommer!!) en daarna snel naar huis om Evans nog WK te zien worden.
Net een goed bord pasta en ijs toe gegeten, vanavond maar eens aan het eerste stuk gevuld speculaas van het jaar. Stiekem wel verdiend vind ik =).
Ciao
- robbebopper
- Forum-lid HC
Bij mijn eerste deelname perfect fietsweer! Alles liep perfect, en ik ben dan ook super tevreden met mijn tijd van 3 uur en 19 minuten.