Klimmen rond Berg en Dal
Cascarsi : 4 min 19 sec (uit stilstaand)Swind : 4 min 31 sec (uit stilstaand)Cor01 : 4 min 34 sec (stilstaand)Who cares : 4 min 38 secSjarlie :4 min 37 secArno H : 4 min 40 sec (start 12km/uur)Ottie : 5 min 16 sec
Sta ik toch mooi weer laatste. Binnenkort maar weer eens een poging wagen.
Rather live one day like a tiger than a hundred like a sheep!
Quoten: Origineel geplaatst door ottie op 17 Augustus 2006
Cascarsi : 4 min 19 sec (uit stilstaand)Swind : 4 min 31 sec (uit stilstaand)Cor01 : 4 min 34 sec (stilstaand) Sjarlie : 4 min 37 secWho cares : 4 min 38 secArno H : 4 min 40 sec (start 12km/uur)Ottie : 5 min 16 sec
Cascarsi : 4 min 19 sec (uit stilstaand)Swind : 4 min 31 sec (uit stilstaand)Cor01 : 4 min 34 sec (stilstaand) Sjarlie : 4 min 37 secWho cares : 4 min 38 secArno H : 4 min 40 sec (start 12km/uur)Ottie : 5 min 16 sec
Berg en Dal klimmertje!
Quoten: Origineel geplaatst door Arno H. op 17 Augustus 2006
Als ik tekst wil toevoegen staat het wel netjes onder elkaar???
Als ik tekst wil toevoegen staat het wel netjes onder elkaar???
Berg en Dal klimmertje!
Gisteren met de club naar Berg en Dal geweest ! Beentjes voelden goed aan het beklimmen van de heuveltjes ging erg goed. Kon goed mee komen met de sterkste renners. Alleen maken zij het verschil boven aan de top van zo'n heuvel zoals bijv. 'oude holle weg' De hele klim blijf ik aardig in hun wiel maar boven aangekomen trekken zij meteen vol door en dan haak ik dus af... Te oud waarschijnlijk....
Al het oefenen de afgelopen weken naar Park Tivoli wierp wel zijn vruchten af...! Wist precies met wat voor verzet en snelheid ik daar het snelste boven kon komen. Alleen de sterkste klimmer van de club bleef in m'n wiel. Waarschijnlijk uit beleefdheid kwam hij mij niet voorbij.. Had namelijk niet het idee dat hij moeite had om mij bij te houden. Later op de "oude Holle weg" fietste hij namelijk bij mij weg alsof ik stilstond !
Helaas was ik niet in de gelegenheid om mijn tijd te klokken richting Tivoli.
Kortom een geslaagde tocht en een goede training voor volgende week.....want dan gaan we pas echt lachen in de Eiffel en de Ardennen....
Al het oefenen de afgelopen weken naar Park Tivoli wierp wel zijn vruchten af...! Wist precies met wat voor verzet en snelheid ik daar het snelste boven kon komen. Alleen de sterkste klimmer van de club bleef in m'n wiel. Waarschijnlijk uit beleefdheid kwam hij mij niet voorbij.. Had namelijk niet het idee dat hij moeite had om mij bij te houden. Later op de "oude Holle weg" fietste hij namelijk bij mij weg alsof ik stilstond !
Helaas was ik niet in de gelegenheid om mijn tijd te klokken richting Tivoli.
Kortom een geslaagde tocht en een goede training voor volgende week.....want dan gaan we pas echt lachen in de Eiffel en de Ardennen....
"Afstappen is geen optie"
Quoten: Origineel geplaatst door Arno H. op 21 Augustus 2006
Hoi Cor,
Je hebt een goede tijd staan, daar hoef je je absoluut niet voor te schamen.
ik moet het nog maar zien te verbeteren.
Groetjes Arno,
....Trainen Arno....gewoon blijven trainen....want...."het kan altijd sneller......!" Ten minste dat wil ik nu eenmaal altijd.....!
Hoi Cor,
Je hebt een goede tijd staan, daar hoef je je absoluut niet voor te schamen.
ik moet het nog maar zien te verbeteren.
Groetjes Arno,
....Trainen Arno....gewoon blijven trainen....want...."het kan altijd sneller......!" Ten minste dat wil ik nu eenmaal altijd.....!
"Afstappen is geen optie"