Forumrit Berg en Dal 9 maart
Ik heb er echt zin in. Ik heb in Friesland ook 2 keer de 50 kilometer van de 11 merentocht gereden maar door er vanaf de camping heen te fietsen was het totaal 75 kilometer. Als we onderweg een keer stoppen om een reep of zo te eten haal ik het zeker.
Dat wordt inderdaad wel ingepland met evt. extra mogelijkheden, maar minimaal een stop voor 'n reepje/goede rustige slok sportdrank. Geen probleem GHIBLI, wordt een top dag.
ter indicatie Marz is 36, rufio is 19 jaar en ik ben 21 dus komt helemaal goed
ter indicatie Marz is 36, rufio is 19 jaar en ik ben 21 dus komt helemaal goed
-
- Forum-lid
En ik ben 46...
[quote="GHIBLI"]Ik heb er echt zin in. Ik heb in Friesland ook 2 keer de 50 kilometer van de 11 merentocht gereden maar door er vanaf de camping heen te fietsen was het totaal 75 kilometer. Als we onderweg een keer stoppen om een reep of zo te eten haal ik het zeker.[/quote]
Ik stel wel voor dat je voor 9 maart al een 70+ km rit rijdt, aangezien die 80km's anders heel erg gaan tegenvallen, tis toch een vrij zwaar profiel. Ook al rij je langzamer de heuvels gaan flink pijn doen, met weinig kilometers in de benen
Ik stel wel voor dat je voor 9 maart al een 70+ km rit rijdt, aangezien die 80km's anders heel erg gaan tegenvallen, tis toch een vrij zwaar profiel. Ook al rij je langzamer de heuvels gaan flink pijn doen, met weinig kilometers in de benen
kreeg net een tip van lance voor dit topic, ben nog nooit in berg en dal en omgeving gaan fietsen en t lijkt me wel leuk om eens de gezichten achter de namen te zien
er zit voor mij voorlopig nog een maar aan om definitief toe te zeggen. Ik beschik namelijk niet over een eigen auto (ben student) dus dat kan nog even lastig worden.
Laat het zeker nog even weten!
er zit voor mij voorlopig nog een maar aan om definitief toe te zeggen. Ik beschik namelijk niet over een eigen auto (ben student) dus dat kan nog even lastig worden.
Laat het zeker nog even weten!
Train ze!
Voor de midden-Nederlander(s)
1: Marz
2: Rufio (fiets)
3: Lancev7 (op de fiets)
4: GastheerG (1 plek vrij in auto vanuit Nieuwerkerk ad IJssel)
5: andromeda
6: Bluebird1
7: Graven
8: Thomas1974
9 : Composite (vanuit Wijk bij Duurstede, 1 plek in auto)
10: BianchiSL3 (samen met GHIBLI in 1 auto)
11: GHIBLI
PS: ik ben eventueel wel van plan om als ik toch in de buurt ben daar, na de rit evt wat extra kilometers te maken.....ben ik/zijn we wel wat later thuis/langer bezig..
1: Marz
2: Rufio (fiets)
3: Lancev7 (op de fiets)
4: GastheerG (1 plek vrij in auto vanuit Nieuwerkerk ad IJssel)
5: andromeda
6: Bluebird1
7: Graven
8: Thomas1974
9 : Composite (vanuit Wijk bij Duurstede, 1 plek in auto)
10: BianchiSL3 (samen met GHIBLI in 1 auto)
11: GHIBLI
PS: ik ben eventueel wel van plan om als ik toch in de buurt ben daar, na de rit evt wat extra kilometers te maken.....ben ik/zijn we wel wat later thuis/langer bezig..
Gang is alles!!
[quote="Evers"]wat lance zegt inderdaad Met de trein heen en terug zou gaan, mits de treinen op zondag wat vroeger vertrokken.. dus dat is in ieder geval geen optie voor me.[/quote]
07.47 Eindhoven - 08.43 Nijmegen
V 07:47 08:17 08:32
A 08:43 09:13 09:35
Vanaf station is het +/- 4 km tot aan startplaats :
http://www.bikely.com/maps/bike-path/St ... tartplaats.
@ Marz , schrijf in het openingsbericht op pagina 1 alle gegevens op.
Startplaats
Starttijd
e.d.
Dit om alles op 1 plaats te kunnen lezen.
07.47 Eindhoven - 08.43 Nijmegen
V 07:47 08:17 08:32
A 08:43 09:13 09:35
Vanaf station is het +/- 4 km tot aan startplaats :
http://www.bikely.com/maps/bike-path/St ... tartplaats.
@ Marz , schrijf in het openingsbericht op pagina 1 alle gegevens op.
Startplaats
Starttijd
e.d.
Dit om alles op 1 plaats te kunnen lezen.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.