Marmotte 2009
- r.hilferink
- Forum-lid
[quote="perik"]
1. Als je op "rechercher" klikt kun je zoeken op je naam. Vervolgens kun je met je geboortedatum inloggen.
[/quote]
En dat lukt me dus niet.....
1. Als je op "rechercher" klikt kun je zoeken op je naam. Vervolgens kun je met je geboortedatum inloggen.
[/quote]
Red Bull Pro SL 3000
Gazelle Cyclocross
Trainingsblog op http://www.bikeplanner.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Gazelle Cyclocross
Trainingsblog op http://www.bikeplanner.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[quote="R. Hilferink"][quote="perik"]
[/quote]
[/quote]
Mij wel.....
Ik zie 145971 Hilferink Ronald 1972. Als je dan op het nummer klikt kun je je geb datum invullen.
[/quote]
[/quote]
Mij wel.....
Ik zie 145971 Hilferink Ronald 1972. Als je dan op het nummer klikt kun je je geb datum invullen.
[quote="scrymm"]goede adviezen allemaal! Toch blijf ik het raar vinden, wat ik ook al in andere topics gezegd heb, dat mijn omslagpunt bepaald is op 188, en dan als ik probeer te trainen rond mn omslagpunt dat voor mij echt totaal onmogelijk is, ik kom er niet eens in de buurt, tegen de tijd dat ik met mn hartslag in de 180 zit, ben ik al aant verzuren als een gek, en schieten mn benen helemaal vol. Misschien is het voor een gedeelte ongetraindheid, (zou kunnen ben immers pas 2/3 maanden weer in training na 1 jaar niks gedaan te hebben), maargoed toch raar, je doet een inspanningstest bij een SMA, je omslagpunt wordt bepaald, en vervolgens klopt er voor mijn gevoel geen hout van..[/quote]
Dit is idd merkwaardig want ik neem aan dat deze test ook ongetraind is afgenomen?
Als je getrainder raakt gaat omslagpunt omhoog, maar in jou geval wordt dat nog interessant.
Vind 188 best hoog, maar dat komt omdat mijne weer vrij laag is. Anyway je kan het ook zelf globaal doen. Daarvoor moet je dan het protocol bij zitvlees.nl ff checken. Succes.
Dit is idd merkwaardig want ik neem aan dat deze test ook ongetraind is afgenomen?
Als je getrainder raakt gaat omslagpunt omhoog, maar in jou geval wordt dat nog interessant.
Vind 188 best hoog, maar dat komt omdat mijne weer vrij laag is. Anyway je kan het ook zelf globaal doen. Daarvoor moet je dan het protocol bij zitvlees.nl ff checken. Succes.
Alstublaft.
[quote="b l a f f y"][quote="scrymm"]goede adviezen allemaal! Toch blijf ik het raar vinden, wat ik ook al in andere topics gezegd heb, dat mijn omslagpunt bepaald is op 188, en dan als ik probeer te trainen rond mn omslagpunt dat voor mij echt totaal onmogelijk is, ik kom er niet eens in de buurt, tegen de tijd dat ik met mn hartslag in de 180 zit, ben ik al aant verzuren als een gek, en schieten mn benen helemaal vol. Misschien is het voor een gedeelte ongetraindheid, (zou kunnen ben immers pas 2/3 maanden weer in training na 1 jaar niks gedaan te hebben), maargoed toch raar, je doet een inspanningstest bij een SMA, je omslagpunt wordt bepaald, en vervolgens klopt er voor mijn gevoel geen hout van..[/quote]
Vind 188 best hoog, maar dat komt omdat mijne weer vrij laag is. Anyway je kan het ook zelf globaal doen. Daarvoor moet je dan het protocol bij zitvlees.nl ff checken. Succes.[/quote]
Het lijkt eerder dat de max hf 188 is en dat het omslagpunt dus nogal wat lager ligt. Dat zou meer overeenkomen met het gevoel van scrymm. Met een omslagpunt van 188 zou de max rond de 208-210 moeten liggen. Dat is wel mogelijk maar wel behoorlijk hoog.
Vind 188 best hoog, maar dat komt omdat mijne weer vrij laag is. Anyway je kan het ook zelf globaal doen. Daarvoor moet je dan het protocol bij zitvlees.nl ff checken. Succes.[/quote]
Het lijkt eerder dat de max hf 188 is en dat het omslagpunt dus nogal wat lager ligt. Dat zou meer overeenkomen met het gevoel van scrymm. Met een omslagpunt van 188 zou de max rond de 208-210 moeten liggen. Dat is wel mogelijk maar wel behoorlijk hoog.
Het valt op dat er steeds meer trainingsclinics en weekenden door diverse organisaties voor de Marmotte georganiseerd worden. Normaal bereid ik mij altijd voor door gewoon veel kilometers te maken en regelmatig een dag naar de Ardennen te gaan. Door continuediensten fiets ik eigenlijk ook praktisch altijd alleen.
Om eens een keer wat anders te doen wil ik dit jaar een aantal malen Ardennen inruilen voor een trainingsweekend in Duitsland. Wellicht werkt het in positieve zin.
Om eens een keer wat anders te doen wil ik dit jaar een aantal malen Ardennen inruilen voor een trainingsweekend in Duitsland. Wellicht werkt het in positieve zin.
[quote="Arjan"]Het valt op dat er steeds meer trainingsclinics en weekenden door diverse organisaties voor de Marmotte georganiseerd worden. Normaal bereid ik mij altijd voor door gewoon veel kilometers te maken en regelmatig een dag naar de Ardennen te gaan. Door continuediensten fiets ik eigenlijk ook praktisch altijd alleen.
[/quote]
Sauerland kun je mooi fietsen en niet zover weg. Ga ik ook doen een weekend 3e week van mei. OOk de Harz en Eifel zijn mooi.
[/quote]
Sauerland kun je mooi fietsen en niet zover weg. Ga ik ook doen een weekend 3e week van mei. OOk de Harz en Eifel zijn mooi.
[quote="Arjan"][
Sauerland kun je mooi fietsen en niet zover weg. Ga ik ook doen een weekend 3e week van mei. OOk de Harz en Eifel zijn mooi.[/quote]
Heb ik ook voor geboekt, met Hemelvaart.
[/quote]
Wij ook. Wij komen op Hemelvaartsdag aan en rijden zaterdag mee bij de Korbach Radmarathon. Wij zitten aan de Diemelsee. En jij?
Sauerland kun je mooi fietsen en niet zover weg. Ga ik ook doen een weekend 3e week van mei. OOk de Harz en Eifel zijn mooi.[/quote]
Heb ik ook voor geboekt, met Hemelvaart.
[/quote]
Wij ook. Wij komen op Hemelvaartsdag aan en rijden zaterdag mee bij de Korbach Radmarathon. Wij zitten aan de Diemelsee. En jij?
[/quote]
Ik doe het trainingsweekend van Cycletours. Ik zit dus in Winterberg. Volgens de reisbeschrijving zouden ze zaterdag een rit van 160 km doen richting Diemelsee.
[/quote]
Ik doe het trainingsweekend van Cycletours. Ik zit dus in Winterberg. Volgens de reisbeschrijving zouden ze zaterdag een rit van 160 km doen richting Diemelsee.
[quote="Arjan"]Wij ook. Wij komen op Hemelvaartsdag aan en rijden zaterdag mee bij de Korbach Radmarathon. Wij zitten aan de Diemelsee. En jij?
[/quote]
[/quote]
Mooie omgeving. Moet je de Grosse Butterberg ook even doen richting Hoppecke. Lekker steil!
Mss komen we dan nog wel tegen onderweg want de Korbach RadMarathon gaat oa ook rond de Dielelsee.
[/quote]
[/quote]
Mooie omgeving. Moet je de Grosse Butterberg ook even doen richting Hoppecke. Lekker steil!
Mss komen we dan nog wel tegen onderweg want de Korbach RadMarathon gaat oa ook rond de Dielelsee.
Het is mijn eerste keer dat ik hem ga rijden, doel is uitrijden.
Afgelopen jaar op vakantie geweest in de alpen en delen van de route al gereden. Schitterend, alleen de Galibier was erg zwaar. Dit ook ivm de warmte en omdat het mij niet lukte om bergop te eten.
Mijn voorbereiding op de Marmotte bestaat vooralsnog uit :
Naam Plaats Datum tocht Afstand
Joop Zoetemelk Leiden 21-3-2009 150
Amstel Gold Race Valkenburg 18-4-2009 150
Shimano Fiets Challenge Vaals 3-5-2009 150
Jean Nelissen Classic Luxemburg 16-5-2009 215
Tilff-Bastogne-Tilff Tilff 31-5-2009 234
3 ballons 13-6-2009 205
La Marmotte Le Bourg D'oisans 4-7-2009 174
Ik heb er al weer zin in, afgelopen zaterdag 98 kilometere gereden, alleen erg koude voeten hiervan gekregen
Afgelopen jaar op vakantie geweest in de alpen en delen van de route al gereden. Schitterend, alleen de Galibier was erg zwaar. Dit ook ivm de warmte en omdat het mij niet lukte om bergop te eten.
Mijn voorbereiding op de Marmotte bestaat vooralsnog uit :
Naam Plaats Datum tocht Afstand
Joop Zoetemelk Leiden 21-3-2009 150
Amstel Gold Race Valkenburg 18-4-2009 150
Shimano Fiets Challenge Vaals 3-5-2009 150
Jean Nelissen Classic Luxemburg 16-5-2009 215
Tilff-Bastogne-Tilff Tilff 31-5-2009 234
3 ballons 13-6-2009 205
La Marmotte Le Bourg D'oisans 4-7-2009 174
Ik heb er al weer zin in, afgelopen zaterdag 98 kilometere gereden, alleen erg koude voeten hiervan gekregen
Trek 5200