Shimano Fietschallenge
-
- Forum-lid
Volgens mij officieel wel ja, maar ik reken vanaf station Maastricht en stop de teller ook weer bij het station. Zo ben ik aan 140 gekomen.
Jawel, alleen ik vind dat wel erg mager.... 1Mei zit ik al in Vaals en ik had het nummer toch graag eerder geweten.
Ik hoop dat toch wel dat startnummer worden uitgegeven op basis van inschrijfvolgorde.
Gelukkig krijg ik trouwens nog die korting nav het fiasco van vorig jaar.:/
Ik hoop dat toch wel dat startnummer worden uitgegeven op basis van inschrijfvolgorde.
Gelukkig krijg ik trouwens nog die korting nav het fiasco van vorig jaar.:/
Ik hoop ook wel dat de snelle inschrijvers een laag startnummer hebben. Vorige keer moest ik in het begin enorm snokken om een beetje voorin te komen bij een lekker groepje. Scheelt natuurlijk wel als je dan al lekker naar voren staat!!
Edit: Ik lees net dat ze voor de indeling van de startvakken het klassement van vorig jaar hanteren......
Edit: Ik lees net dat ze voor de indeling van de startvakken het klassement van vorig jaar hanteren......
Gang is alles!!
-
- Forum-lid
Ik heb me ook opgegeven voor de Shimano Fietschallenge en ga voor de 150 km. Heb net een nieuwe racertje aangeschaft en ben extra gemotiveerd om een scherpe tijd neer te zetten.