Blade Sword
-
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid HC
en dat van iemand met een carbon fiets
Ik voorzie toch enige teleurstelling, net als menig ander forumlid die dit topic volgt, m.b.t het gewicht.... En vanwaar die drang om de fiets onder de 7 kg te krijgen? Met een beperkt budget lijkt het mij dat je toch beter wat meer zou kunnen kijken naar de kwaliteit van het materiaal i.p.v. naar het uiteindelijke gewicht...
Als ik dat onderdelenlijstje bekijk is er volgens mij toch niet echt sprake van inleveren op kwaliteit. Ook het frame (dat ook door Pedalforce werd gevoerd) krijgt altijd goede besprekingen.
Waarom zouden die gewichten niet kunnen kloppen? Het is natuurlijk altijd afwachten hoe het precies uit gaat vallen, maar ongeveer 7kg zal hij toch wel worden. Misschien dat iedereen David's Blade afschiet omdat ze zelf met een Pinarello van 8,5kg zitten die het drievoudige heeft gekost?
Waarom zouden die gewichten niet kunnen kloppen? Het is natuurlijk altijd afwachten hoe het precies uit gaat vallen, maar ongeveer 7kg zal hij toch wel worden. Misschien dat iedereen David's Blade afschiet omdat ze zelf met een Pinarello van 8,5kg zitten die het drievoudige heeft gekost?
-
- Forum-lid HC
Ik denk dat niemand hem wil afschieten, maar ik schat in dat david nog niet zo oud is. En om te voorkomen dat strax de teleurgesteld erg groot is wanneer blijkt dat zijn fiets geen 7 kilo is. zeggen wij(ik) dit. Hebben wij ook al eens gehad
Klopt ik ben inderdaad nog heeel even 16, maar ik vind het echt niet zo erg als die straks 7.2 weegt maar ik vind zelf het belangrijkste dat de fiets mooi is,kwalitatief goed is en fijn rijdt. En een licht gewicht is natuurlijk altijd meegenomen. En mijn budget was ook niet echt heel laag, dus heb ik wat meer ruimte om een zeler niet standaard fiets op te laten bouwen.
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid HC
Davidtwc schreef:Klopt ik ben inderdaad nog heeel even 16, maar ik vind het echt niet zo erg als die straks 7.2 weegt maar ik vind zelf het belangrijkste dat de fiets mooi is,kwalitatief goed is en fijn rijdt. En een licht gewicht is natuurlijk altijd meegenomen. En mijn budget was ook niet echt heel laag, dus heb ik wat meer ruimte om een zeler niet standaard fiets op te laten bouwen.
Gelukkig, word een mooie fiets trouwens:)
Die kcnc spulletjes zijn ook erg mooi.