@Casran
Zie ik dat nu goed dat Cervelo-Testteam nog met de "oude" Dura-ace groep rondrijdt? Voor de rest jaloers!!!
Ronde van vlaanderen
- de zwarten
- Forum-lid HC
C a s r a n schreef:ontbijt op de Grote Markt in Brugge,
Niet slecht...
C a s r a n schreef: toegang tot het rennersdorp (gaan vergapen aan de fietsen),
Jij, je vergapen aan die fietsen? Waarom geloof ik dat niet?
C a s r a n schreef:en als uitsmijter een helicoptertocht boven de wedstrijd
You (lucky) son of a b*tch!
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
TarzAndeR schreef:@Casran
Zie ik dat nu goed dat Cervelo-Testteam nog met de "oude" Dura-ace groep rondrijdt? Voor de rest jaloers!!!
Dat klopt, ze zijn het seizoen begonnen met de 7800 groep, daarna is een gedeelte over geschakeld naar 7900. Maar dat is weer terug gedraaid omdat de 7800 beter zou schakelen met de Rotor cranks.
Cervelo wordt niet gesponsord door Shimano, die groepen moeten ze gewoon zelf kopen. Zo was het ook jarenlang bij CSC, maar die worden nu sinds een paar weken gesponsord door SRAM.
Ja, 't was wel een unieke belevenis. Ik heb voor morgen een uitnodiging voor Gent-Wevelgem... euhm, drukke week (k zal morgen weliswaar geen foto's kunnen nemen)
Idd. Staat ook op Cyclingnews.com vermeld, waarbij ze zeggen dat de Dura-Ace 7800 (idd de "oude" versie) beter zou schakelen op de Rotor Q-rings. Ik hoorde echter van verschillende renners al dat ze de vroegere Dura-Ace gewoon prettiger vonden schakelen en iemand zei me zelf dat hij het gevoel had dat de nieuwe 7900 DA met een lichte vertraging van kroontjes verschakelde.
Ik heb lang getwijfeld om een nieuwe DA te kopen, dan wel een SuperRecord groepje (prijsverschil is minder dan 10%), en ondanks de wielenproblemen die het met zich zal meebrengen (al mijn wielen nu zijn Sram/DA-compatibel) heb ik toch voor de SuperRecord gekozen... zo'n mooie groep! Wordt binnenkort gemonteerd.
Alle Campa-teams reden met Record, behalve Caisse d'Epargne: zij zaten integraal op SuperRecord.
Mbt. groepen was het nog opvallend dat een paar renners van Milram niet de standaard Sram Red bladen gebruikten maar de opzichtige tijdritplateau's (zie maar naar mijn foto's)!! Stijfheidsproblemen nog steeds??
TarzAndeR schreef:@Casran
Idd. Staat ook op Cyclingnews.com vermeld, waarbij ze zeggen dat de Dura-Ace 7800 (idd de "oude" versie) beter zou schakelen op de Rotor Q-rings. Ik hoorde echter van verschillende renners al dat ze de vroegere Dura-Ace gewoon prettiger vonden schakelen en iemand zei me zelf dat hij het gevoel had dat de nieuwe 7900 DA met een lichte vertraging van kroontjes verschakelde.
Ik heb lang getwijfeld om een nieuwe DA te kopen, dan wel een SuperRecord groepje (prijsverschil is minder dan 10%), en ondanks de wielenproblemen die het met zich zal meebrengen (al mijn wielen nu zijn Sram/DA-compatibel) heb ik toch voor de SuperRecord gekozen... zo'n mooie groep! Wordt binnenkort gemonteerd.
Alle Campa-teams reden met Record, behalve Caisse d'Epargne: zij zaten integraal op SuperRecord.
Mbt. groepen was het nog opvallend dat een paar renners van Milram niet de standaard Sram Red bladen gebruikten maar de opzichtige tijdritplateau's (zie maar naar mijn foto's)!! Stijfheidsproblemen nog steeds??
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
-
- Forum-lid
Interessante discussie, maar mis de draad naar de Ronde.
De fiets: de ultime ontmoetingsplek
klimgeit
klimgeit
Als jij "de draad" mist, boef, ligt dat vooral aan jou, me dunkt.
Ehwel, deze link postte ik: http://www.pieterdeneve.com/index.php?p ... lbumBox=59
martijn78 schreef:Zijn er al mensen die foto's hebben van de wedstrijd? zoek nog mooi aanvulling op de collectie,
Ehwel, deze link postte ik: http://www.pieterdeneve.com/index.php?p ... lbumBox=59
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve