Pagina 7 van 7

Geplaatst: 22 apr 2011 20:58
door arjan916
Die Blade heeft zeker een aantal mooie details / onderdelen, maar het is en blijft een rijst-racer in de optiek van een Italiaanse liefhebber ;)

Als ik weer op zou kunnen stappen dan zou ik weer een 916 nemen, blijft voor mij persoonlijk een icoon. En bij voorkeur een originele SP of een SPS, dus de eerste uitvoering specials met het mechanisch luide blok (het nieuwe Testastretta blok is stiller).
En als t er ooit weer van komt, dan wordt het waarschijnlijk weer een Monster if weer een oldtimer, een fraaie 350Yellowsport ofzo.

Geplaatst: 22 apr 2011 21:06
door bianchisl3
[quote="Sunitram"]Gaat het over deze?In die tijd had ik m'n derde motor een Honda CB250.
Inmiddels heb ik nu motor nr 14 , een BMW R1150 RT

[img=http://img854.imageshack.us/img854/2562 ... ffalo1.jpg]

Had dit type niet de bijnaam "waterkoker" ?[/quote]

YES!! Thats the one! Waterorgel, waterbuffel en nog wat andere bijnamen die me nu even niet te binnen schieten. Ik had een John Player Special endurance uitvoering met 3 koplampen en Tommaselli clip-ons :p Mijn moeder heeft het er nog over..

Geplaatst: 22 apr 2011 22:02
door vincent75
[quote="arjan916"]
En als t er ooit weer van komt, dan wordt het waarschijnlijk weer een Monster if weer een oldtimer, een fraaie 350Yellowsport ofzo.
[/quote]

Hier staat nog een Pantah 600SL niets te doen. Pa heeft enkele ééncilinders, helaas geen 350Yellow.

[img=http://lp1.pinkbike.org/p4pb6481200/p4pb6481200.jpg]

Geplaatst: 25 apr 2011 19:34
door marcvmegroot
Ja dat is dezelfde Suzuki. Hier Waterkoker genoemd.
Ik had hem in goudkleur, met een 3 in 1 expansie eronder. Jankte nog wat harder.

Marc

Geplaatst: 25 apr 2011 20:39
door tati
Heb zelf een aprillia rsv mille uit '99. Loopt mooi, maar ik maak tegenwoordig meer km op mijn fietsen als op de motor.
Toen ik hem kocht ging ik nog regelmatig circuitdagjes rijden of op de Tolweg (nordschleiffe ;-)).

Kameraad van mij begon er gister over dat er bij ons in de buurt pas nog een RD500 te koop stond in goede staat. Als ik dat eerder geweten had dan had hij nu toch waarschijnlijk hier in de garage gestaan. Mijn broer heeft er ook 1 gehad en ik vond het toch machtig mooie machine's. Tegenwoordig echt een collectorsitem dus ze worden er niet goedkoper op.

Geplaatst: 26 apr 2011 08:58
door a3
[quote="marc v megroot"]Ja dat is dezelfde Suzuki. Hier Waterkoker genoemd.
Ik had hem in goudkleur, met een 3 in 1 expansie eronder. Jankte nog wat harder.

Marc[/quote]

Ik heb ooit de GT 380 gehad... Veel sleutelen maar (mede door het geluid) ook veel aandacht. :)

Geplaatst: 29 apr 2011 00:53
door b.m.willem
Ik heb zelf een Buell Thunderbolt S2. Lekkere dikke klappen, veel koppel en lekker sturen. Net een BMW R100 met Moturist zijspan verkocht ivm ruimtegebrek vanwege teveel fietsen.

gotcha!

Geplaatst: 29 apr 2011 11:20
door theodorocampagnolo
[quote="b.m.willem"] met Moturist zijspan [/quote]

Ha! Moturist, 't merk van Ed Onderarm, daar heb ik nog leren sleutelen aan mijn gewezen Morini 3 1/2 (uitgelopen hoofdlagers). Quote Ed Pols: 'als 't niet lukt pak je een grotere hamer.'
Na ruim 20 (!) jaar Laverda 750 SF II een Cagiva Allazurra 650 (eigenlijk een Ducati Pantah 650 GT) gekocht, ik wilde iets lichters maar die Ducati valt me niet mee: stuurt wel heel veel anders dan de Laverda en Morini en wennen gaat niet meer zo snel want ik heb al jaren dat als 't mooi weer is en ik ben vrij dan pak ik liever de Batavus Professional.

Tsja, 't kan verkeren. O ja, de mooiste motorfiets? Ducati 720 GT met rondcarterblok, uiteraard.

Geplaatst: 29 apr 2011 23:29
door marcvmegroot
[quote="A3"][quote="marc v megroot"]Ja dat is dezelfde Suzuki. Hier Waterkoker genoemd.
Ik had hem in goudkleur, met een 3 in 1 expansie eronder. Jankte nog wat harder.

Marc[/quote]

Ik heb ooit de GT 380 gehad... Veel sleutelen maar (mede door het geluid) ook veel aandacht. :)[/quote]

Die had mijn zwager ook. Inderdaad veel sleutelen.Daarom heb ik gekozen voor de T500. Die had al wat jaren beproeving achter de rug. Alleen had ik erg veel last van snel slijtende kettingen en te vroeg opgerookte achterbanden( alles binnen 3000km)
[IMG=http://img7.imageshack.us/img7/1646/1974t500l450.jpg][/IMG]