Een speciaal forum over wielen, naven, banden en aanverwante artikelen.

Corima Aero’s

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27882
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 08 feb 2007 10:58

@ juul
FOTO's !!!!!!

bertus
Forum-lid
Berichten: 107
Lid geworden op: 26 jan 2005 23:56

bertus 08 feb 2007 15:16

ik heb net bericht gehad dat mijn aero plus wielen gisteren verstuurd zijn uit frankrijk. ik had ze rechtstreeks bij corima besteld. verzend kosten 42 euros  inkl. verzekering.. nu even afwachten of de kleur geel een beetje klopt met het geel van mijn scott cr1 equipe.

rezne
Forum-lid
Berichten: 1907
Lid geworden op: 09 jul 2006 16:27

rezne 08 feb 2007 15:23

Ik denk dat het geel van je Scott feller/helderder is dan het geel van de Corima's. Maar het zal niet zo gek veel schelen. 
Zal een mooie combinatie worden.  Ben benieuwd naar de foto's!
Let the legs do the talking
CR1 Update
Update 2

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27882
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 08 feb 2007 15:29

bertus jij had de clincher versie toch? Ik ben heel benieuwd naar je bevindingen...

fdegrove
Forum-lid
Berichten: 2991
Lid geworden op: 09 mar 2005 23:33

fdegrove 08 feb 2007 19:32

Quoten: Origineel geplaatst door juul op 08 Februari 2007


Ik heb mijn Corima Aero's via BikeImperium binnen.
Wielen zijn geleverd met (kapotte) wielhoezen, zonder snelspanners en zonder ventielverlengers.
Voor de rest is alles oke en de wielen zien er prachtig uit. Ik zal in de toekomst nooit meer mijn spullen kopen bij BikeImperium, omdat het voor mijn gevoel toch een heel gedoe allemaal was om de wielen uiteindelijk te krijgen. Dan maar liever iets duurder en rechtstreeks via Corima.
 


Hoi,
Ik zou alvast mijn beklag maar doen bij Bikeimperium. Dit mag niet gebeuren.
Ciao,
Snobisme is een dure hobby...

juul
Forum-lid
Berichten: 101
Lid geworden op: 11 okt 2006 12:56

juul 08 feb 2007 20:50

Om het nog ietsje erger te maken. Ik wilde net mijn Campa-cassette op het achterwiel zetten, blijkt dat ze mij een wiel met Shimano- passing hebben opgestuurd.
Als ik iedereen goede raad mag geven, doe geen zaken met deze internet-winkel. 

juul
Forum-lid
Berichten: 101
Lid geworden op: 11 okt 2006 12:56

juul 08 feb 2007 20:54

Quoten: Origineel geplaatst door bertus op 08 Februari 2007

ik heb net bericht gehad dat mijn aero plus wielen gisteren verstuurd zijn uit frankrijk. ik had ze rechtstreeks bij corima besteld. verzend kosten 42 euros  inkl. verzekering.. nu even afwachten of de kleur geel een beetje klopt met het geel van mijn scott cr1 equipe.

 Ik heb de Scott CR1 team issue, maar het geel van de Corima's is toch wel iets anders dan het geel van de Scott. Ik persoonlijk vind het niet bij elkaar passen en de stickers gaan er dus wat mij betreft af.

juul
Forum-lid
Berichten: 101
Lid geworden op: 11 okt 2006 12:56

juul 08 feb 2007 20:57

Quoten: Origineel geplaatst door havana op 08 Februari 2007


@ juul
FOTO's !!!!!!


Ik stuur ze meteen weer terug door de foute levering>>Shimano i.p.v. Campa.  Tijd voor een foto is er niet. Sorry!!
Komt ook deels doordat ik een beetje teleurgesteld ben. Sorry.

schamperd
Forum-lid
Berichten: 191
Lid geworden op: 16 aug 2004 23:42

schamperd 08 feb 2007 22:13

hoi
hee juul waarneer heb jij die wielen besteld? ik zit nu al een tijdje 2 weeken te wachten maar ik hoor of zie niks. heb ze vdaag maar een mail gestuurd waarneer ze die wielen af stuuren.
wel jammer dat ze shim ipv campa gestuurd hebben (en ik moet de shim hebben).
maar goed hoopen dat het de 2e x wel goed gaat.
niet zeuren maar trappen

evertdehandsch
Forum-lid
Berichten: 710
Lid geworden op: 16 dec 2005 21:47

evertdehandsch 08 feb 2007 22:31

@Juul Hopelijk komt het dan maar snel goed! En dat ze je nu een volledige set, die perfect in orde is geven. Als ik om info vroeg wat er allemaal bij de wielen bijgeleverd werd melden ze mij wel dat het zonder ventielverlengers is. Dus misschien is dat niet een ontbrekend onderdeel. Ik zelf begin nu ook mijn twijfels te krijgen bij de betrouwbaarheid van Bike-Imperium. Ze hebben misschien wel goedkopere prijzen dan de andere, maar weinig setjes die hier probleemloos aankomen blijkbaar. Nogmaals, hopelijk gaat het allemaal wat vlotter met de mijne!@ elke besteller bij Bike-ImperiumAls je de bestelstatus bekijkt, komt er ook op wanneer ze verzonden zijn? Of blijft dit heel de tijd: In bearbeitung.
Nulla tenaci invia est via!

juul
Forum-lid
Berichten: 101
Lid geworden op: 11 okt 2006 12:56

juul 09 feb 2007 09:16

Quoten: Origineel geplaatst door schamperd op 08 Februari 2007


hoi
hee juul waarneer heb jij die wielen besteld? ik zit nu al een tijdje 2 weeken te wachten maar ik hoor of zie niks. heb ze vdaag maar een mail gestuurd waarneer ze die wielen af stuuren.
wel jammer dat ze shim ipv campa gestuurd hebben (en ik moet de shim hebben).
maar goed hoopen dat het de 2e x wel goed gaat.
Hoi,
Dank je voor de ondersteuning!
Ik had mijn wielen op 10 januari besteld en na heel wat mails heb ik ze precies 1 maand later ontvangen. En de verkeerde dus!! Waarschijnlijk kan ik nu weer een maand gaan wachten.
 

juul
Forum-lid
Berichten: 101
Lid geworden op: 11 okt 2006 12:56

juul 09 feb 2007 09:20

Quoten: Origineel geplaatst door Evert Dehandsch op 08 Februari 2007

@Juul Hopelijk komt het dan maar snel goed! En dat ze je nu een volledige set, die perfect in orde is geven. Als ik om info vroeg wat er allemaal bij de wielen bijgeleverd werd melden ze mij wel dat het zonder ventielverlengers is. Dus misschien is dat niet een ontbrekend onderdeel. Ik zelf begin nu ook mijn twijfels te krijgen bij de betrouwbaarheid van Bike-Imperium. Ze hebben misschien wel goedkopere prijzen dan de andere, maar weinig setjes die hier probleemloos aankomen blijkbaar. Nogmaals, hopelijk gaat het allemaal wat vlotter met de mijne!@ elke besteller bij Bike-ImperiumAls je de bestelstatus bekijkt, komt er ook op wanneer ze verzonden zijn? Of blijft dit heel de tijd: In bearbeitung.

De bestelstatus verandert als ze de bestelling opsturen. Daar krijg je ook een mailtje van.>>>>MAAAAR niet dat het wat uitmaakt, want mijn bestelstatus veranderde op 25 januari en op 9 februari heb ik pas iets ontvangen.

Plaats reactie