Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

2009: het jaar van de lelelijke truitjes?

campasuper
Forum-lid
Berichten: 1925
Lid geworden op: 04 jun 2006 18:59

campasuper 07 jul 2009 22:53

Wurst schreef:Ik rij sinds kort in het Duitse nat. team shirt en bib. Zit lekker en vind hem erg strak en degelijk.. Ik als Tukker maak ook bijna al mijn km's over de grens..

[img=http://www.radsportbekleidung.com/out/o ... det_p4.jpg]


Ik houd hier niet van. Ik zou me haast afvragen welke armband erbij zou kunnen horen ....
Als je Campa hebt, wil je echt nooit meer iets anders

vincenth
Forum-lid
Berichten: 259
Lid geworden op: 15 aug 2008 13:25
Locatie: Groningen
Contact

vincenth 08 jul 2009 10:18

campa=super schreef:Ik houd hier niet van. Ik zou me haast afvragen welke armband erbij zou kunnen horen ....


Dan voel ik me toch aangesproken. Jammer dat je meteen de link naar WOII en Nazi's legt bij de Duitse vlag. Overigens is het Schwarz-Rot-Gold niet gebruikt tijdens WOII: de toen gebruikte kleuren waren de Pruisische kleuren rood, zwart en wit. (nu dus een veelgebruikt symbool door extreem rechts)

Maar ik vind het mooi klassiek: witte basis met daaroverheen een paar eenvoudige strepen. En ik heb zelf ook geen negatieve associaties bij Duitsland.
Tita Gazelle V8
Afbeelding

xinram
Forum-lid
Berichten: 61
Lid geworden op: 07 feb 2006 16:58

xinram 08 jul 2009 21:17

VincentH schreef:
campa=super schreef:Ik houd hier niet van. Ik zou me haast afvragen welke armband erbij zou kunnen horen ....


Dan voel ik me toch aangesproken. Jammer dat je meteen de link naar WOII en Nazi's legt bij de Duitse vlag. Overigens is het Schwarz-Rot-Gold niet gebruikt tijdens WOII: de toen gebruikte kleuren waren de Pruisische kleuren rood, zwart en wit. (nu dus een veelgebruikt symbool door extreem rechts)

Maar ik vind het mooi klassiek: witte basis met daaroverheen een paar eenvoudige strepen. En ik heb zelf ook geen negatieve associaties bij Duitsland.


+1

bdb
Forum-lid
Berichten: 85
Lid geworden op: 04 jun 2009 13:40

bdb 09 jul 2009 17:08

Ik vindt de shirts van Santini "Giro d'Italia" wel mooi:

Afbeelding

Ik zou graag één stelletje bestellen via internet (lokaal kan ik hem nergens vinden),
maar welke maat? Van Nalini heb ik een maat L, zou dit voor Santini dezelfde zijn?
(of vallen deze groter/kleiner uit?)

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 09 jul 2009 17:21

Wurst schreef:Back on-topic met nog een voorbeeld van 1 van de in mijn ogen slechtste teamkleding: Castorama

LOL, daar heb ik nog een setje van liggen: broek, shirt, petje. Destijds vond ik het schitterend.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

moustache
Forum-lid
Berichten: 1404
Lid geworden op: 15 jun 2007 16:39

moustache 09 jul 2009 17:41

Ga jij menen dat je dit als outfit hebt liggen???? Schaam je!

[img=http://2.bp.blogspot.com/_yFeC-Omt3c8/S ... hard94.jpg]

vincenth
Forum-lid
Berichten: 259
Lid geworden op: 15 aug 2008 13:25
Locatie: Groningen
Contact

vincenth 09 jul 2009 17:55

Ja dan was 1994 toch meer het jaar van de lelijke truitjes! :)
Tita Gazelle V8
Afbeelding

Plaats reactie