Waar rijden de profs in 2007 op?
-
- Forum-lid HC
Quoten: Origineel geplaatst door paashaas op 12 December 2006
Indien je de foto's van de Colnago's van Tinkoff bedoelt:
http://www.cyclingnews.com/newsphotos.p ... on_tinkoff
Weet iemand al wie het dagboek van Tyler gaat bijhouden .
Indien je de foto's van de Colnago's van Tinkoff bedoelt:
http://www.cyclingnews.com/newsphotos.p ... on_tinkoff
Weet iemand al wie het dagboek van Tyler gaat bijhouden .
What makes the boat go faster?
Ziet er prachtig uit. Schitterende crank!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
-
- Forum-lid HC
Mooie kleuren !
Bij Liquigas ervaren ze hetzelfde probleem als ik: wanneer je de cadans-meter op de achterbrug monteert, is het signaal te zwak
Ik vind die crank er overigens helemaal niet mooi uitzien, het lijkt een crank uit 1980...
Ik vind die crank er overigens helemaal niet mooi uitzien, het lijkt een crank uit 1980...
-
- Forum-lid HC
Quoten: Origineel geplaatst door lancev7 op 14 December 2006
ik vind de kleuren combinatie van de shirts nog wel meevallen, het is niet zo rampzalig als ik me voorgesteld had met de kleur rose.. (al kan t mooier)
Jezus, wat verschrikkelijk saaaaaai!
ik vind de kleuren combinatie van de shirts nog wel meevallen, het is niet zo rampzalig als ik me voorgesteld had met de kleur rose.. (al kan t mooier)
Jezus, wat verschrikkelijk saaaaaai!
-
- Forum-lid HC
De vraag is natuurlijk wat doet een blauwe Trek tussen de fietsen van Liquigas en van wie is die? Het lijkt dat de mechaniciens van Liquigas ermee bezig zijn.
Gevalletje van bedrijfsspionage .
Gevalletje van bedrijfsspionage .
Quote: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 11 December 2006
Bij profs en Elite z/C rijdt iedereen met communicatie dus heb je dat probleempje al niet.
Nou dat valt ook wel mee hoor, er zijn zat renners bij de elite (en ik ben er 1 van) die geen behoefte om de hele koers zo'n ding in je oor te hebben.
Bij profs en Elite z/C rijdt iedereen met communicatie dus heb je dat probleempje al niet.
Nou dat valt ook wel mee hoor, er zijn zat renners bij de elite (en ik ben er 1 van) die geen behoefte om de hele koers zo'n ding in je oor te hebben.
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd...