Look
-
- Forum-lid
keesje schreef:Schitterend die Look 986 , nu nog een paar mooie scherpe foto's
Scherpe foto´s volgen en met daglicht genomen.
reclame
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
Vette bike Ettienne en dat terwijl je oude Trek dr ook niet verkeerd uit zag. Gauw de bagger er mee in!
-
- Forum-lid
Hey peter en iban, bedankt voor jullie commentaar ik moet jullie zeggen dat ik er ook heel erg blij mee ben. Zeker na vandaag gereden te hebben met dat carbon racemonster! Ik was vorige week nog bij een klant van me( een fietsmaker ) die me verzekerde dat 10 speed op een mtb niet de juiste keuze zou zijn ivm chainsuck. Ik zei toen: maar waarom kunnen veldrijders er dan wel meerijden? En daar kreeg ik geen antwoord op. Maar het zou 100% misgaan zei ie. Ik dacht laat ik dan maar eens de strijd aangaan met de elementen der natuur op deze regenachtige zondagmorgen.......Blootgesteld aan modder, modder en modder berg op en berg af en jullie raden het al geen CHAINSUCK! Hij schakelt als een zonnetje en ik heb mijn Lookie echt to the max gedreven maar ik kan jullie zeggen dat ik niet anders meer wil!
De rijeigenschappen zijn gewoonweg super! Wendbaarheid, comfort, stijfheid, wegligging tijdens klimmen en afdalen allemaal super! Ik ben helemaal om!!!
En dan te bedenken dat ik in mijn borstkast een groot Trek hart heb kloppen. Acht jaar op een 9.8 gereden en gezegd dat er niet een merk beter zou rijden voor mijn gevoel, ik begin langzaam aan een beetje een CerveLook hart te krijgen:-))) Ik kan iedereen die niet bang is wat geld neer te leggen voor een mtb, aanraden een Look 986 aan te schaffen want na deze rij-ervaring vind ik de prijs meer dan reeel voor dit frame!!!!!!!!!
De rijeigenschappen zijn gewoonweg super! Wendbaarheid, comfort, stijfheid, wegligging tijdens klimmen en afdalen allemaal super! Ik ben helemaal om!!!
En dan te bedenken dat ik in mijn borstkast een groot Trek hart heb kloppen. Acht jaar op een 9.8 gereden en gezegd dat er niet een merk beter zou rijden voor mijn gevoel, ik begin langzaam aan een beetje een CerveLook hart te krijgen:-))) Ik kan iedereen die niet bang is wat geld neer te leggen voor een mtb, aanraden een Look 986 aan te schaffen want na deze rij-ervaring vind ik de prijs meer dan reeel voor dit frame!!!!!!!!!
reclame
-
- Forum-lid
Hier mijn nieuwe aanwinst, want mijn SLC was gescheurd en ik moest even snel een lichte maar strakke bike hebben en aangezien ik die 586 voor de zomer wil gebruiken.......... Kijk niet naar de vorkbuis en zadelpen want die moet ik nog op maat zagen;-)[img=http://i187.photobucket.com/albums/x288 ... C02713.jpg]
reclame