Hallo Pinarellogek.
Hoop dat je deze week je fiets binnen krijgt , en dat er er dit seizoen veel plezier van mag hebben. Het was niet mijn bedoeling om hier Flarer belachelijk te maken , en om mijn LBS heilig te verklaren.
De enigste reden van mijn eerdere posten was dat veel mensen alleen in hun eigen kleine omgeving zoeken voor een fiets, en dat als de Paris Carbon 2990 Euro ergens kost zoals bij Goossens het maar overal zo is. 1500 Euro zoals in jou geval is natuurlijk veel geld, maar dat was bij jou in de buurt. Was je richting Zeeland gereden was het niet zo veel geweest , en had je van de kust kunnen genieten . Misschien had je de fiets dan wel bij deze man gekocht , cker als hij je vol passie had verteld van Pinarello , zn eigen koersverleden. Het is eigenlijk de Jeremy Clarkson van het fietsen.
Wat ik wel heel erg jammer vind is dat jij je fiets 2 1/2 maand kwijt bent geweest als ik dit bericht van je las: .....
Bericht geplaatst door pinarellogek op 30 Oktober 2006 om 14:40 Ik heb deze zomer een nieuwe Pina Paris Carbon bij Flarer gekocht. Perfecte service. Na 1800 km had ik een breuk in het bracket. Ik heb het frame gedemonteerd en opgestuurd. nlangs te horen gekregen dat een nieuw frame opgestuurd wordt. Dus service is goed alleen je moet wel handig zijn.
Affin we zijn in iedergeval wel fan van het zelfde merk, en wat voor kleur heb je genomen deze keer.?
Greetz Rene
Flarer Itali�
@ Pinarellogek: als ik het goed begrijp heb je dus de 40 euro wel betaald (welke de montage was?) en verder geen verzendkosten betaald? Waar kom je ergens uit het oosten vandaan? Ik kom namelijk ook uit het oosten (zutphen) en goossens is inderdaad nie meer het zaakje wat het voorheen was, daarnaast was de pedaleur me ook te duur.
No1: Pina (behalve de lak )<br>
No2: the rest
-
- Forum-lid HC
Quoten: Origineel geplaatst door pinarellogek op 16 Januari 2007
Vandaag mijn nieuwe frame ontvangen. Tot mijn verbazing was er ook nog een nieuwe zadelpen bijgevoegd. Pinarello heeft dus een nieuw frame met alle componenten opgestuurd. De "oude" zadelpen heb ik nog, dus heb ik een nieuwe carbon zadelpen op voorraad. Ook een nieuwe voorvork was gemonteerd, terwijl de andere nog goed was.
Zaterdag mijn fiets maar weer opbouwen. Al met al toch een goede service en afwikkeling van de garantie.
Misschien dat ze in Italie dit forum meelezen , met alle kommer en kwel verhalen en op deze manier goodwill kweken.
Vandaag mijn nieuwe frame ontvangen. Tot mijn verbazing was er ook nog een nieuwe zadelpen bijgevoegd. Pinarello heeft dus een nieuw frame met alle componenten opgestuurd. De "oude" zadelpen heb ik nog, dus heb ik een nieuwe carbon zadelpen op voorraad. Ook een nieuwe voorvork was gemonteerd, terwijl de andere nog goed was.
Zaterdag mijn fiets maar weer opbouwen. Al met al toch een goede service en afwikkeling van de garantie.
Misschien dat ze in Italie dit forum meelezen , met alle kommer en kwel verhalen en op deze manier goodwill kweken.
What makes the boat go faster?
Hey Pinarellogek, gefeliciteerd met je nieuwe frame. Als je eens tijd heb zie ik graag een foto vanje frame tegemoet. Ik heb namelijk dezelfde kleur besteld. Zojuist nog maar even een mail naar Flarer gestuurd dat ik het een vreemde gang van zaken vindt dat ik nu opeens 2 weken lang geen mail van ze ontvang. Heb de toon voor de verandering maar vriendelijk gehouden.
Ben benieuwd!
Ben benieuwd!
Inmiddels een mail van Flarer gekregen. Ze gaven als antwoord dat ze al gereageerd hadden om het probleem op te lossen (namelijk de mail waarin staat of ik 105 euro over wil maken). De 2 (dezelfde) mails die ik na hun betreffende mail (5-1-07) heb gestuurd praten ze niet eens over. Dus heb voor de derde keer dezelfde mail gestuurd dat ik van ze verwacht dat ze daar op reageren. Vreemde vogels.
Vandaag goed nieuws ontvangen. Ze sturen het frame kostenloos op ( in eerste instantie moest ik daar 35 euro voor betalen) daarnaast zetten ze de trapas er voor mij in (kostenloos) en de rest van de componenten worden los meegestuurd. Scheelt me 70 euro en vindt het ook leuk om zelf te doen!
Zodra ik mn nieuwe frame heb zal ik een aantal fotos posten!
Zodra ik mn nieuwe frame heb zal ik een aantal fotos posten!
Idd Pinarellogek! Wel zal ik de eerste volgende persoon die op dit forum wat wil weten over Flarer, vertellen dat ze van te voren duidelijk op papier moet laten zetten over hoe garantiegevallen moeten worden afgehandeld. Zo kan er in de toekomst nooit enig onduidelijkheid hierover zijn! Hoe lang duurde het voor jij je frame kreeg na je betaling?