Een speciaal forum over wielen, naven, banden en aanverwante artikelen.

Xentis

colnagofreak
Forum-lid HC

colnagofreak 25 nov 2006 19:40

Quoten: Origineel geplaatst door JeHe op 25 November 2006

Idd zonde van het wiel, wel een mooie colnago ook

Er zijn toch enkel mooie colnago's!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

bazz
Forum-lid

bazz 25 nov 2006 19:44

Quoten: Origineel geplaatst door colnagofreak op 25 November 2006

Quoten: Origineel geplaatst door JeHe op 25 November 2006

Idd zonde van het wiel, wel een mooie colnago ook

Er zijn toch enkel mooie colnago's!

Volkomen mee eens, heb er zelfs ene met Xentis wielen

casran
Forum-lid HC

casran 26 nov 2006 01:16

Quoten: Origineel geplaatst door youri op 25 November 2006

Casran, wat jij donderdagavond ook in het Kuipke? Had je een trui aan van Kuota?

Ja.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

daftreks
Forum-lid

daftreks 26 nov 2006 21:04

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 25 November 2006

Quoten: Origineel geplaatst door JeHe op 24 November 2006

Het wiel van De Fauw na valpartij op de piste:Moet een ferme klap geweest zijn!

Ik heb dat wiel gezien; zag er niet mooi uit. Bij Xentis kunnen ze veel herstellen, maar 'k denk dat dit nu net teveel gevraagd is. Jammer voor het wiel!
Franco Marvulli rijdt de Zesdaagse trouwens met de nieuwe Xentis Mark 1 TT wielen.

Lekker belangrijk als er net iemand verongelukt is.... (ik weet wel dat dit niet de fiets van Galvez is, maar heeft het heeft er wel verband mee)
"Courir, c\'est mourir un peu" - T. Krabbé

casran
Forum-lid HC

casran 26 nov 2006 21:23

Quoten: Origineel geplaatst door Daf treks op 26 November 2006

Lekker belangrijk als er net iemand verongelukt is.... (ik weet wel dat dit niet de fiets van Galvez is, maar heeft het heeft er wel verband mee)

Kereltje, zou je even wat pienterder uit de hoek kunnen komen en naar de data en uren van de posts willen kijken aub? De foto van het Xentis wiel en de val toen dateert van donderdagavond, van een andere fiets dan die van Galvez (die reed met een Pinarello) en van een val waarbij niemand ernstig gewond raakte; mijn reactie/post is van vóór het ongeval plaatsvond! Het heeft dus totaal geen uitstaans met de dramatische feiten van Galvez' valpartij, en dat je dat niet ziet ligt aan uw gebrekkige opmerkingsgave.
Uiteraard zal fietsmateriaal mij een zorg wezen in het licht van het tragische overlijden van Isaac Galvez!

- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

paashaas
Forum-lid

paashaas 26 nov 2006 21:23

De post van Casran is een dag voor het ongeval gepost.
Het is zeker tragisch, maar als je zo gaat redeneren kan het forum opgedoekt worden.
Edit: Casran was me voor.

youri
Forum-lid

youri 26 nov 2006 21:43

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 26 November 2006

Quoten: Origineel geplaatst door youri op 25 November 2006

Casran, wat jij donderdagavond ook in het Kuipke? Had je een trui aan van Kuota?

Ja.

Had ik dat geweten dat jij het was, ik zat een viertal zitplaatsen hoger dan jou ( F plaatsen),
Btw ne ferme trui

daftreks
Forum-lid

daftreks 26 nov 2006 21:43

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 26 November 2006

Kereltje, zou je even wat pienterder uit de hoek kunnen komen en naar de data en uren van de posts willen kijken aub? De foto van het Xentis wiel en de val toen dateert van donderdagavond, van een andere fiets dan die van Galvez (die reed met een Pinarello) en van een val waarbij niemand ernstig gewond raakte; mijn reactie/post is van vóór het ongeval plaatsvond! Het heeft dus totaal geen uitstaans met de dramatische feiten van Galvez' valpartij, en dat je dat niet ziet ligt aan uw gebrekkige opmerkingsgave.
Uiteraard zal fietsmateriaal mij een zorg wezen in het licht van het tragische overlijden van Isaac Galvez!

Casran(tje? ),Dit is inderdaad mijn fout, wist niet dat de Fauw 2 keer in 3 dagen viel... (is natuurlijk ook wel vrij toevallig) en heb dus zo de link gelegd zonder naar de data van de post te kijken (concentreer me meestal meer op de inhoud van een bericht dan de cijfertjes die erboven staan).Zoals ik al zei wist ik dat dit niet Galvez' Pinarello is, mede door het feit dat er "Colnago" op het kader staat...Hoop dat je zo mijn (foutieve) denkswijze kan begrijpen en hierbij mijn excuses.....

casran
Forum-lid HC

casran 26 nov 2006 22:04

Quoten: Origineel geplaatst door youri op 26 November 2006

Had ik dat geweten dat jij het was, ik zat een viertal zitplaatsen hoger dan jou ( F plaatsen),
Btw ne ferme trui

Ik heb daar enkele blikken op mij gevoeld ja, en idd gemerkt dat het met de trui te maken had. Trouwens had ik geen vaste zitplaats, maar ben even bij die vrienden op de tribune gegaan.

Casran(tje? ),Dit is inderdaad mijn fout, wist niet dat de Fauw 2 keer in 3 dagen viel... (is natuurlijk ook wel vrij toevallig) en heb dus zo de link gelegd zonder naar de data van de post te kijken (concentreer me meestal meer op de inhoud van een bericht dan de cijfertjes die erboven staan).Zoals ik al zei wist ik dat dit niet Galvez' Pinarello is, mede door het feit dat er "Colnago" op het kader staat...Hoop dat je zo mijn (foutieve) denkswijze kan begrijpen en hierbij mijn excuses.....

No problem. Had gedacht dat het evidenter zou zijn dat ik niet zo gevoelloos zou overkomen.
Ik ben vanmorgen opgestaan en heb het nieuws van mijn ploegleider vernomen aan het ontbijt; heel droevig... De Amerikaanse journalisten die onze ploeg vanmorgen op training zoud vergezellen hadden 's nachts afgezegd om het drama in Gent te verslaan.

daftreks
Forum-lid

daftreks 26 nov 2006 22:18

Was eerlijk gezegd ook nogal verbaasd toen ik die post las en die conclusie trok, leek me namelijk niet echt iets voor jou om te zeggen, maar ik begrijp 't nu...'tis idd zeer triest, zeker zo net na zn bruiloft en goede seizoen op de weg.Moest gelijk denken aan de Protour ploegentt in Eindhoven vorig jaar, waar ik hem nog zag tijdens de warming-up en bij het wachten achter het startpodium waar ik vlak naast 'm stond...

recordfreak
Forum-lid

recordfreak 18 dec 2006 19:05

Heeft iemand testen uit één of ander magazine waaruit blijkt dat Xentis wielen 'de snelste' zijn? Zou ze heel graag willen lezen omdat ik op het punt sta er te kopen..
Alvast dank
Record freak

spaak
Forum-lid

spaak 26 dec 2006 13:58

Zijn er, afgezien van de prijzen, ook andere specs van de 2007 modellen (carbon clincher bijv.) bekend? Gewicht, foto's, etc. Tot nu toe alleen plaatjes van de TT tegengekomen:

Plaats reactie