Giro-tijd!!
Je moet helemaal niet naar Ducrot luisteren, want hij kraamt louter onzin uit.
-
- Forum-lid
En dat geeft hem het recht om de grootst mogelijke onzin uit te slaan?
Anyway, de beeldkwaliteit laat wel ernstig te wensen over hè. Zodra er ook maar één beetje bos in zicht komt is het beeld meteen slecht of helemaal weg. Dat is bij de Tour de France wel anders...
Anyway, de beeldkwaliteit laat wel ernstig te wensen over hè. Zodra er ook maar één beetje bos in zicht komt is het beeld meteen slecht of helemaal weg. Dat is bij de Tour de France wel anders...
-
- Forum-lid
havana schreef:En dat geeft hem het recht om de grootst mogelijke onzin uit te slaan?
Nee, maar op de een of andere manier heb ik dan toch altijd nog het idee, dat ze zich in ieder geval beter kunnen verplaatsen in wat er zich binnen het peleton afspeelt.
En niet alles wat hij verteld, is onzin. Hoewel hij op het gebied van materiaal niet helemaal meer bij de tijd is nee...
ps op welke stream is het goed te volgen, moet eigenlijk ook nog wat werken hier.....
Ik kijk naar [url=mms://mms-icanal-live.online.no/nrk_tv_webvid03_h]deze[/url].
Ligt het nou aan mij of zijn de beelden uit Italie weer eens bagger?
havana schreef:Ik zit lekker te kijken op die Noorse stream, wel lachen dat Noorse commentaar
mms://mms-icanal-live.online.no/nrk_tv_webvid03_h
Wat valt daar nu te lachen?
Op http://www1.nrk.no/nett-tv/direkte kan je 'm trouwens ook zien (kolom links), even rechtsklikken en je hebt 'm beeldvullend.
Nou, dat er geen fluit van verstaat