Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

10.000 km non stop

rob74
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar rob74 29 mei 2008 19:10

[quote="andromeda"][quote="GastheerG"]Ik meld mij af voor dit topic![/quote]

+1[/quote]
+2
ik beloof plechtig niet mee mee te schrijven aan dit stompzinnige topic
Live fast; die young. mijn blog

Zorro
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Zorro 29 mei 2008 19:17

+3.

We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

kappa-man
Forum-lid

kappa-man 29 mei 2008 21:41

+4
Opgeven is geen optie!

paulchris
Forum-lid

paulchris 29 mei 2008 22:50

+5
Ik weet het zeker denk ik

tiest
Forum-lid HC

tiest 29 mei 2008 22:59

Ja jongens. Als we zo gaan beginnen valt er toch niks meer te lezen.

Ik poste hier sowiezo al niet omdat het zinloos is.

Vandaar +6. SLot erop en ALT+F4

Livio Livius
Forum-lid HC

Livio Livius 29 mei 2008 23:03

Ik vind wel dat de Klokkenluider wel het laatste woord als topic starter moeten geven :p. Als laatste ultieme kans!
What makes the boat go faster?

klokkenluider
Forum-lid

klokkenluider 29 mei 2008 23:06

[quote="Livio Livius"]Ik vind wel dat de Klokkenluider wel het laatste woord als topic starter moeten geven :p. Als laatste ultieme kans![/quote]

Dat komt nog, wacht maar. Alhoewel ik op het punt stond er +7 van te maken want 't is gewoon 'paarlen voor de zwijnen werpen', En dat is het.

Livio Livius
Forum-lid HC

Livio Livius 29 mei 2008 23:32

[quote="Klokkenluider"] .... want 't is gewoon 'paarlen voor de zwijnen werpen'.
[/quote]

Eindelijk inbreng van niveau.

Paarlen voor de zwijnen werpen.

Deze uitdrukking is ontleend aan Mattheus VII, vs. 6, waar Jezus vermaant om het heilige niet aan de honden te geven, noch de paarlen voor de zwijnen te werpen, opdat zij niet te eeniger tijd ze met de voeten vertreden, en zich omkeerende u verscheuren (Zeeman, 276-277). Men verstaat er onder: iets goeds en schoons geven aan hen, die er de waarde niet van weten te schatten; de uitdr. is synoniem met rozen voor de varkens strooien, dat wordt aangetroffen in I Sam. 25, 37 (kantt. 63); zie Brab. Yeest. VI, 76: Perle voore die zwine te strouwen.

http://www.spreekwoord.nl/pieter_bruegh ... elding.php
What makes the boat go faster?

klokkenluider
Forum-lid

klokkenluider 29 mei 2008 23:47

Wat moet je met iemand (Kappa-man) die stelt ‘Tot zover deze les strafrecht’ terwijl ie een geknipt en geplakt stukje van internet haalt dat totaal irrelevant is. Elke strafzaak begint – behalve dan als de politie zelf op een strafbaar feit stuit - met een aangifte. Klinkt allemaal geweldig, maakt indruk, maar raakt kant nog wal

En zo gaat dat maar door op dit forum. Voor mij is het de eerste keer dat ik me heb laten verleiden tot het geven van reacties naar aanleiding van mijn posting. Maar zoveel onbenul had ik niet verwacht.

De ene forummer verwijst naar de ander (bv. Ook hij heeft het gecheckt en het klopt niet) en stapelt daarmee de ene misvatting na de ander. De Zwarten heeft iets uitgezocht, zo refereert iemand. Dat van dat gemiddelde van Moonen na 2300 mijl in de RAAM 2006. De zwarten verwijt Kokkenluider niet te kunnen rekenen. Hij schrijft: “hier pipo, ik heb gelezen, leer nu zelf eens rekenen. 118.4 miles in 7u42 is 15.37 miles/h, dus geen 20,6 zoals je zelf smadelijk beweert.’. Let op dat Pipo. Le op dat ‘smadelijk’ terwijl het de waarheid is. Verifieerbaar. Op de site van de RAAM notabene. Gewoon ‘pipo’ Dat is de stijl hier. Dat toontje van zelfingenomenheid en dat terwijl ie er zelf faliekant naast zit. Klokkenluider gaf duidelijk aan waar het om draaide. Kijk maar terug op deze draad. Op twee derde van de race 20,8 mijl per uur terwijl de winnaar in dat jaar dat gemiddelde nooit gehaald heeft. De zwarten komt op 118.4 miles en rekent dan van Time Staton 41 tot 43 terwijl ik duidelijk aangaf in rood en met ‘bij 2300 mijl’ dat het om het traject van Time Station 41 Cambridge City naar Troy, Time Station 42 ging. In rood. De uiterst rechter kolom is het gemiddelde zoals gereden tussen het laatste en voorlaatste Time Station. 63,3 mijl gedeeld door 3.04 uur (is 184) minuten is 0,34402173913 mijl per minuut maal 60 minuten is 20,64 mijl per uur. Hieronder de link naar de originele pagina van de RaceAcrossAmerica.org met de sheet van Moonen en die van de winnaar in dat jaar Daniel Wyss plus natuurlijk de link naar de pagina waarnaar ik bij mijn eerste melding over dit item verwees.

Zo goedkoop wensen sommigen hier te scoren. Niemand rekent de zwarten na en dus blijft elk lulverhaal hier boven de markt hangen.

Klokkenluider legt niets uit? Op de site staat alles. Valt niets aan toe te voegen.

Ik verdoe mijn tijd niet met te reageren op onzin. Er zijn erbij met meer dan 1000 postings. Zijn dat mensen die pas iets zijn als ze reageren op fora. Bestaan ze dan pas echt. Is dat hun identiteit? Succes ermee. 3000 postings komt ook voor. Over ziek gesproken. Nee jongens (uitzonderingen daar gelaten) ik kan op alle postings reageren met dergelijke evidente informatie als hier boven maar dan is het voor de meesten van jullie niet oké. Beetje allemaal type hartsvriendin van Christel Ambrosius die er ook maar niet aan wil dat Viets en ie andere gast het niet gedaan hebben. Triest.

Wat mij betreft + 7 dus

De links:

http://www.tourdirect.nl/members/index. ... 9&sub_id=5

http://web.archive.org/web/200607021417 ... r/177.html (Wyss)

http://web.archive.org/web/200607080055 ... r/197.html (Moonen)

niklas2
Forum-lid

niklas2 30 mei 2008 00:16

[quote="Klokkenluider"]Wat moet je met iemand (Kappa-man) die stelt ‘Tot zover deze les strafrecht’ terwijl ie een geknipt en geplakt stukje van internet haalt dat totaal irrelevant is. Elke strafzaak begint – behalve dan als de politie zelf op een strafbaar feit stuit - met een aangifte. Klinkt allemaal geweldig, maakt indruk, maar raakt kant nog wal
[/quote]

Klokkenluider, jij hebt zelf beweerd in een posting dat Moonen een strafzaak die hij had aangespannen tegen jou had verloren, en nu citeer ik jou even "Die strafzaak heeft Moonen verloren. Klokkenluider is vrijgesproken. Ook in hoger beroep door Moonen aangetekend." Dit is feitelijk onjuist: Moonen stond hier niet voor de rechter, was geen partij in deze zaak (dat zijn het OM en de aangeklaagde) en kan dus de zaak ook niet verliezen. Ten tweede kan in een dergelijke zaak alleen een van de betrokken partijen hoger beroep aantekenen, wederom is het niet mogelijk dat Moonen dat dus heeft gedaan.

Oh ja, het is kant noch wal, met "ch" op het eind dus.....

en nu +8, de ballon lijkt me toch wel erg doorgeprikt
Ambitie: veel
Tijd: te weinig

de zwarten
Forum-lid HC

Gebruikersavatar de zwarten 30 mei 2008 00:54

okay,
ik heb, onder meer dmv slecht werkend java script op mijn (vern#$%te) pc problemen met kleurtjes op mijn scherm, ik zie alles in DOS kleur ;)
Dus dat ik de laatste tabel over het hoofd heb gezien is onoplettendheid. Ik zal het nooit meer durven proberen :)
Maar om nog eens terug te komen op die gemiddeldes, die zeggen vaak niet alles. Ik zie bvb bij Marko Baloh
hogere waardes. Het gemiddelde aan een tussenpunt hangt af van (onder andere):
1. of een renner al dan niet gerust heeft
2. of het parcours en de wind een beetje meewillen
3. het stadium van de race.
Ik vind het nog altijd gevaarlijk (en daarom smaad) om iemand daarop af te rekenen. Enkele mogelijke scenario's die zijn hoog gemiddelde in de landbouwprovincie Ohio verklaren.
1. Het lijkt me dat Guus Moonen de (door pipo klokkenluider erg verfoeide) nachtrust ter harte neemt. Hoe meer je slaapt, des te harder kan je fris en wakker fietsen (maar zo win je natuurlijk geen RAAM, het zijn niet de hardste fietsers, maar de minste slapers die winnen).
2. Ik heb het weerbericht niet zo ter hand, maar Ohio is redelijk vlak en het kan er stug waaien uit dezelfde richting.
3. Het is inderdaad een stuk sneller dan de winnaar, maar daarom niet van de anderen. zo heeft ene Fabio Biasiolo op dat stuk (edit: ik zit er weeral naast: een stuk ervoor, tussenpunt 41 dus ;) iedereen nog mee? Ik zoek wel een andere superman die op punt 42 ook heel hard gereden heeft, maar dat later, er zijn ook nog belangrijke dingen te doen in mijn leven :D) ook 18 mi/h gehaald. Ik ga geen grafiekje maken met alle gemiddeldes op alle tussenpunten, maar je kan er nu al vanop aan dat de RAAM winnen hetzelfde is als een tour rijden zonder etappewinst, maar dan wel overall de eerste plaats halen.
gegroet,
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
Afbeelding©®

Plaats reactie