bike motion 2009
-
- Forum-lid HC
Ik vond de meest exclusieve fiets dan toch die van hout. Gemaakt door een jonge kerel(uit nederland). Ik heb thuis nog een folder, ik zal eens een foto posten als ik die kan vinden.
Edit:Ik kan geen plaatje knippen,dus je moet zelf even kijken op www.jangunneweg.com
Edit:Ik kan geen plaatje knippen,dus je moet zelf even kijken op www.jangunneweg.com
[quote="japie carbon"]Ik vond de meest exclusieve fiets dan toch die van hout. Gemaakt door een jonge kerel(uit nederland). Ik heb thuis nog een folder, ik zal eens een foto posten als ik die kan vinden.
Edit:Ik kan geen plaatje knippen,dus je moet zelf even kijken op www.jangunneweg.com[/quote]
Odwin Bik van Team OdySis.nl heeft er volgens mij zelfs op gekoerst!!
Edit:Ik kan geen plaatje knippen,dus je moet zelf even kijken op www.jangunneweg.com[/quote]
Odwin Bik van Team OdySis.nl heeft er volgens mij zelfs op gekoerst!!
Niets is wat het lijkt..
-
- Forum-lid HC
Zou goed kunnen, Hij heeft er zelf in iedergeval wel mee gekoerst, bij ama.
[quote="maurice"][quote="japie carbon"]Ik vond de meest exclusieve fiets dan toch die van hout. Gemaakt door een jonge kerel(uit nederland). Ik heb thuis nog een folder, ik zal eens een foto posten als ik die kan vinden.
Odwin Bik van Team OdySis.nl heeft er volgens mij zelfs op gekoerst!![/quote]
Dat is toch degene die elke Bikemotion op de Tacx stand in Tacx tenue staat bij de Tacx demo's??
Dat is toch degene die elke Bikemotion op de Tacx stand in Tacx tenue staat bij de Tacx demo's??
Sensa
-
- Forum-lid
[quote="Soffatti"][quote="maurice"][quote="japie carbon"]Ik vond de meest exclusieve fiets dan toch die van hout. Gemaakt door een jonge kerel(uit nederland). Ik heb thuis nog een folder, ik zal eens een foto posten als ik die kan vinden.
Dat is toch degene die elke Bikemotion op de Tacx stand in Tacx tenue staat bij de Tacx demo's??[/quote]
Inderdaad.
Dat is toch degene die elke Bikemotion op de Tacx stand in Tacx tenue staat bij de Tacx demo's??[/quote]
Inderdaad.
http://www.woutervr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
[quote="Soffatti"][quote="maurice"][quote="japie carbon"]Ik vond de meest exclusieve fiets dan toch die van hout. Gemaakt door een jonge kerel(uit nederland). Ik heb thuis nog een folder, ik zal eens een foto posten als ik die kan vinden.
Jep that's him, hij heet trouwens odwin bink. Die houten fiets is ie trouwens wel snel van af gestapt. De odysis ploeg rijdt nu rond met carbon frames met houten achterbrug.
Jep that's him, hij heet trouwens odwin bink. Die houten fiets is ie trouwens wel snel van af gestapt. De odysis ploeg rijdt nu rond met carbon frames met houten achterbrug.
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd...
Het mooiste frame op BM dit jaar: Alles klopt aan dit frame, nagenoeg perfect.
Jammer dat je ze niet zoveel ziet. Iemand weleens een test verslag gelezen van BH frames? of zijn er stijfheidswaarden bekend?
[img=http://img168.imageshack.us/img168/4094/bhg4op8.jpg]
Jammer dat je ze niet zoveel ziet. Iemand weleens een test verslag gelezen van BH frames? of zijn er stijfheidswaarden bekend?
[img=http://img168.imageshack.us/img168/4094/bhg4op8.jpg]
-
- Forum-lid
Idd, very nice !!!