Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Fanclub Liz Hatch

campaioen
Forum-lid

campaioen 01 feb 2008 18:21

Groene Spicht, laten we gewoon eerlijk zijn. Zoveel verbijsterende uitslagen heeft ze nu ook weer niet gereden, als dat een criterium was om een vrouw te eren had dit topic het Marianne Vos topic kunnen heten. Het enige wat we weten is dat het een verdomd fraaie wielrenster is en dat is ook de enige rede dat dit topic zo vaak bekeken wordt. Liz zal zelf trouwens ook wel weten wat haar sterke wapen is en dat geloof me, dat weet ze vast wel in d'r voordeel te gebruiken. Net als de meeste mooie schepsels trouwens.

het doet me trouwens goed om te zien dat ze ook niks van shitmano moet hebben. Join the club Liz! :p

Afzien kan ze trouwens ook aardig.

[img=http://img524.imageshack.us/img524/6761 ... ccbni4.jpg]
no pain no gain

maurice
Forum-lid

Gebruikersavatar maurice 01 feb 2008 18:43

Goede uitslagen geeft nog geen fanclub en dat geldt ook andersom.
Het is een leuk mens, een mooie verschijning en kan naast afzien ook goed fietsen.
Vos is een klasse apart en verdient wat mij betreft ook een fanclub.
Niets is wat het lijkt..

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 01 feb 2008 20:07

De hele samenleving draait toch om uiterlijk en niet om inhoud? We spenderen een vermogen aan een frame met een mooie Italiaanse naam, waarvan iedereen weet dat 't niets beter is. We kopen niet de betrouwbaarste auto, wat zeker op de lange duur wel zo verstandig zijn, maar diegene waar je het imago leuk van vind en die je mooi vind. Het merendeel van de bevolking, stemt op diegene met 't leuke koppie en niet op de inhoud (want die kennen ze meestal nog niet eens voor een paar procent).

Ik snap dus niet waarom het nodig is om hier een paar mensen hard uit hun zo mooie dagdroom te trappen waarmee de laatste werkdag van de week zo lekker snel voorbij ging.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

drummie71
Forum-lid

Gebruikersavatar drummie71 01 feb 2008 20:08

[quote="Amclassic-fan"]De hele samenleving draait toch om uiterlijk en niet om inhoud? We spenderen een vermogen aan een frame met een mooie Italiaanse naam, waarvan iedereen weet dat 't niets beter is. We kopen niet de betrouwbaarste auto, wat zeker op de lange duur wel zo verstandig zijn, maar diegene waar je het imago leuk van vind en die je mooi vind. Het merendeel van de bevolking, stemt op diegene met 't leuke koppie en niet op de inhoud (want die kennen ze meestal nog niet eens voor een paar procent).

Ik snap dus niet waarom het nodig is om hier een paar mensen hard uit hun zo mooie dagdroom te trappen waarmee de laatste werkdag van de week zo lekker snel voorbij ging.[/quote]

GEWELDIGE TEXT
Je hebt aanleg voor schrijven AMclassic-fan
idd wie het onzin vind blijf hier lekker weg ?? :-)
Dansen op een klim heerlijkste wat er is -
Nieuwe Fiets - Oude Fiets

kool486
Forum-lid

kool486 01 feb 2008 20:30

als ze niet kon fietsen zou ik nog lid willen worden.
nu ze ook nog een beetje kan fietsen wordt het alleen maar leuker toch?
zag mijn fietsmaat er maar zo uit, kwam ik niet meer op kop!!
Funny the way it is

maurice
Forum-lid

Gebruikersavatar maurice 01 feb 2008 20:34

Als je het onzin, overdreven of belachelijk vindt, doe je er verstandig aan niet te reageren.
Sla dit topic over en reageer op je wel boeit. Lijkt me veel zinniger.
Niets is wat het lijkt..

drummie71
Forum-lid

Gebruikersavatar drummie71 01 feb 2008 20:47

[quote="ZorroI"][quote="maurice"]Als je het onzin, overdreven of belachelijk vindt, doe je er verstandig aan niet te reageren.
Sla dit topic over en reageer op je wel boeit. Lijkt me veel zinniger.[/quote]

Zou je ook eens moeten doen dan :D

Oh, kom niet aan onze heilige Liz. Get a break. Playmate en lekker lichaam maar ga het nu niet mooier maken dan het is.

Mvg, Zorro

[/quote]

HA HA HA
De bekende spijker TSJAK op de kop
En nu weer verder met leuke fotoos plaatsen :-)

[img=http://img113.imageshack.us/img113/6863 ... 30aev6.jpg]
Liz op de rollers - Liz on the trainer
Dansen op een klim heerlijkste wat er is -
Nieuwe Fiets - Oude Fiets

maurice
Forum-lid

Gebruikersavatar maurice 01 feb 2008 22:35

[quote="ZorroI"][quote="maurice"]Als je het onzin, overdreven of belachelijk vindt, doe je er verstandig aan niet te reageren.
Sla dit topic over en reageer op je wel boeit. Lijkt me veel zinniger.[/quote]

Zou je ook eens moeten doen dan :D

Oh, kom niet aan onze heilige Liz. Get a break. Playmate en lekker lichaam maar ga het nu niet mooier maken dan het is.

Mvg, Zorro

[/quote]

Wat bedoel je daarmee?!
Niets is wat het lijkt..

de zwarten
Forum-lid HC

Gebruikersavatar de zwarten 01 feb 2008 22:35

ik heb mijn vorige reactie verwijderd. Ik wil niemand persoonlijk aanspreken, maar een simpele ctrl-c en ctrl-v moeten het allemaal kunnen duiden dacht ik:

FietsCafe
Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Morgen eens goed 4 uur fietsen tegen de wind, met Boudewijn de Groot in gedachten. Als ze maar geen voetbalster is..
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
Afbeelding©®

Plaats reactie