proffietsen 2008
- de zwarten
- Forum-lid HC
3t pro, zoals hier:
http://www.thenew3t.com/details.aspx?i= ... arx&d=TEAM
http://www.thenew3t.com/details.aspx?i= ... arx&d=TEAM
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
Just amazing...
Mooiste fietsen uit het peleton, of is dat overdreven.
Voorheen was ik niet weg van de P3C door de nieuwe kleurstelling. Maar met die rode vork erin is het in eens een heel ander plaatje. Echt een verbetering. Nu nog een witte vork in de R3...
Mooiste fietsen uit het peleton, of is dat overdreven.
Voorheen was ik niet weg van de P3C door de nieuwe kleurstelling. Maar met die rode vork erin is het in eens een heel ander plaatje. Echt een verbetering. Nu nog een witte vork in de R3...
-
- Forum-lid
Team High Road TT fiets
Is promotiefoto, want Hincapie gaat met een Zipp disc wheel op pad
2 Mecanic's voor 1 fiets (2x raden wiens fiets het is QSI dat trouwens uiteindelijk toch nog met de "oude" Roval wielen koerst?
De geometrie van de Specialized fietsen (zowel gewone wegfiets als TT fiets), ik ben er nooit fan van geweest...
Deze ook nog tegengekomen op het net, de Barloworld Bianchi TT fiets, een pak beter dan het wegframe vind ik... Al wekt het bij mij wel de indruk op van meerdere merken door elkaar (Cannondale, Walser, ... ):
Is promotiefoto, want Hincapie gaat met een Zipp disc wheel op pad
2 Mecanic's voor 1 fiets (2x raden wiens fiets het is QSI dat trouwens uiteindelijk toch nog met de "oude" Roval wielen koerst?
De geometrie van de Specialized fietsen (zowel gewone wegfiets als TT fiets), ik ben er nooit fan van geweest...
Deze ook nog tegengekomen op het net, de Barloworld Bianchi TT fiets, een pak beter dan het wegframe vind ik... Al wekt het bij mij wel de indruk op van meerdere merken door elkaar (Cannondale, Walser, ... ):
Harder, better, faster, stronger, LIGHTER !
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Ik denk dat frederic david de vormen van de fietsen bedoeld.
-
- Forum-lid
Geert Jansen schreef:Ik denk dat frederic david de vormen van de fietsen bedoeld.
Onder andere ja.
Maar als je de gewone race frames bekijkt ook hoor... Ze laten niet voor niks een speciaal ALU frame maken voor Boonen voor de klassiekers vorig jaar hoor
Harder, better, faster, stronger, LIGHTER !
Amclassic-fan schreef:De geometrie van Specialized wijkt absoluut niet veel af van wat andere merken doen, ze zijn gewoon middenmoot wat dat betreft.
Hoi,
Even afgaande op deze koppeltijdritfoto (hoeveel punten kunnen dat zijn dat bij Scrabble?) ben je dus maar een heel middelmatig ventje
Girlinred mag wel wat vlakker zitten toch evenzoals jij of niet? Niet echt kritisch bedoeld. Meer een vraag.
[img=http://img518.imageshack.us/img518/8079 ... ek1lq0.jpg]
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Dat frame waar ik mee reed was veel te groot. De bovenbuis is 56,5 cm, dat is net zo lang als m'n huidige koersframe (Ridley Excalibur). Om de fiets passend te krijgen moest ik er een 7 cm stuurpen opzetten die sterk naar beneden wijst. Maar het gevolg van die stuurpen was dat de fiets hyper nerveus was en ik moeite had om rechtdoor te blijven rijden. De fiets was geleend van een plaatselijk FM, een slecht passende TT fiets is nog altijd sneller dan je eigen weg fiets.
Girlinred zou idd vlakker moeten zitten, ze zit bijna even hoog als mij terwijl ik 20 cm langer ben. Maar ze heeft maar 1,5 cm aan spacers onder haar stuurpen zitten en een 12 cm stuurpen. Spacers er onderuit en een 10 cm stuurpen erop gezet, maar dan bouwt dat opzet stuur nog steeds veel te hoog op. Ik heb er al een tussenring uit 't opzet stuur gehaald om hem lager te krijgen, maar 't is nog steeds veel te hoog. De armpads van een opzet stuur zouden gewoon op stuurhoogte moeten zitten en dan 't liefst achter je stuur.
En qua tijdrijden ben ik idd maar middelmatig, want ik zie mezelf nog niet zo snel een uur lang 450 watt leveren. Maar voor dat tijdritje waren we goed genoeg, met 1 minuut voorsprong op nummer 2 na iets van 21 km met 43 gemiddeld.
Ze hebben voor Boonen geen speciaal frame laten maken, maar gewoon een oud frame (E5 S-works) uit 't magazijn getrokken. Zo groot zijn de verschillen niet, tussen die frames.
Girlinred zou idd vlakker moeten zitten, ze zit bijna even hoog als mij terwijl ik 20 cm langer ben. Maar ze heeft maar 1,5 cm aan spacers onder haar stuurpen zitten en een 12 cm stuurpen. Spacers er onderuit en een 10 cm stuurpen erop gezet, maar dan bouwt dat opzet stuur nog steeds veel te hoog op. Ik heb er al een tussenring uit 't opzet stuur gehaald om hem lager te krijgen, maar 't is nog steeds veel te hoog. De armpads van een opzet stuur zouden gewoon op stuurhoogte moeten zitten en dan 't liefst achter je stuur.
En qua tijdrijden ben ik idd maar middelmatig, want ik zie mezelf nog niet zo snel een uur lang 450 watt leveren. Maar voor dat tijdritje waren we goed genoeg, met 1 minuut voorsprong op nummer 2 na iets van 21 km met 43 gemiddeld.
Ze hebben voor Boonen geen speciaal frame laten maken, maar gewoon een oud frame (E5 S-works) uit 't magazijn getrokken. Zo groot zijn de verschillen niet, tussen die frames.
-
- Forum-lid
Hier een foto van de fiets van "Il Re Leone" Mario Cipollini, persoonlijk vind ik hem niet zo geslaagd...
http://www.cyclingnews.com/road/2008/fe ... lini_black
Maar wat die man op zijn 41ste nog doet, slaat alles...
Ik dacht dat hij nog snel wat poen kwam scheppen om dan direct in de 1ste rit op te geven maar hij wordt 44ste in de proloog en in de 2de rit 3de achter Boonen & Haussler...
Voor mij alvast één van dé prestaties van het jaar, wie dit een jaar geleden had verkondigd, zat nu in één of ander psychiatrisch centrum gehuisvest...
http://www.cyclingnews.com/road/2008/fe ... lini_black
Maar wat die man op zijn 41ste nog doet, slaat alles...
Ik dacht dat hij nog snel wat poen kwam scheppen om dan direct in de 1ste rit op te geven maar hij wordt 44ste in de proloog en in de 2de rit 3de achter Boonen & Haussler...
Voor mij alvast één van dé prestaties van het jaar, wie dit een jaar geleden had verkondigd, zat nu in één of ander psychiatrisch centrum gehuisvest...