De grote wielren quiz!
1999 Piau Engaly
Fernando Escartin
de Krab
de Rat
Paulus de Boskabouter
de Kromme uit Biescas
?
Fernando Escartin
de Krab
de Rat
Paulus de Boskabouter
de Kromme uit Biescas
?
Volgens mij gaat het hier over de etappe naar Morzine(2000) waar Virenque won en Heras in de hekken reed. Dit is de enige keer dat ik me kan herinneren dat Armstrong het echt moeilijk had.
Ulrich pakte een minuut of twee op Armstrong.
Bijna alle hoofdrolspelers uit deze etappe hebben al de revue gepasseerd (Virenque, Ullrich, Pantani (die flinke klop kreeg). Alleen Heras nog niet. Kan me echter niet voorstellen dat Armstrong hier wakker van lag. M.b.t. de bijnamen kan ik niet verder komen dan de naam van de hekwerken waarin hij reed.
@LVGH - ik weet niet meer de rangorde, maar ook Escartin eindigde volgens mij in deze etappe voor Armstrong. Dus wellicht heb je gelijk.
Ulrich pakte een minuut of twee op Armstrong.
Bijna alle hoofdrolspelers uit deze etappe hebben al de revue gepasseerd (Virenque, Ullrich, Pantani (die flinke klop kreeg). Alleen Heras nog niet. Kan me echter niet voorstellen dat Armstrong hier wakker van lag. M.b.t. de bijnamen kan ik niet verder komen dan de naam van de hekwerken waarin hij reed.
@LVGH - ik weet niet meer de rangorde, maar ook Escartin eindigde volgens mij in deze etappe voor Armstrong. Dus wellicht heb je gelijk.
http://www.passion4bike-guido.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat hebben deze renners gemeen? Vul de ontbrekende namen in en je weet het antwoord:
Armstrong - Ullrich - Tonkov - Leipheimer - Rasmussen - Rasmussen - Garzelli - 1 - 2 - 3 - 4
1?
2?
3?
4?
Armstrong - Ullrich - Tonkov - Leipheimer - Rasmussen - Rasmussen - Garzelli - 1 - 2 - 3 - 4
1?
2?
3?
4?
Nou ik heb wel een idee!! Het idee dat ik geen idee heb.
LVGH is een vervelend mannetje
Maar hij is wel goed. Ik zal er mijn hoofd eens over proberen te breken op de fiets net zoals ik vroegah tijdens hardlopen mijn schoolonderzoeken uit liep te denken. Iets wat ik niet begreep probeerde ik tijdens duurlopen uit te werken en soms met zeer goede resultaten.
Zorro
LVGH is een vervelend mannetje
Maar hij is wel goed. Ik zal er mijn hoofd eens over proberen te breken op de fiets net zoals ik vroegah tijdens hardlopen mijn schoolonderzoeken uit liep te denken. Iets wat ik niet begreep probeerde ik tijdens duurlopen uit te werken en soms met zeer goede resultaten.
Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Hehe Klein tipje dan. Misschien hadden jullie het al in de gaten, maar het feit dat Rasmussen er twee keer in staat betekent dat het niet zo maar een rijtje is met namen, maar dat er sprake is van een chronologie.