Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Race fiets van tussen de €4500/€5000

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Forum-lid HC
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 22 mei 2009 12:29

Sjrien schreef:hmm, beetje triest. klinkt bijna jaloers. ik begin me zelfs een beetje verplicht te voelen om me te verantwoorden voor mijn financieele positie.

en jawel, ik ben een materiaal freak, en jawel, ik heb eenbeetje verstand van fietsen en jawel, ik ben een fiets waard van dat caliber. maar zoals ik al meerdere malen heb aangegeven, wil ik juist dat mensen hun model rond roepen zodat ik me eens wat verder kan orienteren.

jammer, dit bevestigd weer de geruchten over dit forum.


Tja het is wel wat vreemd dat je geen flauw idee hebt wat je wil als je zo veel geld aan een fiets gaat uitgeven. Ik heb zo'n vermoeden als we een willekeurig forumlid zoveel geld voor een fiets geven dat ze binnen de 10 seconde al een aardig idee hebben wat 't moet gaan worden.

Het klinkt mij een beetje vreemd als je zegt dat je mtb wedstrijden rijdt, maar geen koersfiets hebt. Ik ken namelijk geen enkele mtb'er die de hele week traint op z'n mountainbike. Sterker nog de meeste rijden enkel de wedstrijden op de mountainbike en rijden de rest van de week op de racefiets.

En die laatste zin wil ik ook wel eens uitgelegd zien, ben er erg benieuwd naar.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

dario
Forum-lid
Berichten: 3864
Lid geworden op: 03 mei 2005 11:30

dario 22 mei 2009 14:01

N'importe quoi.
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

-divo-
Forum-lid
Berichten: 764
Lid geworden op: 25 jul 2008 17:35

-divo- 22 mei 2009 15:53

Sjrien schreef:Ik zal maar uit de schaapskleren komen om verdere ophef te voorkomen:

Ik werk al een goede 4 jaar in een fietsenzaak(op zaterdag), een koga dealer.
ik mtb ruim 3jaar competitie en ja, ik heb altijd een race/mtb-fiets van de baas gekregen.
verder zit ik ook al een seizoen of 3 in de NL Alpine ski selectie, en woon daardoor bijna de gehele winter in Oostenrijk.

Verder moet ik een eindwerkstuk maken over het menselijkgedrag voor het vak psychologie, ik heb "internet wist je verleden" als stelling, en ik wou dit topic nu hierbij gebruiken als de moderators dit goed vinden?

en ja, verder ben ik ook opzoek naar een nieuwe reetfiets. En ja, ik heb al een idee. en als jullie goed hadden gelezen hadden julllie dat ook al in de 2e post kunnen zien. De Wilier cento1 Dura ace afgemonteerd met hoge carbo. velgen. of idd de koga light2 met een leuke opbouw(al vind ik deze wat saai qua kleur)

de volgende forumtour zal ik zeker, mits niet gehinderd, mee gaan en allen op een frisse pint trakteren.


Ja lekker duidelijk verhaal . . . . een reetfiets . . . :D
Ik snap weinig van "je zogenaamde uitleg" in relatie met het topic wat je hier opende. En dan te bedenken dat ik vrij veel weet van menselijk gedrag. lol

Dus je werkt al 4 jaar in een fietsenzaak en al je gevraag is dus gewoon fake? Dan heeft dit topic geen doel. Dit topic hoort thuis in het Fietscafe, het heeft een te hoog zwam gehalte.


#

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 22 mei 2009 16:08

Sjrien schreef:Ik zal maar uit de schaapskleren komen om verdere ophef te voorkomen:

Ik werk al een goede 4 jaar in een fietsenzaak(op zaterdag), [blah blah blah] en allen op een frisse pint trakteren.

Dat noemt men op internetfora een troll. Onzinnig topic dus, maar iemand die 5000 euro wil besteden en dan een Koga overweegt neem ik sowieso niet serieus ;)
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

diogenes
Forum-lid
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 jan 2005 12:32

diogenes 22 mei 2009 20:16

>jagen
O jee.....

En provoceren vast ook.

Diogenes
Velgenfluisteraar

Florezido

simic
Forum-lid
Berichten: 1338
Lid geworden op: 22 jan 2008 19:45

simic 22 mei 2009 20:20

Je wist toch al zeker dat je Cento ging kopen?

Gebruikersavatar
andromeda
Forum-lid HC
Berichten: 4013
Lid geworden op: 08 sep 2005 01:53

Gebruikersavatar andromeda 22 mei 2009 21:28

Leuk topic....

Simpele vraag van een forumlid en 3 pagina's later liggen we weer over elkaar te rollen, ik heb mijzelf in ieder geval 10 minuten vermaakt.
"Try not. Do or do not......there is no try"

Livio Livius
Forum-lid HC
Berichten: 5547
Lid geworden op: 06 sep 2006 15:10

Livio Livius 22 mei 2009 21:30

Hoe snel kun je jezelf onmogelijk maken op een forum :p
What makes the boat go faster?

Plaats reactie