Triple of niet?
Het mooiste is als we Tjerk eraf fietsen, wordt ie toch een porsie chagrijnig, haha... doe Falko de groeten, we zijn samen opgegroeid, maar zie hem nooit meer verder... En zelf geef ik ook weer schaatstraining, blijft een klein wereldje he.....
gr
zoon van Bennie
gr
zoon van Bennie
Als we daar de G'dijkster niet hebben. Ben nog altijd 10 kilo lichter dan jou Kool486, dus we zullen zien of er uberhaupt geroepen gaat worden .....
Anyway, als je vroeger (lang geleden) al 40 km gemiddeld fietste, zul je nu ook nog zeker sterke benen hebben
als je bij je sport test bij Abe meer dan 430 watt trapt heb je recht van spreken
die 10 kilo zijn alleen maar spieren!
Anyway, als je vroeger (lang geleden) al 40 km gemiddeld fietste, zul je nu ook nog zeker sterke benen hebben
als je bij je sport test bij Abe meer dan 430 watt trapt heb je recht van spreken
die 10 kilo zijn alleen maar spieren!
Funny the way it is
-
- Forum-lid
die 10 kilo zijn alleen maar spieren![/quote]
Blijf op de helft van 430 wel ergens steken, dus wat dat betreft (NOG) geen recht van spreken. Maar de jeugd heeft de toekomst
die 10 kilo zijn alleen maar spieren![/quote]
Blijf op de helft van 430 wel ergens steken, dus wat dat betreft (NOG) geen recht van spreken. Maar de jeugd heeft de toekomst
-
- Forum-lid
Even een off-topic vraagje aan Auke en Kool486:
Jullie als echte gangmakers kennen Piet Zijlstra en Wigle de Vries vast en zeker ook wel.....?
Wigle uit Oldelamer en Piet uit Echtenerbrug.
Jullie als echte gangmakers kennen Piet Zijlstra en Wigle de Vries vast en zeker ook wel.....?
Wigle uit Oldelamer en Piet uit Echtenerbrug.
-
- Forum-lid
[quote="Auke"]jazekers, piet de rijdende fietsenmaker op zijn mooie koga[/quote]
In juni a.s. ga ik met Piet en Wigle en Hielke (mijn buurman) naar de Alpen.
Toevallig he!
Heb je die mooie fietspakjes van ons wel eens gezien?
Piet maakt ook zijn reclame op ons shirt.
Piet met de mooie Koga en mooie fietsbus (lijkt wel een politiebus..!)
Toevallig he!
Piet met de mooie Koga en mooie fietsbus (lijkt wel een politiebus..!)
[quote="Pedaalridder Geert"][quote="Auke"]jazekers, piet de rijdende fietsenmaker op zijn mooie koga[/quote]
Toevallig he!
Piet met de mooie Koga en mooie fietsbus (lijkt wel een politiebus..!)[/quote]
Dan kan Piet wel even die 29 voor je monteren, hij is een top fietsenmaker!
Bovendien is Piet ook een zware jongen voor de alpen, dus kan hij je wel tips geven.... Ik schat Wigle de meest lichte van jullie 3 in, dan zet je hem maar op kop van de time-out trein .
Toevallig he!
Piet met de mooie Koga en mooie fietsbus (lijkt wel een politiebus..!)[/quote]
Dan kan Piet wel even die 29 voor je monteren, hij is een top fietsenmaker!
Bovendien is Piet ook een zware jongen voor de alpen, dus kan hij je wel tips geven.... Ik schat Wigle de meest lichte van jullie 3 in, dan zet je hem maar op kop van de time-out trein .
-
- Forum-lid
Zo is het Auke!
Wigle is de vlieg die dansend omhoog knalt.
Piet is inderdaad een zware jongen, maar hij is beresterk en kans fietsen als de beste (althans in vergelijking met mij!)
Piet repareert nu al onze racefietsen en mountainbikes.
Hij is inderdaad een supermonteur en heeft passie voor het vak!
Mijn Koga heb ik via hem aangekocht en er geen moment spijt van gehad.
Hij heeft nog wel eens last van zijn rikketik.......onregelmatigheid of iets dergelijks, dan moet ie weer even naar het ziekenhuis voor een stroomstoot en dan is alles weer OK.
Piet is inderdaad een zware jongen, maar hij is beresterk en kans fietsen als de beste (althans in vergelijking met mij!)
Hij heeft nog wel eens last van zijn rikketik.......onregelmatigheid of iets dergelijks, dan moet ie weer even naar het ziekenhuis voor een stroomstoot en dan is alles weer OK.
[quote="Pedaalridder Geert"]Zo is het Auke!
[/quote]
Haha, ja ongelooflijk he die Piet, even zijn hart gerestyled en dan toch weer zo fietsen, ongelooflijk..., maar nog belangrijker, hij is ook een slimme fietser..., echter in de bergen heb je daar weer niet zoveel aan.
[/quote]
Haha, ja ongelooflijk he die Piet, even zijn hart gerestyled en dan toch weer zo fietsen, ongelooflijk..., maar nog belangrijker, hij is ook een slimme fietser..., echter in de bergen heb je daar weer niet zoveel aan.
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
[quote="intersantos"]En rijden al die bejaarde Friezen met een triple? Althans, daar ging dit topic in den beginne toch over.....?[/quote]
He interessantos,
In den beginne waren er fietsen met houten banden.....
We hebben even een off-topic chattalk, gezamenlijke kennissen.
Maar de discussie is inderdaad nog steeds triple of niet.
Wat is jouw standpunt?
He interessantos,
In den beginne waren er fietsen met houten banden.....
We hebben even een off-topic chattalk, gezamenlijke kennissen.
Maar de discussie is inderdaad nog steeds triple of niet.
Wat is jouw standpunt?