Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Is bikepartsrus.nl een spooksite?

rene1
Forum-lid

rene1 15 aug 2006 01:24

Oke, zo is het iets duidelijker. Tenminste, met jives bedoel je www.Hyves.nl neem ik aan? ( http://jules81.hyves.nl/)Wat ik nog niet snap; Julian heeft gewerkt bij ene Martijn hoenderop (=baas van www.vanwerving.nl   ) Waarom zou dit dan dezelfde Martijn (Achternaam onbekend) moeten zijn die iets op de site van www.fiets.nl heeft gezet? 

razorx
Forum-lid

razorx 15 aug 2006 01:47

Omdat julian maar een vriend heeft, met de naam martijn. Beide zijn gewoon verschrikkelijk, tegen de lamp aan gelopen.

Alleen moeten we [victims] opschieten met aangifte doen.

maartenmunneke
Forum-lid

maartenmunneke 15 aug 2006 10:08

Aangifte tegen Martijn zal weinig uithalen, whoever he is. Maar ben het wel met je eens dat als je ene Julian van Bikepartsrus iets betaald en er komt niets meer of meneer bestaat niet dat je dan aangifte doet.
Misschien dat er hier op het forum iemand met juridische achtergrond zit die weet hoe de benadeelden e.e.a. kunnen aanpakken?
Bianchi Alloy Pro 7000, carbon voorvork, Campagnolo Veloce, Rood/Wit

erice3
Forum-lid

erice3 15 aug 2006 12:11

Dossiernummer: 24387387 Blad 00001

Uittreksel uit het handelsregister van de Kamers van Koophandel
Deze inschrijving valt onder het beheer van de Kamer van Koophandel voor
Rotterdam
Adres :Oude Binnenweg 57 D, 3012JA Rotterdam
Telefoonnummer :06-41529312
E-mailadres :m.hoenderop@werving.nl
Datum vestiging :01-01-2006
Bedrijfsomschrijving :Werving en selectie bureau dat zich voor-
namelijk richt op de technische markt
Werkzame personen :1
----------------------------------------------------------------------------
De onderneming wordt gedreven voor rekening van:

Naam :Hoenderop, Martijn
Geboortedatum en -plaats :14-07-1981, Rotterdam
Adres :Oude Binnenweg 57 D, 3012JA Rotterdam

Woerden, 15-08-2006
Uittreksel is vervaardigd om 10.08 uur

Voor uittreksel

Bron: Uittreksel-informatie Internet. Geldt niet als uittreksel in de zin van artikel 15 lid 1 van de Handelsregisterwet 1996.
You can never be too Specialized

aronrene
Forum-lid

aronrene 15 aug 2006 12:11

rene 1 zie:
http://www.vanwerving.nl/werving-select ... artsrus.nl
Zie vervolgens onderaan op de pagina, de laatste regel.
Volgens mij kun je dan niets anders, dan concluderen dat RazorX op het goede spoor zit.
Hoe weet je eigenlijk dat julian bij hem gewerkt heeft ????

visit: http://www.singletrail.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

tri-du
Forum-lid

tri-du 15 aug 2006 12:17

En nog wat gegevens:Dossiernummer: 24382384 Blad 00001Uittreksel uit het handelsregister van de Kamers van KoophandelDeze inschrijving valt onder het beheer van de Kamer van Koophandel voorRotterdam____________________________________________________________________________nderneming:Handelsna(a)m(en) :Bike Parts 'r UsRechtsvorm :EenmanszaakAdres :Noorderhavenkade 56 B 2, 3038XK RotterdamTelefoonnummer :06-47208727Domeinnaam :www.bikepartsrus.nlE-mailadres :xxxxxxxxxx
Datum vestiging :01-09-2005Bedrijfsomschrijving :Kleinhandel (verkoop via internet) in fiets-onderdelen.Werkzame personen :1----------------------------------------------------------------------------De onderneming wordt gedreven voor rekening van:Naam :xxxxxxxxxxxxxxxGeboortedatum en -plaats :10-12-1981, DordrechtAdres :Noorderhavenkade 56 B 2, 3038XK Rotterdam____________________________________________________________________________Alleen geldig indien door de kamer voorzien van een ondertekening.Woerden, 13-08-2006Uittreksel is vervaardigd om 20.25 uurVoor uittrekselBron: Uittreksel-informatie Internet. Geldt niet als uittreksel in de zin van artikel 15 lid 1 van de Handelsregisterwet 1996.
Happy Cervelo SLC and P3C rider!

rene1
Forum-lid

rene1 15 aug 2006 15:14

Quoten: Origineel geplaatst door aronrene op 15 Augustus 2006

rene 1 zie:
http://www.vanwerving.nl/werving-select ... artsrus.nl
Zie vervolgens onderaan op de pagina, de laatste regel.
Volgens mij kun je dan niets anders, dan concluderen dat RazorX op het goede spoor zit.
Hoe weet je eigenlijk dat julian bij hem gewerkt heeft ????

Dat lijkt wat al te toevallig ja.
RazorX weet dat vanwerving een stageplaats aan julian heeft geboden doordat Julian een logo van had staan op Hyves...dat logo heb ik echter niet kunnen vinden.

razorx
Forum-lid

razorx 15 aug 2006 19:35

Ik ga hier verder niet meer op in, lees maar een aantal dingen over zou ik zeggen sherlock.

rene1
Forum-lid

rene1 15 aug 2006 20:37

Quoten: Origineel geplaatst door RaZoR X op 15 Augustus 2006

Ik ga hier verder niet meer op in, lees maar een aantal dingen over zou ik zeggen sherlock.

Man man man, wat voel jij je toch steeds aangevallen! Ik zit hier gewoon wat mee te denken in de hoop dat er zoveel mogelijk duidelijk wordt voor zoveel mogelijk mensen teneinde de oplichters te achterhalen.

maartenmunneke
Forum-lid

maartenmunneke 15 aug 2006 21:14

Dat ene Martijn op zijn website een linkje heeft staan naar een website van een maatje bewijst m.i. niet dat die Martijn er ook iets mee te maken heeft.
Ik wordt nu echter wel een beetje geprikkeld om mijn eigen mening te vormen, dus zal ook eens even het mtb-forum bestuderen vanavond.
Bianchi Alloy Pro 7000, carbon voorvork, Campagnolo Veloce, Rood/Wit

evers
Forum-lid

evers 16 aug 2006 00:11

waarom heeft er nog altijd niemand aangifte gedaan????
Train ze!

martijnhoender
Forum-lid

martijnhoender 16 aug 2006 23:34

Beste Gedupeerden,
Mijn naam is Martijn Hoenderop, veelvuldig genoemd en zelfs gezien in dit forum. Met grote verbazing heb ik de afgelopen dagen de wereld van de fietsfora ontdekt en gezien dat er veel klachten zijn over Bikpartsrus en dat ik er medeschuldig aan zou zijn. Ik zou graag mijn situatie even willen uitleggen;
Ik ben zakelijk niet verbonden met Julian. Hij host op zijn server enkel en alleen mijn website en daar houd het helemaal mee op. Ik run een werving- en selectiebureau in Rotterdam en heb daarnaast geen webshop of iets dergelijks.
Prive ken ik Julian van mijn hockeyteam. Uiteraard ben ik niet verantwoordelijk voor het gedrag van mijn teamgenoten, maar iedereen zal kunnen begrijpen dat ik helemaal niet blij ben met de hele situatie. Mijn naam wordt zeer negatief in beeld gezet (zelfs mijn foto!), krijg dreigmails en telefoontjes en mijn zaak wordt genoemd in een kwestie die mij niet aan gaat. Uiteraard ben ik zelf (net als velen van jullie) bezig om de man in kwestie te bereiken, maar mij lukt het ook niet. De komende weken verblijf ik in Frankrijk en ben dus niet in staat om hem persoonlijk te zoeken.
Ik hoop na deze verklaring van mijn kant dat de stroom van mails en telefoontjes naar mij kunnen ophouden. Verder wens ik iedereen succes en hoop ik dat iedereen krijgt waar ze recht op hebben.
Vriendelijk groet,Martijn Hoenderop

Plaats reactie