Als ik mijn nick ook zo zou samenstellen, zou het op 'robert74' uitkomen. Grappig.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Fiets Magazine nr. 2-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
rob74 schreef:Maar het komt ook wel eens voor dat ik met 40 kmh over een fietspad heen scheur en een voetganger ga voorbij rijden. Net als ik 5 m achter hem zit slaat ie spontaan linksaf zonder te kijken.
Ik reageerde op rob74Stillekracht schreef:Ik reed nog geen 20!
Stillekracht schreef:Ik reed nog geen 20!
Dat reacties baren mij ook de meeste zorgen. Wat er gebeurt is niet goed te praten duidelijk, maar het is wachten totdat er een keer een auto tijdens een grote cyclo bewust op een groep inrijd. AMG dit jaar bv??? Ik heb daar vorig jaar ook taferelen meegemaakt.......pffff zowel wielrenners die denken dat het daar een wedstrijd is alswel automobielisten die denken dat ze voor elke centimeter dichter bij je stuur een bonus ontvangen.Het meest beschamend aan dit bericht vind ik overigens de rancuneuze reacties die eronder staan. Dat zegt wat mij betreft meer over hoe sommige mensen met elkaar omgaan, dan het beschreven incident.