Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Gefeliciteerd

stokie
Forum-lid
Berichten: 1526
Lid geworden op: 27 jul 2008 15:48

stokie 11 feb 2010 12:57

[quote="Bottecchia"]Ook vanuit Hilversum van harte gefeliciteerd. Dat je maar een grote jongen mag worden! :)[/quote]

Ik ben een dagje te laat, alhoewel ik zie dat Ingmar de felicitaties vanuit deze stad op zich heeft genomen!

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 11 feb 2010 13:01

[quote="GastheerG"]Ik betreur het toch dat het Rotterdamse "zeiksnor" nu heel ongepast wordt toegepast.

Zeiksnor is een speelse en onschuldige Rotterdamse opmerking die vooral onder vrienden (sportvrienden, vrienden in de kroeg etc) wordt gebruikt.
Iemand die effe te lang doorzeurt dat de sate koud is bv.

Deze onschuldige tik op de vingers lijkt me toch wat aan de magere kant als het gaat om een gepaste reprimande richting Wieler Revue.:D

[/quote]

Je weet toch dat ik een softie ben die nooit te hard oordeelt :D ;)
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

wielerrevue
Forum-lid
Berichten: 134
Lid geworden op: 07 mei 2006 14:28

wielerrevue 11 feb 2010 13:02

[quote="danny1407"]Het topic staat in het hoofdstuk "wielercafe".
In de omschrijving staat onder andere: als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Op welke manier is dit wildgroei?
En op welke manier is jou ongewijzigde punt en het janken om beheerders gerechtvaardigd?

[/quote]

Dat lijkt me eigenlijk vrij simpel, beste danny1407. Maar voor de wat zwakkere geesten hier in ons midden ben ik niet te beroerd dit nader te verklaren. Wanneer we namelijk een dergelijk topic openen voor elke forummember die verjaart, hebben we binnen no time honderden, misschien wel duizenden nutteloze, inhoudsloze topics.

Bovendien slaat het feliciteren van iemand op een landelijk openbaar forum helemaal nergens op. Ik gun alle jarigen het beste, maar wil liever niet voor elke jarige een apart topic vinden.

Ik hoop dat jouw hersencapaciteiten toereikend zijn om dit enigszins te begrijpen.

perik
Forum-lid
Berichten: 3010
Lid geworden op: 14 jan 2007 17:40
Locatie: Rotterdam

perik 11 feb 2010 13:04

Is wieler revue de reïncarnatie van Divo?

Verder natuurlijk nog van harte gefeliciteerd!

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 11 feb 2010 13:11

Laar maar Perik. Met zo'n reactie als die laatste van Wieler Revue is het duidelijk een Forum Troll. Zeker niets beters te doen of ergens anders een ban gekregen.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

danny1407
Forum-lid
Berichten: 3273
Lid geworden op: 13 aug 2009 20:27

danny1407 11 feb 2010 13:17

Voor zover ik kan zien is er geen apart topic voor elke jarige.
Voor zover ik kan zien ben je de enige die het nergens op vind slaan om jarigen te feliciteren.
Voor zover ik kan zien is het vrij simpel dat het hoofdstuk wielercafe juist in het leven is geroepen voor dit soort niet-fiets-gerelateerde onderwerpen.

Jou reacties zeggen niet zozeer iets over hersencapaciteiten die wel of niet toereikend zijn om jou argumenten te begrijpen.
Het zegt meer iets over de bekrompenheid van jou gedachtengang.

Rest nog de reactie op de vraag hoe jou standpunt te rechtvaardigen is, daar dit topic in een hoofdstuk vol met "onzin" staat, welke door de beheerders in het leven is geroepen.


FacebookS3RSSite

corniel
Forum-lid HC
Berichten: 4025
Lid geworden op: 10 jun 2007 13:38
Locatie: Sleutelstad

corniel 11 feb 2010 13:42

Volgens mij zijn hier ook meer mensen gefeliceerd dan alleen andromeda. ;)

Maar ik zal nog eens een topic starten... :D

ijzerenbriek
Forum-lid
Berichten: 1665
Lid geworden op: 27 aug 2007 14:34

ijzerenbriek 11 feb 2010 14:08

Grappig, zie deze discussie nu pas.
Heb ook ooit eens een post geplaatst dat ik zeer vroeg mijn vakantie al geregeld had.
Ons allerbeste Wieler Revue is er toen ook in geslaagd om het te verkloten in geen tijd en hij vond zelfs dat ik een waarschuwing moest krijgen van de mods. Heb toen zelf de ganse thread verwijderd omdat ik het te gek voor woorden vond.

Oh ja, met zulke mensen kan je maar één ding doen: doodzwijgen!!

En verder, gelukkige verjaardag uiteraard.
Ge moet zére rijen als ge moet zére rijen en nie zére rijen als ge niet zére moet rijen.

rinke
Forum-lid
Berichten: 899
Lid geworden op: 21 jan 2010 10:10

rinke 11 feb 2010 14:13

GastheerG wel gefeliciteerd met je dochter en wat een schitterend cadeau om op je verjaardag te krijgen ;)

PS hopelijk niks al te ernstigs...

PPS ondanks mijn paar post vind ik ook dat Mr WielerRevue niet zo moet zeiken, gewoon dit topic als algemeen gefeliciteerd topic gaan gebruiken zal wildgroeiverkomen.
Ik vermoed ook dat er redelijk wat vaste forumgebruikers zijn die elkaar ook in het priveleven goed kennen. Dus waarom dan niet gewoon ff feliciteren in een fietscafe?!

PPPS: eigenlijk zonde van de tijd om Mr WR zoveel aandacht te geven :s

corniel
Forum-lid HC
Berichten: 4025
Lid geworden op: 10 jun 2007 13:38
Locatie: Sleutelstad

corniel 11 feb 2010 14:22

@Rinke: Gefliciteerd met deze constructieve en leuke bijdrage! :)

Plaats reactie