Wat is jullie Vo2max?
[quote="Amclassic-fan"]
@DeSlok, je getallen kloppen niet. Je omslagpunt staat op dezelfde waarde als je maximum.[/quote]
Er staat ook:
[quote="DeSlok"]
mag hem over nieuw doen omdat mijn schoen van de pedaal af vloog, precies toen ik op het omslag punt zat
[/quote]
@DeSlok, je getallen kloppen niet. Je omslagpunt staat op dezelfde waarde als je maximum.[/quote]
Er staat ook:
[quote="DeSlok"]
mag hem over nieuw doen omdat mijn schoen van de pedaal af vloog, precies toen ik op het omslag punt zat
[/quote]
Ik heb verapamil voor hoofdpijn aanvallen en wat roken betreft ben ik al bezig met sterk te minderen(van ruim 25/dag naar 7/dag),stoppen ligt in het verschiet.En wat afvallen betreft ben van 97.4 naar nu 87,5 kg met aanpassen met eten en fietsen ophartslag wat zeer goed werkt tot heden ik ga sprongen vooruit met behulp van rabo wielercoach.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
[quote="Moustache"][quote="Amclassic-fan"]
Er staat ook:
[quote="DeSlok"]
[/quote]
[/quote]
Maar ja dat vind ik wel knap, want hoe weet je dan dat hij op omslagpunt zat? Dat is een knik in verschillende lijnen, maar die knik is er nu niet...
Het vermogen is wel erg straf voor iemand die zo licht is en pas een half jaartje traint.
Er staat ook:
[quote="DeSlok"]
[/quote]
[/quote]
Maar ja dat vind ik wel knap, want hoe weet je dan dat hij op omslagpunt zat? Dat is een knik in verschillende lijnen, maar die knik is er nu niet...
Het vermogen is wel erg straf voor iemand die zo licht is en pas een half jaartje traint.
Degene die hem afnam zei dat er een knik in de lijn van de ademhaling zat, waardoor ze kon afleiden dat dat mijn omslagpunt was. Ik had het gevoel dat ik al veel langer kapot ging:P, maar goed:)
Iemand enig idee of er een 40km/u gem. in zit in de nabije toekomst, zit nu rond de 37 en 38.5.
Iemand enig idee of er een 40km/u gem. in zit in de nabije toekomst, zit nu rond de 37 en 38.5.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Nu ja, makkelijk: ik trap ongeveer hetzelfde weg. Je moet wel je best doen voor 40 km/u, maar het lukt: Zie http://spinneweb.xs4all.nl/ttar/RiderDe ... Id=NOBEL00.
Cool, ik fiets meestal pas na het zwemmen of het lopen, waardoor een goede 0 meting er niet inzit. 1 keer een tijdrit gedaan maar niet vol zat toen net een weekje voor de grote wedstrijd:)
Daarnaast dacht ik dat mijn omslag punt voor de test 173 was waardoor ik zelden daar boven ging fietsen:) Dus vandaar dat het misschien nog niet gelukt is?
@ corniel, mooie tijden, jij hebt een dicht achterwiel, helm en een 3 spaak waardoor dat misschien die 1.5 km/u verschil maakt?
ik wil binnenkort een tacx met vermogensmeter aanschaffen om onder andere te kijken of ik door de aerodynamische positie niet te veel vermogen kwijt raak.
Hartstikke bedankt heren dit was de info die ik graag wilde horen:p
Daarnaast dacht ik dat mijn omslag punt voor de test 173 was waardoor ik zelden daar boven ging fietsen:) Dus vandaar dat het misschien nog niet gelukt is?
@ corniel, mooie tijden, jij hebt een dicht achterwiel, helm en een 3 spaak waardoor dat misschien die 1.5 km/u verschil maakt?
ik wil binnenkort een tacx met vermogensmeter aanschaffen om onder andere te kijken of ik door de aerodynamische positie niet te veel vermogen kwijt raak.
Hartstikke bedankt heren dit was de info die ik graag wilde horen:p
ik heb vandaag dus voor het eerst een inspanningstest gedaan.
de exacte gegevens moeten nog worden opgestuurd
lengte:179
gewicht:58
max.vermogen:350watt(6.05 p/kg)
omslagpunt staat in de brief die ik krijg.
(er ging iedere minuut 25 watt bij. begin op 25 of 50 watt)
nu weet ik dus niet precies wat ik me bij deze resultaten moet voorstellen. is dit goed/slecht.
de exacte gegevens moeten nog worden opgestuurd
lengte:179
gewicht:58
max.vermogen:350watt(6.05 p/kg)
omslagpunt staat in de brief die ik krijg.
(er ging iedere minuut 25 watt bij. begin op 25 of 50 watt)
nu weet ik dus niet precies wat ik me bij deze resultaten moet voorstellen. is dit goed/slecht.
@DeSlok: uitgebreid op je vraag hier ingaan wordt een beetje of-topic. Zie bijvoorbeeld: http://forum.fiets.nl/topic.asp?tid=30338
@jacket: Het ligt een beetje aan je vermogen rodn omslag, maar het is zeker niet slecht. Prof kan je er niet meer worden (tenzij je erg jong bent).
@jacket: Het ligt een beetje aan je vermogen rodn omslag, maar het is zeker niet slecht. Prof kan je er niet meer worden (tenzij je erg jong bent).
[quote="DeSlok"]Cool, ik fiets meestal pas na het zwemmen of het lopen, waardoor een goede 0 meting er niet inzit. 1 keer een tijdrit gedaan maar niet vol zat toen net een weekje voor de grote wedstrijd:)
Hartstikke bedankt heren dit was de info die ik graag wilde horen:p[/quote]
Het verschil zit vooral in de afstand denk ik . Hij rijdt zo'n 42km/h over 7 km. Bij een triathlon fiets je toch een stukje langer (zelfs bij een 1/8)
Hartstikke bedankt heren dit was de info die ik graag wilde horen:p[/quote]
Het verschil zit vooral in de afstand denk ik . Hij rijdt zo'n 42km/h over 7 km. Bij een triathlon fiets je toch een stukje langer (zelfs bij een 1/8)
[quote="jacket"]was ik ook niet van plan:P aangezien ik een schaatser ben. ben trouwens 17.
[/quote]
Dit jaar eerstejaars A-junior dus
Aan je tijden te zien ben je meer stayer dan sprinter?
Je zou onder goede begeleiding kunnen beginnen met krachttraining, 58 kilo is natuurlijk vrij weinig voor een schaatser
[/quote]
Dit jaar eerstejaars A-junior dus
Aan je tijden te zien ben je meer stayer dan sprinter?
Je zou onder goede begeleiding kunnen beginnen met krachttraining, 58 kilo is natuurlijk vrij weinig voor een schaatser