Fiets Forum Tourspel
Ik ben na gisteren flink gestelen naar plek 18, dus na een beroerde start gaat het met mij de goede kant op... maarja, Parijs is nog ver he...
Vandaag ook goede zaken gedaan eerste drie had ik in mijn lijstje McEwen daar nog is bij... Helaas geen Hushovd, die zal waarschijnlijk het groen wel houden, maar gelukkig wel Schumacher op het moment 1/6
Vandaag ook goede zaken gedaan eerste drie had ik in mijn lijstje McEwen daar nog is bij... Helaas geen Hushovd, die zal waarschijnlijk het groen wel houden, maar gelukkig wel Schumacher op het moment 1/6
-
- Forum-lid
Na de 16e plek nu gedaald.....ach ja....dalen is ook een kunst. Ben toch al niet zo'n goede klimmer;)
*** Pinarello Prince Tribute to the Green***
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...
Gaat niet best zo!!! ;( Soler eruit. Die had voor mij wat punten moeten pakken in de bergen. Nu maar hopen op Ricco. Anders wordt het gat snel groter en wordt de spiraal naar beneden niet doorbroken he.
Maar goed Parijs is nog niet inzicht dus alles kan:)
Maar goed Parijs is nog niet inzicht dus alles kan:)
Ride with the wind. Op een Kuota Kharma Evo 2014.
Heel heel heel erg fijn. Die Ricco! Ik hoopte er al op. Maar de scores staan allemaal zo dicht op elkaar. Je zakt zo weer weg!
Voor vandaag denk ik dat Sastre en Cunego moeten om wat tijd goed te maken. Misschien dat we wel wat kunnen verwachten van Andy Schleck.
Ik hoop in ieder geval dat ik morgen weer wat klim in het klassement
Voor vandaag denk ik dat Sastre en Cunego moeten om wat tijd goed te maken. Misschien dat we wel wat kunnen verwachten van Andy Schleck.
Ik hoop in ieder geval dat ik morgen weer wat klim in het klassement
Ride with the wind. Op een Kuota Kharma Evo 2014.
Het spijt me, het spijt me, het spijt me ...
Een van mijn renners is betrapt op doping. Ik ben de enige met Manuel Beltran in de ploeg van het hele fietsforum. Ik hoop dat de rest mag blijven fietsen, maar ik moet het ook al zonder Soler stellen. Hopelijk lijdt de rest van mijn ploeg er niet onder ... het zal een zware nacht worden in het hotel.
Uit De TELEGRAAF:
"De Spanjaard Manuel Beltran is de eerste renner die in deze Tour betrapt is op doping. In het bloed van de 37-jarige renner van de Italiaanse ploeg Liquigas zijn na de eerste rit sporen van epo gevonden. Het is nog onduidelijk of de hele Liquigas-ploeg de Tour de France moet verlaten. Verleden jaar eiste de Tourorganisatie dit wel van Astana (Vinokourov) en Cofidis (Moreni). Beltran staat momenteel 26e in het algemeen klassement, op 3.20 minuten van geletruidrager Kim Kirchen. "
Een van mijn renners is betrapt op doping. Ik ben de enige met Manuel Beltran in de ploeg van het hele fietsforum. Ik hoop dat de rest mag blijven fietsen, maar ik moet het ook al zonder Soler stellen. Hopelijk lijdt de rest van mijn ploeg er niet onder ... het zal een zware nacht worden in het hotel.
Uit De TELEGRAAF:
"De Spanjaard Manuel Beltran is de eerste renner die in deze Tour betrapt is op doping. In het bloed van de 37-jarige renner van de Italiaanse ploeg Liquigas zijn na de eerste rit sporen van epo gevonden. Het is nog onduidelijk of de hele Liquigas-ploeg de Tour de France moet verlaten. Verleden jaar eiste de Tourorganisatie dit wel van Astana (Vinokourov) en Cofidis (Moreni). Beltran staat momenteel 26e in het algemeen klassement, op 3.20 minuten van geletruidrager Kim Kirchen. "