Ronde van Vlaanderen
-
- Forum-lid
Windguru
Hier overigens mijn bron. Dit is aan zee, maar gezien het weertype zal het niet veel minder waaien in het binnenland.
Hier overigens mijn bron. Dit is aan zee, maar gezien het weertype zal het niet veel minder waaien in het binnenland.
-
- Forum-lid
[quote="kool486"]Brussel dus, is daar de start dan niet, goh.............
wij rijden slechts de 150 km. dat eerste stuk is geen hol aan, en dan moet je midden in de nacht met de bus van Ninhove naar BRUGGE.
het verstand komt met de jaren![/quote]
Je kan ook gewoon in Brugge een hotelletje pakken en idd het eerste stuk is geen ruk aan maar hoort er wel bij.
wij rijden slechts de 150 km. dat eerste stuk is geen hol aan, en dan moet je midden in de nacht met de bus van Ninhove naar BRUGGE.
het verstand komt met de jaren![/quote]
Je kan ook gewoon in Brugge een hotelletje pakken en idd het eerste stuk is geen ruk aan maar hoort er wel bij.
trainen als een beest vreten als een dykwerker. http://www.twitter.com/jjberga" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
Viel me hoor! maar je moet wel met een kerel in een tweepersoons bed willen slapen maar dat moet jou als marine man toch ook niet vreemd zijn hahaha de bekende 24 uur en dan de ingekorte versie .
204 euro 2 nachten 2 pers incl 2x ontbijt .
204 euro 2 nachten 2 pers incl 2x ontbijt .
trainen als een beest vreten als een dykwerker. http://www.twitter.com/jjberga" onclick="window.open(this.href);return false;
Zit in http://www.hotelflanders.com/ en volgens mij €119 per kamer per nacht. Wel keurig gescheiden bedjes
Vroeg ontbijt op zaterdag wordt verzorgd.
Vroeg ontbijt op zaterdag wordt verzorgd.
[quote="Theo V"][quote="johanandijk"]Je kan ook gewoon in Brugge een hotelletje pakken [/quote]
Heb jij geld teveel?;)[/quote]
Afgelopen weekend nog in Brugge geslapen: 88 euro per kamer voor twee personen...dat was dus 44 euro per persoon per nacht en was op 10 minuten lopen van het centrum. Gebruik de verschillende hotel zoek sites en je kunt best goedkope hotels vinden. Auto parkeren was trouwens bij het hotel voor 15 euro.
Ik ga de ochtend naar het parcours rijden. Dan in de middag op het dooie akkertje weer terug. Vrijdag vroeg erin en dan is er niets van vermoeidheid te merken .
Heb jij geld teveel?;)[/quote]
Afgelopen weekend nog in Brugge geslapen: 88 euro per kamer voor twee personen...dat was dus 44 euro per persoon per nacht en was op 10 minuten lopen van het centrum. Gebruik de verschillende hotel zoek sites en je kunt best goedkope hotels vinden. Auto parkeren was trouwens bij het hotel voor 15 euro.
Ik ga de ochtend naar het parcours rijden. Dan in de middag op het dooie akkertje weer terug. Vrijdag vroeg erin en dan is er niets van vermoeidheid te merken .
Cervélo & Cannondale
-
- Forum-lid
De prijs gaat schrikbarend omhoog als je in het rvv weekend zit!!
De filmpjes zijn weer wat jaartjes oud maar het blijft een zalige serie met Ludo:
De mooiste hellingen uit De Ronde! Gelukkig heeft S[porza ze weer op de site gezet.
Ludo over de hellingen
De mooiste hellingen uit De Ronde! Gelukkig heeft S[porza ze weer op de site gezet.
Ludo over de hellingen
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
Ik zit vrijdag op zaterdag voor 30 euro voor 1 nacht incl ontbijt bij Gaasbeek in een B&B
[quote="Josebã"]Zonder de eerste 100km rij je geen Ronde van Vlaanderen maar een toertocht in de buurt van Ninove.
[/quote]
als ik alle bultjes opfiets in het zonnetje en tevreden rond 1 uur binnen ben mag jij het een tourtocht noemen.
in Brussel 4 sterren 2 nachten 3 man 215.-
zondagmorgen gaan we in Limburg nog ff 300 km rijden. kan ook 60 km worden.
[/quote]
als ik alle bultjes opfiets in het zonnetje en tevreden rond 1 uur binnen ben mag jij het een tourtocht noemen.
in Brussel 4 sterren 2 nachten 3 man 215.-
zondagmorgen gaan we in Limburg nog ff 300 km rijden. kan ook 60 km worden.
Funny the way it is