Alles over vakanties op én met de fiets

Veenendaal - Veenendaal 2011

whocares
Forum-lid

whocares 11 apr 2011 23:18

[quote="ponsteen"]En als je je netjes aan de verkeersregels houdt, mag je gewoon 50 per uur rijden. [/quote]

Mits je je fiets onder controle hebt en je op tijd kunt stoppen .
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

ponsteen
Forum-lid

Gebruikersavatar ponsteen 12 apr 2011 11:47

We zullen bij de volgende V-V in het topic alle overige toertochten in hetzelfde gebied gaan opsommen. Vrienden van me hebben bijv. een week eerder de toertocht vanuit Ochten gedaan. Lijkt mij een prima alternatief. Misschien scheelt het 1000 deelnemers... Eerlijk gezegd schat ik dat de vrije inschrijving van V-V aan een zijden draadje hangt. Er hoeft maar een raadslid te zijn die de boel aankaart, en je hebt een probleem. En misschien wel terecht. Wellicht moet de organisatie de boel veranderen, voordat anderen dat voor ze gaan doen.

richard1974
Forum-lid

Gebruikersavatar richard1974 12 apr 2011 12:38

Was daar toevallig met de MTB, stond me achter mijn auto om te kleden toen ik een of andere hufter een stilstaande auto(mobilist) hoorde toeschreeuwen dat hij "GVD moest doorrijden met zijn k*tauto". Ik heb in die tien minuten die ik nodig had nog wel een paar dingen gezien..............

moustache
Forum-lid

moustache 12 apr 2011 12:48

Ik herken me in alle verhalen hier.

Ik heb zelf ook V-V gereden en heb me kapot geschaamd voor de vele schreeuwers op de weg.
Gelukkig zijn er nog genoeg die zich daar ook aan ergeren en die er ter plekke wat van zeggen. Ik hoop dat die laatste groep gaat winnen en dat we binnenkort weer wat normaler gaan doen tijdens het openbaar gebruik van de weg.

ever
Forum-lid

Gebruikersavatar ever 12 apr 2011 16:59

[quote="ponsteen"]We zullen bij de volgende V-V in het topic alle overige toertochten in hetzelfde gebied gaan opsommen. Vrienden van me hebben bijv. een week eerder de toertocht vanuit Ochten gedaan. Lijkt mij een prima alternatief. [/quote]

Ochten is inderdaad een prima alternatief. Grotendeels dezelfde klimmetjes en op sommige punten is de route net wat mooier dan de route van V-V (bijvoorbeeld het stukje van Wageningen naar Renkum en de route terug van de Posbank weer richting Oosterbeek).

niels1979
Forum-lid

niels1979 12 apr 2011 18:49

Zaterdag is er weer een tocht die over dezelfde heuveltjes gaat over Posbank en in Oosterbeek.
Deze start vanuit Bennekom

Plaats reactie