Amstelgoldrace 2008 (toerversie)
-
- Forum-lid
Dank je, vlakke kilometers heb je rond Mokum genoeg, daarvoor ga ik niet naar Limburg.
-
- Forum-lid
[quote="a.herrebout"]Misschien dat ik te snel door dit topic heen heb gebladerd, maar ik zie zo snel niemand die de 200km heeft gedaan, is die afstand nieuw in 2008 ofzo? [/quote]
Groot minpunt is dan ook dat je het drielandenpunt overslaat (er even vanuit gaande dat dat dit jaar hetzelfde is). En dat is nu net weer een leuk stukje klimmen.
Groot minpunt is dan ook dat je het drielandenpunt overslaat (er even vanuit gaande dat dat dit jaar hetzelfde is). En dat is nu net weer een leuk stukje klimmen.
Mijn fiets is bezeten!
-
- Forum-lid
Ik vind de 200km ook een beetje een nutteloze afstand. In mijn beleving kies je er voor om de 150km te rijden of de hele afstand. Als je de 150km doet kun je lekker stevig doorrijden en zitten alle interessante klimmen er wel in. Doe je de hele afstand zul je waarschijnlijk wat meer doseren maar dan heb je wel de volledige rit volbracht. De 200km zit daar tussenin. Het voegt nauwelijks wat toe aan de 150km en je hebt ook niet de hele rit volbracht.
-
- Forum-lid
Dat is duidelijk, hartstikke bedankt! Het gaat mij ook om de klimmetjes en het stevige doorrijden in die tijd van het jaar. Dus zodra de inschrijving open gaat staat mijn naam bij de 150km. Paar fietsvrienden hebben een bel op hun racefiets dus zal flink bellen worden op de Cauberg...
Ik had me dit jaar ingeschreven voor de 200km omdat die langer maar minder zwaar is dan de 150km. De 250km was voor mij nog niet haalbaar, daarvoor fiets ik nog niet lang genoeg.
-
- Forum-lid
Ik stap dit jaar over van de 150 naar de 250km. Lekker kilometers maken als voorbereiding voor de Maratona en Marmotte.