Cyclocross fietsen
- robbebopper
- Forum-lid HC
Hee, toe nou. Het is begin augustus, ik heb net vakantie, en dan ga je al naar de winter aftellen.
En als je graag op je Ridley fietst, leg er dan de komende twee maanden even wegbanden op.
En als je graag op je Ridley fietst, leg er dan de komende twee maanden even wegbanden op.
leuk cyclocross fietsen!
Gerelateerde vraag die geen eigen topic nodig heeft volgens mij:
Zou je een ouder stalen mtb-frame kunnen gebruiken als basis voor cyclocrosser? Goede nokken, ook voor cantilevers etc. Maar genoeg clearing voor de banden? En geometrie? heeft CX een andere geomatrie qua trapashoogte, achterbrug etc? Kan het zo niet uitvinden. Heb nog een schitterend lekker groot Specialized Rockhopper frame in emerald groen uit 1993 ervoor.
Gerelateerde vraag die geen eigen topic nodig heeft volgens mij:
Zou je een ouder stalen mtb-frame kunnen gebruiken als basis voor cyclocrosser? Goede nokken, ook voor cantilevers etc. Maar genoeg clearing voor de banden? En geometrie? heeft CX een andere geomatrie qua trapashoogte, achterbrug etc? Kan het zo niet uitvinden. Heb nog een schitterend lekker groot Specialized Rockhopper frame in emerald groen uit 1993 ervoor.
Deda U2 // Eeuwige held: Sheldon Brown (1944-2008)
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
mijn lapierre met nieuwe tubes. wat vinden jullie ervan?
[img=http://img43.imageshack.us/img43/6262/fietsen001.jpg]
[img=http://img43.imageshack.us/img43/6262/fietsen001.jpg]
Trainen is voor talentlozen =P
-
- Forum-lid
Zeker een hele mooie fiets!
Ga je er wedstrijden mee crossen?
Ga je er wedstrijden mee crossen?
De jacht is mooier dan de vangst!
-
- Forum-lid
jaa , rijd hier al 2 seizoenen mee, alleen kheb deze tubes vorige winter gekocht en er toen ook zo'n 10 crossen mee gereden , ik heb ook nog lage reflexen met diamant profiel banden ( FMB SSC sprint )
Trainen is voor talentlozen =P
Ik zou graag wat advies willen, ik ben 185cm met binnebeenlengte 88.
Wat voor frame zouden jullie mij aanraden?
Ik zie vaak bij advertenties dat er een CT lengte wordt genoteerd, moet ik dan zoeken bij 58/59, als het klopt dat je bij een veld fiets een iets kleiner frame kan nemen?
Mijn wegfiets is trouwens een Madone 5.2 (58cm)
Wat voor frame zouden jullie mij aanraden?
Ik zie vaak bij advertenties dat er een CT lengte wordt genoteerd, moet ik dan zoeken bij 58/59, als het klopt dat je bij een veld fiets een iets kleiner frame kan nemen?
Mijn wegfiets is trouwens een Madone 5.2 (58cm)