Jouw ergste (wieler)nachtmerrie?
@perterj - dat zijn nog eens opmerkelijke krantenberichtjes
Voor zo'n passerende tractor (of flinke SUV) ben ik ook wel eens bang als ik rakelings ingehaald wordt op een smal weggetje en er bovendien nog zo'n flinke aanhanger achteraan komt.
Voor zo'n passerende tractor (of flinke SUV) ben ik ook wel eens bang als ik rakelings ingehaald wordt op een smal weggetje en er bovendien nog zo'n flinke aanhanger achteraan komt.
-
- Forum-lid
Ik kom regelmatig tijdens mijn werk situatie's tegen waarbij ik denk ''oei dat had ik ook kunnen zijn " dat is dan ook de rede dat ik geen motor rij. gelukkig heb ik dit niet met fietsen
maar een kip of een haas in je voorwiel met een man of 30 achter mij dat lijkt me toch geen prettige ervaring.
ve
maar een kip of een haas in je voorwiel met een man of 30 achter mij dat lijkt me toch geen prettige ervaring.
ve
trainen als een beest vreten als een dykwerker. http://www.twitter.com/jjberga" onclick="window.open(this.href);return false;
nachtmerrie die ik helaas al eens op de mtb heb mee gemaakt.
een auto die jou niet ziet aankomen. en je VOL op zn motorkap / voorruit pakt
een auto die jou niet ziet aankomen. en je VOL op zn motorkap / voorruit pakt
Nog maar eens een nachtmerrie, overreden door een strontkar
Bejaarde wielrenner verongelukt
Bij een verkeersongeluk in het Limburgse Well is woensdagochtend een 74-jarige wielrenner om het leven gekomen. Iets voor 12.00 uur reed de wielrenner uit Woubrugge op de Elsterendijk achter een tractor met een gierton. Bij de kruising met 't Leuken reed de trekker opeens achteruit. Het slachtoffer kon het voertuig niet meer ontwijken, meldt de politie.
De traumahelikopter rukte uit om medische hulp te bieden, maar dat mocht niet meer baten. Het slachtoffer overleed ter plaatse. De tractor werd bestuurd door een 36-jarige man uit Overloon.
Bejaarde wielrenner verongelukt
Bij een verkeersongeluk in het Limburgse Well is woensdagochtend een 74-jarige wielrenner om het leven gekomen. Iets voor 12.00 uur reed de wielrenner uit Woubrugge op de Elsterendijk achter een tractor met een gierton. Bij de kruising met 't Leuken reed de trekker opeens achteruit. Het slachtoffer kon het voertuig niet meer ontwijken, meldt de politie.
De traumahelikopter rukte uit om medische hulp te bieden, maar dat mocht niet meer baten. Het slachtoffer overleed ter plaatse. De tractor werd bestuurd door een 36-jarige man uit Overloon.
Mijn enige doel is trainen totdat ik geen pijn meer voel.
Een nachtmerrie die werkelijkheid werd:
In de stromende regen met tegenwind zitten te beulen met het hoofd tussen de schouders. Vervolgens met de rechterhand tussen het stuur en een geparkeerde vrachtwagen terechtkomen. Dan nog 2 km moeten lopen door de regen met een kapotte fiets en een pink die 45 graden gedraaid op de hand staat....
Voor mij nog wel eens een 'áii'-moment als ik eraan terugdenk.
In de stromende regen met tegenwind zitten te beulen met het hoofd tussen de schouders. Vervolgens met de rechterhand tussen het stuur en een geparkeerde vrachtwagen terechtkomen. Dan nog 2 km moeten lopen door de regen met een kapotte fiets en een pink die 45 graden gedraaid op de hand staat....
Voor mij nog wel eens een 'áii'-moment als ik eraan terugdenk.
fietsen, da\'s mijn verzetje!
Dat je de tube op je disk staat te plakken, en dat dan blijkt dat je disk langzaam maar zeker in tweeën scheurt...
Ik heb een keer een vage droom (nachtmerrie) gehad de avond voor een cyclo. Het was nogal een kleine cyclo en in het dorp leefde het evenement niet echt. Ik droomde dat ik overal verkeerd reed, de verzorgingsposten mist, de start niet kon vinden en telkens de verkeerde berg opreed.
Live fast; die young. mijn blog
- christoffel
- Forum-lid
Die heb ik, als het goed is, al achter me.
Met 50 per uur de hekken in tijdens de Draai van de Kaai 2008. Mijn rechterarm compleet aan gort (ik overdrijf niet) en een ambulance die er ongeveer 3 kwartier over deed om bij me te komen (wederom overdrijf ik niet). 2 uur op de O.K., een revalidatie van maanden en een onderarm die anatomisch een tikke anders in elkaar zit dan voorheen.
Nee, ik heb mijn portie daarmee wel gehad...
Met 50 per uur de hekken in tijdens de Draai van de Kaai 2008. Mijn rechterarm compleet aan gort (ik overdrijf niet) en een ambulance die er ongeveer 3 kwartier over deed om bij me te komen (wederom overdrijf ik niet). 2 uur op de O.K., een revalidatie van maanden en een onderarm die anatomisch een tikke anders in elkaar zit dan voorheen.
Nee, ik heb mijn portie daarmee wel gehad...
Gang is alles...
-
- Forum-lid
vol aanzetten,en dat je stuurpen afbreekt...lijkt me niet leuk.
en met de mountainbike,je de macht over het stuur kwijtraakt(diepe geul!)
en je raakt altijd die 1ne Boom.altijd!(ik wel tenminste).
en met de mountainbike,je de macht over het stuur kwijtraakt(diepe geul!)
en je raakt altijd die 1ne Boom.altijd!(ik wel tenminste).
Colnago Olympic Master lovert.
heb dr zin in!.
heb dr zin in!.