Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Ervaring met de Vos Zwanenburg

jummeltje
Forum-lid
Berichten: 628
Lid geworden op: 29 jan 2009 16:21

jummeltje 25 jul 2009 19:14

Vos is niet zo goed met onderhandelaars of mensen die veel van fietsen weten ;-)
Dik? Ja. Gek? Ja. Stroopwafel? Ja.

blaffy10
Forum-lid
Berichten: 571
Lid geworden op: 04 feb 2006 21:21

blaffy10 25 jul 2009 22:21


Vriend van mij had een cube agree gekocht met een easton wielset. Op de eerste klim van onze fietsvakantie hoorde we een tik en een paar bochten later brak zijn ultegra ketting. Nood gedwongen opnieuw geponst en paar km verder brak ketting weer en nam gehele voorderailleur mee. Vervolgens fm moeten zoeken , fiets dag kwijt en 50 euro lichter. Kan toeval zijn, maar (deels afhankelijk van de afwikkeling die vos gaat bieden) geen prettige ervaring natuurlijk.
Alstublaft.

Gebruikersavatar
Einstein
Forum-lid HC
Berichten: 4387
Lid geworden op: 01 jun 2004 15:06
Locatie: Zuidholland

Gebruikersavatar Einstein 25 jul 2009 23:25

[quote="b l a f f y"]
Vriend van mij had een cube agree gekocht met een easton wielset. Op de eerste klim van onze fietsvakantie hoorde we een tik en een paar bochten later brak zijn ultegra ketting. Nood gedwongen opnieuw geponst en paar km verder brak ketting weer en nam gehele voorderailleur mee. Vervolgens fm moeten zoeken , fiets dag kwijt en 50 euro lichter. Kan toeval zijn, maar (deels afhankelijk van de afwikkeling die vos gaat bieden) geen prettige ervaring natuurlijk.[/quote]


Puur toeval
;)
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein

zweef
Forum-lid
Berichten: 502
Lid geworden op: 05 jul 2009 14:05
Locatie: Swoll

zweef 26 jul 2009 04:11

Even een tegengeluid:

Ja, het is een "dozenschuiver". Dat wetende heb ik mijn opstapper er gewoon opgehaald, onder het motto "scheelt best veel en ik kijk zelf wel of 't deugt". Na wat typisch westlandse drukdoenerij en de best vriendelijke maar iets te vlotte babbels werd mijn fietsje ter plekke nagelopen en op mijn fysiek ingesteld, keurig netjes en met wat vrolijk geouwehoer van de aanwezige personeelsleden van allochtone afkomst. Schoentjes en pedaaltjes zonder veel omhaal uit het rek gerukt, gepast en gesteld, en met fiets en al tevreden naar huis.

Ik geloof best dat hier regelmatig wat mis gaat, het tempo ligt daar domweg te hoog voor, maar voor wie weet wat hij wil en het koppie er bij houdt is het goed te doen. De mannen daar zouden er goed aan doen iets meer op de service te gaan zitten, komen meer klanten terug. Lijkt me daarnaast ook beter voor hun bloeddruk. Maar het is zeker niet de laatste keer dat ik er heen ga.

Voor degenen die rust en een uitgebreid advies op prijs stellen: niet doen!!
You should see me go downhill...

chevalier
Forum-lid
Berichten: 876
Lid geworden op: 25 jun 2005 02:45

chevalier 26 jul 2009 13:01

Deze zaak heeft een geweldige uitstraling. Dit begint al bij de entree
Dan stralen de mooie keurig gelegde marmeren tegels je bij de entree
je al tegemoet. Dat er paar tegels stuk zijn, hoort zo dat is kunst.
Binnen waant u zich in het walhalla van fietsen, allemaal keurig netjes op
rij. De vloer wederom voorzien van marmer met vloerverwarming.
Bij de kassa wacht u wederom een verrassing, en mooie opgepoetste
kassa uit 1940, zon hele mooie antieke.
Deze staat op een wederom mooi meubel wat hier voor bedoelt is. Ook de vloer om
dit meubel ziet er erg mooi en opgeruimd uit.
Ze hebben hier zichtbaar hun best gedaan om er wat moois van te maken.
Dan lopen we naar de achterzijde van de zaak. Daar word u verrast door een moderne en goede en zeer nette werkplaats waar 2 goed nederlands sprekende monteurs u dure fiets onderhouden, en afstellen mocht dat nodig zijn.
Als techneut en liefhebber van mooie spulletjes kijkt u hier echt u ogen uit.
Ze hebben een zeer mooie werkbank waar het gereedschap keurig is opgehangen dat is echt een lust voor het oog.

Kortom Zwanenburg mag echt trots zijn op zon zaak. Wat een kwaliteit daar
en echt de uitstraling die een topzaak op hoog nivo verdient.



stokie
Forum-lid
Berichten: 1526
Lid geworden op: 27 jul 2008 15:48

stokie 26 jul 2009 13:39

Ik vind het in ieder geval mooi om te lezen dat je kritiek hebt op het Nederlands van de monteurs, maar zelf in een reactie van nog geen 20 regels, spelfout na spelfout na spelfout maakt.. Misschien moet je zelf de DT-regel nog eens oefenen, want er klopt geen hout van.

Overigens ben ik het ergens wel eens met de cynische ondertoon, want de zaak is aan een grondige renovatie toe.

-divo-
Forum-lid
Berichten: 764
Lid geworden op: 25 jul 2008 17:35

-divo- 26 jul 2009 13:46

Je weet in ieder geval dat je in een fietsenzaak bent. :)


Afbeelding

zweef
Forum-lid
Berichten: 502
Lid geworden op: 05 jul 2009 14:05
Locatie: Swoll

zweef 26 jul 2009 14:10

[quote="Stokie"]Overigens ben ik het ergens wel eens met de cynische ondertoon, want de zaak is aan een grondige renovatie toe.[/quote]

Waarom? Zo'n glazen paleis met verwarmde marmeren vloer moet ergens van betaald worden, drie keer raden wie dat uiteindelijk op mag hoesten... Juist! Nee, ik geef niks om uiterlijk vertoon, ik weet wat ik wil hebben, en zit helemaal niet te wachten op fancy gedoe.
You should see me go downhill...

Gebruikersavatar
flores
Forum-lid
Berichten: 1500
Lid geworden op: 21 jun 2009 01:44

Gebruikersavatar flores 27 jul 2009 00:37

INRUILMOGELIJKHEDEN BIJ AANKOOP NIEUWE RACEFIETS OF FRAME SET

ONDANKS ONZE GEGARANDEERDE LAAGSTE PRIJS GARANTIE RUILEN WIJ OOK IN

VOORWAARDE BIJ INRUIL ER MOET EEN AANKOOPBEWIJS AANWEZIG ZIJN.

DE IN TE RUILEN FIETS WORD VOLLEDIG GECONTROLEERD DOOR GEDIPLOMEERDE MONTEUR OP EVT GEBREKEN ECT EN DAARNA WORD MET U DE INRUIL WAARDE BEPAALD HET VOOR ONS NIET MOGELIJK OM U FIETS ONGEZIEN IN TE RUILEN

Kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen. Vond deze tekst op de website van Vos. Hmmm :rolleye:
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.

spook
Forum-lid
Berichten: 1058
Lid geworden op: 26 feb 2008 10:13

spook 27 jul 2009 01:15

Dit topic is trouwens wel Prachtige Reclame voor Vos en z'n zonen...
'I have too many bikes', said no cyclist ever.

jummeltje
Forum-lid
Berichten: 628
Lid geworden op: 29 jan 2009 16:21

jummeltje 27 jul 2009 01:48

hij maalt niet om wat ze op forums over hem schrijven
Dik? Ja. Gek? Ja. Stroopwafel? Ja.

klaas-kippegaas
Forum-lid
Berichten: 283
Lid geworden op: 23 mei 2009 20:36

klaas-kippegaas 27 jul 2009 17:56

Slechte kritieken kan Vos waarschijnlijk geen ruk schelen nee, geef ze eens ongelijk! Bijna geen winkel te vinden in Nederland die zulke scherpe prijzen heeft, mensen blijven dus toch wel komen!

Instappers, midden- en topsegment fietsen zijn daar per saldo toch enkele honderden euro's goedkoper dus wat doet de zuinige hollander?!


Het is hier op het forum al 100x geroepen, als je niet precies weet wat je wil en staat op goede service en advies op hoog niveau, 1 advies : WEGBLIJVEN

Weet je precies wat je wil, vind je het waarschijnlijk nergens goedkoper maar achteraf niet klagen over gebrek aan service, daar zijn de prijzen ook naar, weet je dus van te voren!

Gaat in ieder winkel wel eens iets mis, daar misschien vaker maar ja dat weet iedereen ondertussen wel, een gewaarschuwd mens....
mijn bikes :

Wilier Cento Cunego | Specialized Epic Carbon | Cube Reaction | Tomahawk ICE

Plaats reactie