[quote="Coos"]
Terug in Nederland miste ik ook de grote lus over het Drielandenpunt die in de routebeschrijving stond. Achteraf begreep ik dat de splitsing bij Schweiberg geweest zou zijn. Maar ik herinner me wel dat ik daar een groen bordje heb gezien en verder niets. Toch raar dat er borden zouden zijn weggehaald, maar iedereen op dat punt wel perfect de afslag voor de route van de 150 km volgde. Is er iemand die de lus over het Drielandenpunt wel heeft gefietst? Laat dat even weten. Of heeft die extra lus alleen maar op papier bestaan? Mij lijkt dat heel waarschijnlijk.
[/quote]
Wat betreft die extra lus richting Vaals is het volgende gebeurd. Na de Loorberg kom je bij Eperheide uit. Daar heeft iemand de pijl niet weggehaald maar een andere richting opgezet waardoor je rechtdoor ging richting de afdaling v.d.Schweiberg en door naar de Gulpenerberg.
Het was de bedoeling om in Eperheide niet rechtdoor te gaan maar rechtsaf richting Vijlen. Dat was het begin van een lus met o.a. het drielandenpunt. Aan het einde van die lus kwam je weer bij Eperheide uit en moest je de route weer oppakken waar nu dus veel mensen direct rechtdoor zijn gegaan.
Het verhaal van het niet krijgen van toestemming klopt wel. Er zijn meer tochten geweest die geen toestemming hebben gekregen voor de drie beklimmingen die zijn geschrapt. Dat is een gevolg van het wangedrag van veel deelnemers.
Ik verwijt het de organisatie niet dat ze geen toestemming hebben gekregen maar wel dat dit pas zo laat bekend is geworden. Met de gedachte in het achterhoofd dat meer tochten daar niet langs mochten had men hier volgens mij beter op moeten inspelen. Nu was er niet veel meer te realiseren dan een retourtje Redoute wat gevaarlijke en onaantrekkelijke stukken parcours opleverde.
boogie extreme
-
- Forum-lid
[quote="Bottecchia"]
Wat betreft die extra lus richting Vaals is het volgende gebeurd. Na de Loorberg kom je bij Eperheide uit. Daar heeft iemand de pijl niet weggehaald maar een andere richting opgezet waardoor je rechtdoor ging richting de afdaling v.d.Schweiberg en door naar de Gulpenerberg.
[/quote]
Laat ik het anders zeggen. Ik heb op het stuk waar de splitsing had moeten zijn alleen maar groene pijlen gezien en gevolgd. Dat bleek dus de route van de 100/150 km te zijn. Dat kan volgens mij alleen maar als er nooit een splitsingsbord heeft gestaan of als er iemand het splitsingsbord heeft weggehaald en vervangen (!) door een groen bordje. Het kan, maar het lijkt me onwaarschijnlijk.
Is er iemand die de bordjes in de lus over het Drielandenpunt heeft gezien?
[/quote]
Laat ik het anders zeggen. Ik heb op het stuk waar de splitsing had moeten zijn alleen maar groene pijlen gezien en gevolgd. Dat bleek dus de route van de 100/150 km te zijn. Dat kan volgens mij alleen maar als er nooit een splitsingsbord heeft gestaan of als er iemand het splitsingsbord heeft weggehaald en vervangen (!) door een groen bordje. Het kan, maar het lijkt me onwaarschijnlijk.
Is er iemand die de bordjes in de lus over het Drielandenpunt heeft gezien?
-
- Forum-lid
laat ik dit even zeggen
het geen toesteming krijgen van een door tocht van enkele gemeenten in belgie
is pas de woensdag voor de boogie bij leo van vliet te horen gekomen,
dit betekent dat je alles moet omgooien om een goede alternatief te vinden en dit weer in alle haast moet aanvragen
dan geloof ik best dat er dan iets mis zou kunnen gaan
ik was die woensdag bij hem en hij zat er onzettend van te balen dat op het laatst weer tegen werking kwam van deze gemeenten
een heeft er niets mee te maken over telaat door geven aan ons als deelnemer
gewoon puur overmacht.
het geen toesteming krijgen van een door tocht van enkele gemeenten in belgie
is pas de woensdag voor de boogie bij leo van vliet te horen gekomen,
dit betekent dat je alles moet omgooien om een goede alternatief te vinden en dit weer in alle haast moet aanvragen
dan geloof ik best dat er dan iets mis zou kunnen gaan
ik was die woensdag bij hem en hij zat er onzettend van te balen dat op het laatst weer tegen werking kwam van deze gemeenten
een heeft er niets mee te maken over telaat door geven aan ons als deelnemer
gewoon puur overmacht.
To be Old and Wise You must first be Young and Stupid
-
- Forum-lid HC
[quote="Roeieber"]Krijg net een mail van de organisatie dat mijn bikechip niet ingeleverd is.
Door omstandigheden was ik verhinderd en heb mijn chip niet eens afgehaald.
Benieuwd hoe dit gaat aflopen.[/quote]
Het klopt dan gelukkig wel dat je hem niet heb ingeleverd!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
[quote="colnagofreak"][quote="Roeieber"]Krijg net een mail van de organisatie dat mijn bikechip niet ingeleverd is.
[/quote]
Daar heb je een punt.
[/quote]
Daar heb je een punt.
I Am SpeCiAliZed