Quote: Origineel geplaatst door big rosa op 03 November 2006
Ze stond echt hoog op d,r poten ehh.. was niks mis mee! het was een heerlijk wijf om te zien!!
Dank je! Maarre...ik heet Trudie hoor, geen Jannie
populariteits peiling BR
Quote: Origineel geplaatst door big rosa op 02 November 2006
The big one for president! Trudie jij wordt mijn rechtehand, oke? lekker makkelijk je zakken vullen met die euro's toch?
Ik wil wel hoor. Beetje bijscharrelen is altijd leuk. Moet het alleen even aan mijn baas vragen. Als ambtenaar moet je altijd opletten.
The big one for president! Trudie jij wordt mijn rechtehand, oke? lekker makkelijk je zakken vullen met die euro's toch?
Ik wil wel hoor. Beetje bijscharrelen is altijd leuk. Moet het alleen even aan mijn baas vragen. Als ambtenaar moet je altijd opletten.
Quoten: Origineel geplaatst door Trudie op 03 November 2006
Ze stond echt hoog op d,r poten ehh.. was niks mis mee! het was een heerlijk wijf om te zien!!
Maakt niet uit als je maar koffie kan inschenken.
Maakt niet uit als je maar koffie kan inschenken.
kiekeboe
Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 03 November 2006
I'ambtenaar to
Een ambtenaar die hard kan fietsen?? Daar moeten we zuinig op zijn.
I'ambtenaar to
Een ambtenaar die hard kan fietsen?? Daar moeten we zuinig op zijn.
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......
Quote: Origineel geplaatst door Concorde op 04 November 2006
Ik vind dit topic helemaal te gek. Doordat BR zoveel hier zit is het voor de rest van het forum veeel rustiger. Kunnen we nog wat andere peilingen doen?
Wel, doe eens een voorzet?
Ik vind dit topic helemaal te gek. Doordat BR zoveel hier zit is het voor de rest van het forum veeel rustiger. Kunnen we nog wat andere peilingen doen?
Wel, doe eens een voorzet?
Quoten: Origineel geplaatst door Noppie op 04 November 2006
Allemaal ambtenaren hier, daarom kunnen jullie het zo goed met elkaar vinden.
Die hebben zoveel vrije tijd dat ze iedere dag wel ergens kunnen afspreken voor een trainingsritje of tochtje.
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955
Quoten: Origineel geplaatst door Marconi op 04 November 2006
Die hebben zoveel vrije tijd dat ze iedere dag wel ergens kunnen afspreken voor een trainingsritje of tochtje.
Dat kan makkelijk. En als ze er een dag niet zijn valt het bij niemand op.......
Dat kan makkelijk. En als ze er een dag niet zijn valt het bij niemand op.......
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......
Quote: Origineel geplaatst door Colnago/G op 05 November 2006
Quoten: Origineel geplaatst door Marconi op 04 November 2006Quoten: Origineel geplaatst door Noppie op 04 November 2006 Allemaal ambtenaren hier, daarom kunnen jullie het zo goed met elkaar vinden. Die hebben zoveel vrije tijd dat ze iedere dag wel ergens kunnen afspreken voor een trainingsritje of tochtje.
Zo is het . Jaloers???
En ik kijk 's-morgens nooit naar buiten....anders heb ik 's-middags niets te doen.
En ik heb geen houten bureau, want hout werkt.
Quoten: Origineel geplaatst door Marconi op 04 November 2006Quoten: Origineel geplaatst door Noppie op 04 November 2006 Allemaal ambtenaren hier, daarom kunnen jullie het zo goed met elkaar vinden. Die hebben zoveel vrije tijd dat ze iedere dag wel ergens kunnen afspreken voor een trainingsritje of tochtje.
Zo is het . Jaloers???
En ik kijk 's-morgens nooit naar buiten....anders heb ik 's-middags niets te doen.
En ik heb geen houten bureau, want hout werkt.