Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

Bontrager XXX lite carbon Aerobar

ciske
Forum-lid

Gebruikersavatar ciske 03 nov 2006 11:04

he auke,
je kan het niet geloven ,ik las zojuist jouw eerdere postings omtrend het afzagen van het stuur, net nu ik verleden week de zaag in mijn stuur gezet heb.
ik had de xentis gezien op de beurs en was direct verloren  maar mijne portemonee niet  
zodus bekeek ik mijn eigen stuur (ritchy) waarvan ik de onderkant toch niet geslaagd vind en ik in triatlons toch nooit gebruik en dacht , wat ze bij xentis kunnen kan ik ook, zodoende.....
enig voordeel ten opzichte van een ossekop : ik behoud de posittie op mijn schifters , je kan eens meer een andere positie kiezen op training en vooral bij t' klimmen
conclusie: prijs 0€   gewichtsbesparing  128gr  en ik vind het er goed uitzien!!
k zal proberen eens een foto te plaatsen
Gilbertson Allure TI - Campa Ath. EPS
Kuota Kross - Shimano Ult. Di2
Kuota Kalibur TT -Campa Chorus

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 03 nov 2006 11:15

Heb je een stuur van lood ofzo?  Met een ander nieuw stuur was je dan waarschijnlijk ook wel meer dan 100 gram kwijt geraakt.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

ciske
Forum-lid

Gebruikersavatar ciske 03 nov 2006 12:14

ciske
Forum-lid

Gebruikersavatar ciske 03 nov 2006 12:16

alee t'is gelukt om fotos te plaatsen (k'heb meer verstand van sport dan van PC    )

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 03 nov 2006 12:21

Ik kan de foto's niet bekijken hoor, ik moet inloggen met m'n dotNet account en dan krijg ik te horen dat ik niet gemachtigd ben deze pagina te bekijken. Je moet de foto's gewoon even uploaden bij Imageshack.us.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

auke
Forum-lid

auke 03 nov 2006 14:55

Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 03 November 2006

Ik kan de foto's niet bekijken hoor, ik moet inloggen met m'n dotNet account en dan krijg ik te horen dat ik niet gemachtigd ben deze pagina te bekijken. Je moet de foto's gewoon even uploaden bij Imageshack.us.

Idd zijn de foto's niet te bekijken, maar ben wel benieuwd. Ben zelf op dit moment afgestapt van het idee om mijn stuur af te zagen, en zit sterk te denken aan een T2-wing met mijn eigen Syntace ligstuur (meest goedkope optie), of met een nieuwe Deda fastblack, en dus met behoud van mijn huidige Syntace stuurbocht van mijn toekomstige wegfiets (diezelfde canyon welteverstaan). De oude Batavus Pro gaat in een matzwart verfbadje en krijgt een nieuwe comfortabeler carbon voorvork, en wordt mijn nieuwe tt-fiets. Samen met mijn antieke eddy merxc hangen er straks medio februari drie matzwarte upgepimpte fietsjes in de garage; trainingsfiets, wegfiets, tt-fiets.........
De planet-x tt bar lijkt daarentegen ook zeker de moeite waard, ca E375

Je kunt ook een account aanmaken bij http://www.flickr.com/

reinvandewou
Forum-lid

reinvandewou 03 nov 2006 15:06

woow die  ziet er ook echt strak uit!

dannyb.
Forum-lid

dannyb. 03 nov 2006 15:29

wat staan die ver uit elkaar of lijkt dat maar op de foto

auke
Forum-lid

auke 03 nov 2006 15:47

Quoten: Origineel geplaatst door Danny B. op 03 November 2006

wat staan die ver uit elkaar of lijkt dat maar op de foto

Je kunt ze over de hele breedte uitelkaar schuiven........., zo smal of breed je maar wil (volgens hun site welteverstaan)

lucero
Forum-lid

lucero 04 nov 2006 00:18

Ik denk dat je alleen die armpads kan verschuiven, lijkt me erg sterk dat je die steunen over het hele stuur kan schuiven. Maar ja, ik kan me ook vergissen.

amazza
Forum-lid

amazza 04 nov 2006 09:28

Beetje deja vu gevoel hier. Zoals ik al eerder aangaf(in een ander topic?)(en Auke ook trouwens), en zoals op de website te vinden is, zijn de HELE armsteunen met alles erop en eraan verschuifbaar. Dit volgens een innovatief clamp-systeem waarbij de extensions klemmen om de basebar.

A.

lucero
Forum-lid

lucero 04 nov 2006 11:54

Ik zei toch ik kan me ook vergissen .
Wel mooi trouwens dat ze de aerobar gemoduleerd hebben. Maar als je op het plaatje klikt krijg je dat de site niet meer bestaat. Jammer, wilde wel eens weten met de weerstand was van zo'n ding.

Plaats reactie