trainingsgroepje/fietsmaat Nijmegen
-
- Forum-lid
hey hey gasten
ik ben zojuist 1,5uur geleden ontslagen uit het ziekenhuis ik denk dat ik over een weekje of 4 weer een keer mee ga als ik dat in iedergeval een beetje hertsteld ben qua contditie.
we houden ff contact via forum
yogo yogo
ik ben zojuist 1,5uur geleden ontslagen uit het ziekenhuis ik denk dat ik over een weekje of 4 weer een keer mee ga als ik dat in iedergeval een beetje hertsteld ben qua contditie.
yogo yogo
A.D.I.D.A.S
(jonathan davis)
(jonathan davis)
Quoten: Origineel geplaatst door trick out xtc3 op 19 September 2006
hey hey gasten
yogo yogo
Oke joh, succes met herstel.
hey hey gasten
yogo yogo
Oke joh, succes met herstel.
<a target="_blank" href= "http://i35.photobucket.com/albums/d167/ ... on</a> ! <a target="_blank" href= "http://i35.photobucket.com/albums/d167/ ... ida</a><br>
<br>
<br>
<br>
<br>
-
- Forum-lid
thnx gasten !!!!
kep nu mooi ff de tijd om mijn "toekomstige bike" samen te stellen het wordt iniedergeval een trek of een gitane full carbon.
ik zal jullie relmatig spreken hiero op forum groetjes
yogo yogo
kep nu mooi ff de tijd om mijn "toekomstige bike" samen te stellen het wordt iniedergeval een trek of een gitane full carbon.
ik zal jullie relmatig spreken hiero op forum groetjes
yogo yogo
A.D.I.D.A.S
(jonathan davis)
(jonathan davis)
-
- Forum-lid
ik kan voorlopig ook niet erik, maar dat had je waarschijnlijk al gelezen
vandaag eerste rondje op de fiets gedaan pak m beet een km of 15 helemaal kapot was ik, volgens mijn fisio gaat dit geintje me zeker een week of 15 aan herstel van conditie kosten.
mijn doelstelling is in iedergeval wel om over een week of 4 met jullie mee te fietsen, ik kijk dan wel ff hoe ver ik kom, ik haak dan gewoon af en gaan jullie verders joh.
wat doen jullie eigenlijk van de winter????? ik ben van plan om de winter door te rijden welliswaar minder (alleen overdags) in de weekenden.
yogo yogo
vandaag eerste rondje op de fiets gedaan pak m beet een km of 15 helemaal kapot was ik, volgens mijn fisio gaat dit geintje me zeker een week of 15 aan herstel van conditie kosten.
mijn doelstelling is in iedergeval wel om over een week of 4 met jullie mee te fietsen, ik kijk dan wel ff hoe ver ik kom, ik haak dan gewoon af en gaan jullie verders joh.
wat doen jullie eigenlijk van de winter????? ik ben van plan om de winter door te rijden welliswaar minder (alleen overdags) in de weekenden.
yogo yogo
A.D.I.D.A.S
(jonathan davis)
(jonathan davis)
Ik ben zo mogelijk ook wel van plan door te rijden. Probleem is wel dat ik per 1 januari een baan heb in Maastricht, waardoor ik vaak daar zal zijn in het weekend en door de week altijd. Dus ik ben bang dat het voor mij per 1 januari afgelopen zal zijn. Vind ik wel erg jammer maar het is niet anders!!!
Quote: Origineel geplaatst door trick out xtc3 op 23 September 2006
ik kan voorlopig ook niet erik, maar dat had je waarschijnlijk al gelezen vandaag eerste rondje op de fiets gedaan pak m beet een km of 15 helemaal kapot was ik, volgens mijn fisio gaat dit geintje me zeker een week of 15 aan herstel van conditie kosten.mijn doelstelling is in iedergeval wel om over een week of 4 met jullie mee te fietsen, ik kijk dan wel ff hoe ver ik kom, ik haak dan gewoon af en gaan jullie verders joh. wat doen jullie eigenlijk van de winter????? ik ben van plan om de winter door te rijden welliswaar minder (alleen overdags) in de weekenden.yogo yogo
Ja idd wat is er precies gebeurd? Las ook dat je een nieuwe fiets wil gaan kopen. Hoezo geen Bianchi? ik zag net nl bij Derks Wielersport op de site een paar leuke aanbiedingen. Weet natuurlijk niet je budget, maar staan leuke fietsen tussen...succes met herstel
Erik
ik kan voorlopig ook niet erik, maar dat had je waarschijnlijk al gelezen vandaag eerste rondje op de fiets gedaan pak m beet een km of 15 helemaal kapot was ik, volgens mijn fisio gaat dit geintje me zeker een week of 15 aan herstel van conditie kosten.mijn doelstelling is in iedergeval wel om over een week of 4 met jullie mee te fietsen, ik kijk dan wel ff hoe ver ik kom, ik haak dan gewoon af en gaan jullie verders joh. wat doen jullie eigenlijk van de winter????? ik ben van plan om de winter door te rijden welliswaar minder (alleen overdags) in de weekenden.yogo yogo
Ja idd wat is er precies gebeurd? Las ook dat je een nieuwe fiets wil gaan kopen. Hoezo geen Bianchi? ik zag net nl bij Derks Wielersport op de site een paar leuke aanbiedingen. Weet natuurlijk niet je budget, maar staan leuke fietsen tussen...succes met herstel
Erik
Erikson
-
- Forum-lid
Ja idd wat is er precies gebeurd? Las ook dat je een nieuwe fiets wil gaan kopen. Hoezo geen Bianchi? ik zag net nl bij Derks Wielersport op de site een paar leuke aanbiedingen. Weet natuurlijk niet je budget, maar staan leuke fietsen tussen...succes met herstelErik
ik heb op 11 sept een spontane klaplong gekregen, heb een 8 dagen in cwz gelegen moest geopereerd worden.
ik ben nu qua conditie een heus wrak, dus ben dat nu ff aan het op krikken en dan kan ik binnen kort weer met jullie mee.
hey wouters je gaat ons nu verlaten joh.
naja als je in ded buurt ben dan keje wat mij betreft gewoon mee he, i i g gefilicivlapperstaart met je neue job!!!!!!!!!
yogo yogo
A.D.I.D.A.S
(jonathan davis)
(jonathan davis)