Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Bauke Mollema

tommeke14
Forum-lid
Berichten: 2012
Lid geworden op: 24 okt 2008 22:57

tommeke14 18 okt 2010 12:51

Knap gereden. Ook mooi dat hij er gewoon invliegt ipv te wachten.
Hij heeft dit jaar sowieso een flinke stap gemaakt zeg!

wielerrevue
Forum-lid
Berichten: 134
Lid geworden op: 07 mei 2006 14:28

wielerrevue 19 okt 2010 00:17

LVGH schreef:Ik verwacht "wieler revue" in dit topic om te zeggen dat Mollema niks gepresteerd heeft in Lombardije - Gilbert werd immers als winnaar gehuldigd. Oh nee, die kijkt niet naar zulke onbelangrijke koersjes.


Ik vraag me toch af waarom je zo verwachtingsvol uitkijkt naar een mening, als je niet openstaat voor andere meningen. Maar dat terzijde.

Wat me telkens weer opvalt als een Nederlander zich laat zien in een belangrijke koers, is de onmetelijk grote loftrompet waarmee zo'n jongen de hemel wordt in geprezen. Want het was best leuk wat onze Bauke liet zien, maar laten we wel wezen, op 40 km van de meet in de aanval trekken doe je vaak niet van weelde(uitzonderingen daargelaten). Bovendien is een 13e? plaats nou ook weer niet om met veel bombarie naar huis te schrijven.

Zeker, deze jongen heeft potentie, maar laten we alstublieft wat voorzichtiger zijn met onze lofzangen, want hij moet nog een grote laatste stap zetten, en we weten allemaal dat de moeilijkste stap is.

gijs01
Forum-lid
Berichten: 1470
Lid geworden op: 14 jun 2009 16:47

gijs01 19 okt 2010 00:28

Wieler Revue schreef:
LVGH schreef:Ik verwacht "wieler revue" in dit topic om te zeggen dat Mollema niks gepresteerd heeft in Lombardije - Gilbert werd immers als winnaar gehuldigd. Oh nee, die kijkt niet naar zulke onbelangrijke koersjes.


Zeker, deze jongen heeft potentie, maar laten we alstublieft wat voorzichtiger zijn met onze lofzangen, want hij moet nog een grote laatste stap zetten, en we weten allemaal dat de moeilijkste stap is.


Je opmerking is zeer terecht. Er kan nog zoveel gebeuren. Laten we inderdaad de man nog een paar jaar gunnen. (Het beste dat Saronni overkwam was een gebroken sleutelbeen vlak voor zijn beoogde eerste Tour)

Desondanks vind ik zijn prestaties van dit jaar wel goed. De Giro ging goed en als je op deze leeftijd al zover kunt komen in de finale van een dergelijk zware wedstrijd dan heb je wel wat in je mars.
Camerig is prachtig!

Gebruikersavatar
oldandslow
Forum-lid
Berichten: 657
Lid geworden op: 29 apr 2007 19:11

Gebruikersavatar oldandslow 19 okt 2010 11:06

Tieky schreef:Inderdaad een goede wedstrijd van Mollema, een kleine kanttekening moet ik wel maken, dit is de tweede keer dat Mollema zich laat verrassen door de kou. Dat vind ik wel zorgwekkend. Ik vond het ook vreemd dat hij in alleen extra mouwtjes reed, terwijl er veel met een regenjack rondreden.


Hij moest van Erik Dekker zijn regenjasje toch uitdoen en aanvallen heb ik ergens gezien. Misschien moet Dekker de verwarming in de auto wat lager zetten, en het raampje verder open houden.
Benotto>Alan>vanTuyl780>Bianchi SL3> Cube Litening>Cube Agree GTC>FM028>C-Works

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Forum-lid HC
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 19 okt 2010 11:46

Tieky schreef:Inderdaad een goede wedstrijd van Mollema, een kleine kanttekening moet ik wel maken, dit is de tweede keer dat Mollema zich laat verrassen door de kou. Dat vind ik wel zorgwekkend. Ik vond het ook vreemd dat hij in alleen extra mouwtjes reed, terwijl er veel met een regenjack rondreden.

Dat maaktniet dat Mollema een zeer sterke wedstrijd reed en zeker zijn talent weer eens liet zien.


Wat denk je dat die andere 150 renners in het peleton hebben laten doen?
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

skimons
Forum-lid
Berichten: 2424
Lid geworden op: 08 apr 2004 16:47
Locatie: Nijmegen

skimons 19 okt 2010 15:14

Gijs01 schreef: Het beste dat Saronni overkwam was een gebroken sleutelbeen vlak voor zijn beoogde eerste Tour


plagiaat! dubbel zelfs, nadat het in de renner vereeuwigd is :D

skimons
Forum-lid
Berichten: 2424
Lid geworden op: 08 apr 2004 16:47
Locatie: Nijmegen

skimons 19 okt 2010 15:14

Amclassic-fan schreef:
Tieky schreef:Inderdaad een goede wedstrijd van Mollema, een kleine kanttekening moet ik wel maken, dit is de tweede keer dat Mollema zich laat verrassen door de kou. Dat vind ik wel zorgwekkend. Ik vond het ook vreemd dat hij in alleen extra mouwtjes reed, terwijl er veel met een regenjack rondreden.

Dat maaktniet dat Mollema een zeer sterke wedstrijd reed en zeker zijn talent weer eens liet zien.


Wat denk je dat die andere 150 renners in het peleton hebben laten doen?


die zijn vanaf mareglio linea recta naar como gereden

gijs01
Forum-lid
Berichten: 1470
Lid geworden op: 14 jun 2009 16:47

gijs01 19 okt 2010 15:52

skimons schreef:
Gijs01 schreef: Het beste dat Saronni overkwam was een gebroken sleutelbeen vlak voor zijn beoogde eerste Tour


plagiaat! dubbel zelfs, nadat het in de renner vereeuwigd is :D


Dat was het, ik dacht al stond het in De Muur? Nee, alle lof aan Tim Krabbé
Camerig is prachtig!

gt56
Forum-lid
Berichten: 89
Lid geworden op: 15 feb 2011 09:55

gt56 15 feb 2011 09:59

Heeft er iemand een idee waarom Bauke zonder remgreeprubbers rijdt ?

lavsson
Forum-lid
Berichten: 538
Lid geworden op: 31 mei 2010 22:20

lavsson 15 feb 2011 10:51

Zonder hoods bedoel je? Heb je een foto? Op Google vind ik alleen maar plaatjes mét rubbers (voor zover het goed te zien is).

Zou mij niet lekker zitten.

gt56
Forum-lid
Berichten: 89
Lid geworden op: 15 feb 2011 09:55

gt56 16 feb 2011 15:07

Lavsson schreef:Zonder hoods bedoel je? Heb je een foto? Op Google vind ik alleen maar plaatjes mét rubbers (voor zover het goed te zien is).

Zou mij niet lekker zitten.


http://velonews.competitor.com/2010/10/ ... peterson-4

Gebruikersavatar
mrcoffee
Forum-lid
Berichten: 2726
Lid geworden op: 11 nov 2004 10:59

Gebruikersavatar mrcoffee 16 feb 2011 15:45

GT56 schreef:
Lavsson schreef:Zonder hoods bedoel je? Heb je een foto? Op Google vind ik alleen maar plaatjes mét rubbers (voor zover het goed te zien is).

Zou mij niet lekker zitten.


http://velonews.competitor.com/2010/10/ ... peterson-4


Gewicht?
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O

Plaats reactie