[quote="Laurenss"]Ik woon in delft, gemiddelde snelheid rond de 30 over 50/60 km heb ook wel interesse om een keer mee te rijden. Ook om eens een nieuw rondje te leren kennen.
pm maar als er gereden gaat worden, ik laat dan horen of ik kan![/quote]
ideaal. de WTOS is er voor je! (als je student bent tenminste). kijk eens op www.wtos.nl of het je bevalt, training op maandagavond en donderdagavond om 18u30 tot 20u30, altijd volk. Binnenkort vertrekken om 18u wegens te donker...
groeten en tot...?
de zwarten aka lieven
Fietsers in Den Haag/Delft gezocht!
- de zwarten
- Forum-lid HC
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
Ik weet een aantal leuke rondjes;
Voorburg - Alphen aan den Rijn - om de Westeinderplas - om de Braasemermeer - leiden - langs de vliet naar Voorburg. Veel stukken mooi asfalt....ongeveer 120 km
Voorburg - door de duinen naar Langevelderslag - Lisse - langs de ringvaart - Kaag - om de braasemermeer - Leiden - langs de vliet terug naar Voorburg. Mooie route ongeveer 100 km
Deze rondjes rij ik meestal alleen. Ik ga as dinsdag weer overdag als de spieren na het weekend (220km) het goed vinden, wie wil er mee?
Deze rondjes rij ik meestal alleen. Ik ga as dinsdag weer overdag als de spieren na het weekend (220km) het goed vinden, wie wil er mee?
- Forum-lid HC
Ligt er een beetje aan hoe laat je wilt vertrekken.
Less is bore
Daniel1975;
Ik zou dinsdag (morgen 11/09) kunnen vanaf een uur 10. Ik denk niet dat het verstandig is om 120 km te rijden na het weekend (190km) maar 80 moet lukken iets rustiger aan (herstelrondje).
A.s zaterdag staat er een rondje op het programma niet te laat in de middag. Het word waarschijnlijk westeinderplas totaal 120 km .. Zat zelf te denken aan een uur of 11 - 12....Ik hoor wel wie er zin en gelegenheid heeft om mee te gaan!!
Ik zou dinsdag (morgen 11/09) kunnen vanaf een uur 10. Ik denk niet dat het verstandig is om 120 km te rijden na het weekend (190km) maar 80 moet lukken iets rustiger aan (herstelrondje).
A.s zaterdag staat er een rondje op het programma niet te laat in de middag. Het word waarschijnlijk westeinderplas totaal 120 km .. Zat zelf te denken aan een uur of 11 - 12....Ik hoor wel wie er zin en gelegenheid heeft om mee te gaan!!
Flexje
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zie PB
Less is bore
Zaterdag word er weer gereden....Vertrekken tussen 11-12 uur afhankelijk van waar de deelnemers alle wonen word er centraal afgesproken. Ronde afstand tussen de 80-120 km in onderling overleg.
Graag aanmelden bij het onderwerp; fietsfanaten gezocht ZH.
Groetejs en misschien tot zaterdag
Graag aanmelden bij het onderwerp; fietsfanaten gezocht ZH.
Groetejs en misschien tot zaterdag
Flexje