PHOTOSHOP
Quoten: Origineel geplaatst door TiesT op 08 Februari 2007
Mail maar 2 goede foto's, Dan kan ik dat wel voor je maken.
Da's aardig van je!
Is er misschien iemand die een mooie scherpe foto heeft van een massasprint. Of moet ik dit op een ander forum vragen? Als het resultaat echt mooi wordt (qua scherpte) wil ik er ook een achterwand van een partytent van gaan maken.
Mail maar 2 goede foto's, Dan kan ik dat wel voor je maken.
Da's aardig van je!
Is er misschien iemand die een mooie scherpe foto heeft van een massasprint. Of moet ik dit op een ander forum vragen? Als het resultaat echt mooi wordt (qua scherpte) wil ik er ook een achterwand van een partytent van gaan maken.
Quoten: Origineel geplaatst door TiesT op 18 Januari 2007
When my Dad has enough money:
Kan iemand even bovenstaande fotoshoppen, met chorus carbon ipv Shimano? Dat bespaart me het nemen ve foto van mijn ros namelijk. Ikke blij als een kindeken met de nieuwe wielen
When my Dad has enough money:
Kan iemand even bovenstaande fotoshoppen, met chorus carbon ipv Shimano? Dat bespaart me het nemen ve foto van mijn ros namelijk. Ikke blij als een kindeken met de nieuwe wielen
Flandrien zonder aanleg
Quoten: Origineel geplaatst door Henk Voors op 09 Februari 2007
maar hier staat dus al een juichend persoon op! Beetje lukkig natuurlijk als er twee mensen juigend over de streep gaan Het mooiste is natuurlijk een foto met profs "waar ik dan van win".
Aha, is dat de bedoeling.... dat is inderdaad het mooiste... Ik denk dat ik weet wat je aan hebt dan..zoiets :
maar hier staat dus al een juichend persoon op! Beetje lukkig natuurlijk als er twee mensen juigend over de streep gaan Het mooiste is natuurlijk een foto met profs "waar ik dan van win".
Aha, is dat de bedoeling.... dat is inderdaad het mooiste... Ik denk dat ik weet wat je aan hebt dan..zoiets :
zoiets is inderdaad het mooist. Alleen moet de foto iets eerder genomen zijn. Dus voordat de uiteindelijke winnaar juigt, zodat ik ervoor geplaatst kan worden en juigend over de streep ga.
Al vraag ik me af het dit wel mag ( i.v.m. portretrechten etc.)
Al vraag ik me af het dit wel mag ( i.v.m. portretrechten etc.)
zou iemand mij kunnen helpen? ik ben van plan om corima aero aan te schaffen heel binnenkort, omdat mijn cosmics nu toch wel een beetje versleten zijn,zou iemand zo vriendelijk willen zijn miss mijn fiets te shoppen met aero's?zou heel mooi zijn, khad al een keer gevragdvoor racing speeds, maar die zijn me nu gewoon even te duur,fiets is in signature