Amstel Goldrace 2009
-
- Forum-lid HC
Gisteren na wat strubbelingen toch redelijk makkelijk kunnen inschrijven. Ik doe dus ook mee met de 150 km na een jaar afwezig te zijn geweest.
Is niet helemaal voor hier, maar ik vind het wel verbazend dat de amstelgoldrace site in firefox niet goed wordt weergegeven.
Is niet helemaal voor hier, maar ik vind het wel verbazend dat de amstelgoldrace site in firefox niet goed wordt weergegeven.
[quote="Tandje Bij"]al 1000 x mijn naam in kunnen vullen en dan geeft ie kan pagina niet weer geven!!!!!
[/quote]
+1, 2x tot scherm verzending gekomen, daarna dezelfde melding ("kan pagina niet weergeven").
[/quote]
+1, 2x tot scherm verzending gekomen, daarna dezelfde melding ("kan pagina niet weergeven").
Stevens SCF1-Campa Chorus/Record-Eurus
Planet X Stealth-Campa Chorus-Xentis Mark 1
Wat een ramp, dit inschrijven! Het lukt mij nog steeds niet! Gisteren overdag kwam ik er helemaal niet door. S'avonds echter, kon ik alles invullen, gaf hij aan dat ik niet dezelfde emailadressen gebruikte. Terwijl deze echt wel gelijk waren. Vervolgens gedurende de avond op verschillende computers, verbindingen en met verschillende emailadressen geprobeerd. Zelfs een keer fictieve gegevens en een andere afstand geprobeerd, deed 'ie ook niet. Ik ben maar gaan slapen, maar nu nog steeds hetzelfde probleem. Wat wel opvallend is, is dat ik hier geen mensen zie die hetzelfde probleem hebben. Zijn er wel mensen met dezelfde problemen? Is het inmiddels wel gelukt?
Wat ik had was dat ik het nummer van een "vriend" niet verzonden kreeg.
De site gaf steeds aan dat ik een mummer moest invullen.
Na tig keer het nummer ingevuld te hebben uit ellende maar eens niets ingevuld en ik kon gelijk door naar het volgende scherm.
Ik kijk later wel met mijn inloggegevens of ik alsnog dat nummer in kan voeren.
Ik heb trouwens 1 keer aangemeld en constant de F5-toets gebruikt als de pagina niet weergegeven werd.
Het duurde wel lang maar het heeft gewerkt.
De site gaf steeds aan dat ik een mummer moest invullen.
Na tig keer het nummer ingevuld te hebben uit ellende maar eens niets ingevuld en ik kon gelijk door naar het volgende scherm.
Ik kijk later wel met mijn inloggegevens of ik alsnog dat nummer in kan voeren.
Ik heb trouwens 1 keer aangemeld en constant de F5-toets gebruikt als de pagina niet weergegeven werd.
Het duurde wel lang maar het heeft gewerkt.
Eindelijk! Hoe "blij" mag je zijn als het gelukt is?
De site-bouwer mogen ze wel eens op hun donder geven (of volgende keer er meer budget voor uitgeven).
Na de inschrijvings-hausse van bijvoorbeeld vorig jaar (toen had ik geen enkel probleem) konden ze toch weten dat het nu nog extremer druk op de site zou worden?
De site-bouwer mogen ze wel eens op hun donder geven (of volgende keer er meer budget voor uitgeven).
Na de inschrijvings-hausse van bijvoorbeeld vorig jaar (toen had ik geen enkel probleem) konden ze toch weten dat het nu nog extremer druk op de site zou worden?
Stevens SCF1-Campa Chorus/Record-Eurus
[quote="René S."][quote="Tandje Bij"]al 1000 x mijn naam in kunnen vullen en dan geeft ie kan pagina niet weer geven!!!!!
[/quote]
+1, 2x tot scherm verzending gekomen, daarna dezelfde melding ("kan pagina niet weergeven").[/quote]
hetzelde probleem gehad, was vannacht even wakker om 1/2 4. Was dusdanig alert dat ik toen e.e.a. heb ingevuld. Binnen 2 minuten gepiept dus.
[/quote]
+1, 2x tot scherm verzending gekomen, daarna dezelfde melding ("kan pagina niet weergeven").[/quote]
hetzelde probleem gehad, was vannacht even wakker om 1/2 4. Was dusdanig alert dat ik toen e.e.a. heb ingevuld. Binnen 2 minuten gepiept dus.
Nou de inschrijving belooft alvast veel goeds voor de organisatie! (en over de kosten durf ik niks meer te zeggen).
De AGR Curaçao is trouwens GRATIS
De AGR Curaçao is trouwens GRATIS
-
- Forum-lid
[quote="richard-w"]je moet ze eerst individueel aanmelden dan kun je ze toevoegen aan team[/quote]
en op welke pagina doe je dat ?
en op welke pagina doe je dat ?
http://www.transpirinaika.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Het spijt me, maar op de laaste pagina kan ik niet mensen bij een team voegen. Ik heb nu 1 iemand als hoofdpersoon van een team ingeschreven en 4 mensen individueel, maar het samenvoegen is mij nog niet gelukt. En ik heb ook nog niet kunnen ontdekken waar ik het gebruikersww kan invullen op mijn persoonlijke pagina...