Parijs Roubaix 2008 toerversie
-
- Forum-lid HC
Le Champion, vertrekt meestal al met 2 bussen, soms zelfs 3 vol met nederlanders en belgen richting Parijs. Ik vond het gezellig "druk"!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
-
- Forum-lid
Nog een vroege inschrijver. Dat zal ook wel een mooi startnummer opleveren! Ze zijn op de site pas net voorbij de 30 deelnemers. Er staat trouwens ook een spanjaard tussen. Flecha is dus niet de enige.....
Is het trouwens niet een aardig idee om zo'n helmcamera te gebruiken? Dat moet wel mooie beelden opleveren op zo'n kasseienstrook.
Is het trouwens niet een aardig idee om zo'n helmcamera te gebruiken? Dat moet wel mooie beelden opleveren op zo'n kasseienstrook.
[quote="Bottecchia"]
[/quote]
Filmen op de kasseistroken (en daar doe je het toch voor) zal niet veel uit halen. De camera heeft dan veel te veel last van schokken. Deze schokken kun voorkomen worden met een aantal specifieke camera's maar die wil je niet meenemen op de fiets.
Stuur anders eens een mailtje naar TiesT, hij heeft veel ervaring met helmcams en filmt ook geregeld off-road op de MTB.
[/quote]
Filmen op de kasseistroken (en daar doe je het toch voor) zal niet veel uit halen. De camera heeft dan veel te veel last van schokken. Deze schokken kun voorkomen worden met een aantal specifieke camera's maar die wil je niet meenemen op de fiets.
Stuur anders eens een mailtje naar TiesT, hij heeft veel ervaring met helmcams en filmt ook geregeld off-road op de MTB.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
Ben van mening dat het makkelijk kan hoor. Met een dergelijk camerasysteem als ik heb kun je echt wel over kasseien rijden en toch een redelijk beeld overhouden. Alleen hoe verder de tocht volgt hoe slechter het beeld zal zijn. je word moe en gaat met je hoofd scheefhangen en dergelijke.
Zo'n tocht lijkt me geweldig en helemaal met een paar man maar ik denk niet dat ik gemaakt ben om 50kilometer kasseien te kunnen weerstaan met mn 60kg'tjes:)
Al lijkt het me wel een uitdaging
Zo'n tocht lijkt me geweldig en helemaal met een paar man maar ik denk niet dat ik gemaakt ben om 50kilometer kasseien te kunnen weerstaan met mn 60kg'tjes:)
Al lijkt het me wel een uitdaging
[quote="GastheerG"]Ik ga in iedergeval met een compact camera zowel foto's als een paar clips maken. Als je het niet probeert heb je zeker niks!
Ik maak overal (onderwater, 8baan, waterbaan etc) filmpjes en foto's dus gewoon DOEN!
Ik wil in iedergeval twee aansluitingen op m'n fiets maken. 1 met de camera naar voor en 1 om de achterblijvers te filmen! Als die er zijn;-)[/quote]
Ik ben heel benieuwd naar de foto's en bewegende beelden.
Leuk topic dit. Leuk hoe jullie naar het evenement toeleven.
Ik maak overal (onderwater, 8baan, waterbaan etc) filmpjes en foto's dus gewoon DOEN!
Ik wil in iedergeval twee aansluitingen op m'n fiets maken. 1 met de camera naar voor en 1 om de achterblijvers te filmen! Als die er zijn;-)[/quote]
Ik ben heel benieuwd naar de foto's en bewegende beelden.
Leuk topic dit. Leuk hoe jullie naar het evenement toeleven.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.