Pagina 7 van 98

Geplaatst: 25 jul 2009 19:14
door jummeltje
Vos is niet zo goed met onderhandelaars of mensen die veel van fietsen weten ;-)

Geplaatst: 25 jul 2009 22:21
door blaffy10

Vriend van mij had een cube agree gekocht met een easton wielset. Op de eerste klim van onze fietsvakantie hoorde we een tik en een paar bochten later brak zijn ultegra ketting. Nood gedwongen opnieuw geponst en paar km verder brak ketting weer en nam gehele voorderailleur mee. Vervolgens fm moeten zoeken , fiets dag kwijt en 50 euro lichter. Kan toeval zijn, maar (deels afhankelijk van de afwikkeling die vos gaat bieden) geen prettige ervaring natuurlijk.

Geplaatst: 25 jul 2009 23:25
door Einstein
[quote="b l a f f y"]
Vriend van mij had een cube agree gekocht met een easton wielset. Op de eerste klim van onze fietsvakantie hoorde we een tik en een paar bochten later brak zijn ultegra ketting. Nood gedwongen opnieuw geponst en paar km verder brak ketting weer en nam gehele voorderailleur mee. Vervolgens fm moeten zoeken , fiets dag kwijt en 50 euro lichter. Kan toeval zijn, maar (deels afhankelijk van de afwikkeling die vos gaat bieden) geen prettige ervaring natuurlijk.[/quote]


Puur toeval
;)

Geplaatst: 26 jul 2009 04:11
door zweef
Even een tegengeluid:

Ja, het is een "dozenschuiver". Dat wetende heb ik mijn opstapper er gewoon opgehaald, onder het motto "scheelt best veel en ik kijk zelf wel of 't deugt". Na wat typisch westlandse drukdoenerij en de best vriendelijke maar iets te vlotte babbels werd mijn fietsje ter plekke nagelopen en op mijn fysiek ingesteld, keurig netjes en met wat vrolijk geouwehoer van de aanwezige personeelsleden van allochtone afkomst. Schoentjes en pedaaltjes zonder veel omhaal uit het rek gerukt, gepast en gesteld, en met fiets en al tevreden naar huis.

Ik geloof best dat hier regelmatig wat mis gaat, het tempo ligt daar domweg te hoog voor, maar voor wie weet wat hij wil en het koppie er bij houdt is het goed te doen. De mannen daar zouden er goed aan doen iets meer op de service te gaan zitten, komen meer klanten terug. Lijkt me daarnaast ook beter voor hun bloeddruk. Maar het is zeker niet de laatste keer dat ik er heen ga.

Voor degenen die rust en een uitgebreid advies op prijs stellen: niet doen!!

Geplaatst: 26 jul 2009 13:01
door chevalier
Deze zaak heeft een geweldige uitstraling. Dit begint al bij de entree
Dan stralen de mooie keurig gelegde marmeren tegels je bij de entree
je al tegemoet. Dat er paar tegels stuk zijn, hoort zo dat is kunst.
Binnen waant u zich in het walhalla van fietsen, allemaal keurig netjes op
rij. De vloer wederom voorzien van marmer met vloerverwarming.
Bij de kassa wacht u wederom een verrassing, en mooie opgepoetste
kassa uit 1940, zon hele mooie antieke.
Deze staat op een wederom mooi meubel wat hier voor bedoelt is. Ook de vloer om
dit meubel ziet er erg mooi en opgeruimd uit.
Ze hebben hier zichtbaar hun best gedaan om er wat moois van te maken.
Dan lopen we naar de achterzijde van de zaak. Daar word u verrast door een moderne en goede en zeer nette werkplaats waar 2 goed nederlands sprekende monteurs u dure fiets onderhouden, en afstellen mocht dat nodig zijn.
Als techneut en liefhebber van mooie spulletjes kijkt u hier echt u ogen uit.
Ze hebben een zeer mooie werkbank waar het gereedschap keurig is opgehangen dat is echt een lust voor het oog.

Kortom Zwanenburg mag echt trots zijn op zon zaak. Wat een kwaliteit daar
en echt de uitstraling die een topzaak op hoog nivo verdient.



Geplaatst: 26 jul 2009 13:39
door stokie
Ik vind het in ieder geval mooi om te lezen dat je kritiek hebt op het Nederlands van de monteurs, maar zelf in een reactie van nog geen 20 regels, spelfout na spelfout na spelfout maakt.. Misschien moet je zelf de DT-regel nog eens oefenen, want er klopt geen hout van.

Overigens ben ik het ergens wel eens met de cynische ondertoon, want de zaak is aan een grondige renovatie toe.

Geplaatst: 26 jul 2009 13:46
door -divo-
Je weet in ieder geval dat je in een fietsenzaak bent. :)


Afbeelding

Geplaatst: 26 jul 2009 14:10
door zweef
[quote="Stokie"]Overigens ben ik het ergens wel eens met de cynische ondertoon, want de zaak is aan een grondige renovatie toe.[/quote]

Waarom? Zo'n glazen paleis met verwarmde marmeren vloer moet ergens van betaald worden, drie keer raden wie dat uiteindelijk op mag hoesten... Juist! Nee, ik geef niks om uiterlijk vertoon, ik weet wat ik wil hebben, en zit helemaal niet te wachten op fancy gedoe.

Geplaatst: 27 jul 2009 00:37
door flores
INRUILMOGELIJKHEDEN BIJ AANKOOP NIEUWE RACEFIETS OF FRAME SET

ONDANKS ONZE GEGARANDEERDE LAAGSTE PRIJS GARANTIE RUILEN WIJ OOK IN

VOORWAARDE BIJ INRUIL ER MOET EEN AANKOOPBEWIJS AANWEZIG ZIJN.

DE IN TE RUILEN FIETS WORD VOLLEDIG GECONTROLEERD DOOR GEDIPLOMEERDE MONTEUR OP EVT GEBREKEN ECT EN DAARNA WORD MET U DE INRUIL WAARDE BEPAALD HET VOOR ONS NIET MOGELIJK OM U FIETS ONGEZIEN IN TE RUILEN

Kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen. Vond deze tekst op de website van Vos. Hmmm :rolleye:

Geplaatst: 27 jul 2009 01:15
door spook
Dit topic is trouwens wel Prachtige Reclame voor Vos en z'n zonen...

Geplaatst: 27 jul 2009 01:48
door jummeltje
hij maalt niet om wat ze op forums over hem schrijven

Geplaatst: 27 jul 2009 17:56
door klaas-kippegaas
Slechte kritieken kan Vos waarschijnlijk geen ruk schelen nee, geef ze eens ongelijk! Bijna geen winkel te vinden in Nederland die zulke scherpe prijzen heeft, mensen blijven dus toch wel komen!

Instappers, midden- en topsegment fietsen zijn daar per saldo toch enkele honderden euro's goedkoper dus wat doet de zuinige hollander?!


Het is hier op het forum al 100x geroepen, als je niet precies weet wat je wil en staat op goede service en advies op hoog niveau, 1 advies : WEGBLIJVEN

Weet je precies wat je wil, vind je het waarschijnlijk nergens goedkoper maar achteraf niet klagen over gebrek aan service, daar zijn de prijzen ook naar, weet je dus van te voren!

Gaat in ieder winkel wel eens iets mis, daar misschien vaker maar ja dat weet iedereen ondertussen wel, een gewaarschuwd mens....