Meld hier je miskopen en je topaankopen.
Top:
+1 Craft onderkleding en arm- en beenstukken
+1 Conti GP4000s
EN mijn nieuwe neoprene Specialized overschoenen, waardoor ik nu rond het vriespunt geen koude voeten meer heb, helaas begint na 2 uur fietsen de interne kachel een beetje te haperen.
Ik wil ook die KCNC snelspanners, mening staat nu nog positief geloof ik (3-1)
+1 Conti GP4000s
EN mijn nieuwe neoprene Specialized overschoenen, waardoor ik nu rond het vriespunt geen koude voeten meer heb, helaas begint na 2 uur fietsen de interne kachel een beetje te haperen.
-
- Forum-lid HC
Rufio schreef:Top:
+1 Conti GP4000s
4-1
-
- Forum-lid
top: Canyon Ultimate Al 7.0. Nog niets aan gehad in 1.5 jaar tijd. enkel nieuwe c cassette en tandwielen moeten kopen.
Cosmic carbonne sl 2de hands wel maar bollen super en voor slechts 300 e euro.
flop: nog niets denk ik
Cosmic carbonne sl 2de hands wel maar bollen super en voor slechts 300 e euro.
flop: nog niets denk ik
havana schreef:Flop: body Easton Vista (wielen zelf zijn top)
Had ik ook problemen mee, maar dan bij Circuit wielen. Body losgemaakt, schoongemaakt, opnieuw ingevet en de body weer erop gemonteerd en het draaide weer als een nieuwe wiel.
Anaszi2.0 schreef:Top: KMC tangetje. Hadden ze véél eerder moeten bedenken.
Hm, die kende ik nog niet. Ziet er handig uit! Geen overbodige luxe, met nieuwe kettingen of linkjes loop ik altijd te klooien met een tangetje dat net niet groot genoeg is. Blijf echter wel van mening dat het een oplossing is voor een probleem dat eigenlijk niet zou moeten bestaan.
-
- Forum-lid HC
WELK PROBLEEM?
Top:
Tacx Cosmos gezien de mogelijkheden
Assos kleding
Michelin Krylion Carbon
Mijn custom made stalen frame/fiets
Flop:
Nog niets dankzij dit forum :=)
Tacx Cosmos gezien de mogelijkheden
Assos kleding
Michelin Krylion Carbon
Mijn custom made stalen frame/fiets
Flop:
Nog niets dankzij dit forum :=)
Staal, je blijft rijden ....
http://vintageveloblog.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vintageveloblog.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
Selle Italia SLR met gat in het midden. Sinds ik dit zadel heb, nooit meer last van zadelpijn.
Daarnaast vind ik nog een goede aankoop de Assos bibshort, goedkoopste versie genomen, maar nog steeds in goede conditie, lekkere dikke zeem.
.
Minder tevreden met Michelin - Pro2 Race banden. Voortdurend lekke banden, uiteindelijk vervangen door Schwalbe, reeds minder lek, maar moet nog kijken hoe dit gaat.
Daarnaast vind ik nog een goede aankoop de Assos bibshort, goedkoopste versie genomen, maar nog steeds in goede conditie, lekkere dikke zeem.
.
Minder tevreden met Michelin - Pro2 Race banden. Voortdurend lekke banden, uiteindelijk vervangen door Schwalbe, reeds minder lek, maar moet nog kijken hoe dit gaat.
Sprintbom schreef:Mijn nieuw zadel Regal e Racing! Topaankoop!
+1
Top;
Mavic Zxellium schoenen
Mavic kleding diverse
Vittoria Open Pavé Evo 320tpi banden
Flop;
Tacx Source Assos bidons (als je er naar kijkt lekken ze al)
Look Keo plaatjes (slijten wel heel snel)
Assos Spring/Fall sokken (zijn fijn maar pillen snel)
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.